Odp: RMZ 450 - delta
dlaczego paździerz :P ? wygląda elegancko
nudny ryżopęd, ale przynajmniej mam nadzieję, że będzie bezawaryjny!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » RMZ 450 - delta
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
dlaczego paździerz :P ? wygląda elegancko
nudny ryżopęd, ale przynajmniej mam nadzieję, że będzie bezawaryjny!
Zważyłem go dziś wyszło 118,5kg zalany pod korek. (123,55 - 5,05 podstawka)
Czyli husaberg waży mniej od RMZ?
Ale jaja:)
Czyli husaberg waży mniej od RMZ?
Ale jaja:)
Na to wychodzi:) ciekawe ile 550tka waży, Kompan wrzuć no na wagę;)
Jednak twój sprzęt wygląda o wiele lepiej i wolałbym tą japonię niż berga.
ale berg nawet na oko lżej wygląda, parę rurek i kawałek plastiku, nie ma airboxa i ma duży prześwit do uchwytu pod zadupkiem
Jednak twój sprzęt wygląda o wiele lepiej i wolałbym tą japonię niż berga.
oj tam wygląd to nie wszystko, a ja bym wolał tm-a albo wypasioną apkę, ale to nie na moje zarobki
no i te wścieklizny raczej dla doświadczonego rider-a
TMy czy Apki za ogromne pieniądze, a nie oszukujmy się poziom supermoto w Polsce jest taki, że dobry zawodnik tych naszych TMowców Rometem by objechał. xd
poziom wg mnie nie jest taki niski, natomiast uważam, że na pewno skill jest ważniejszy od tego czym się jeździ...
Posadzisz Craziego lub Franza na DRZcie z FCRem a i tak pewnie objadą 80% osób startujących w zawodach :-]
TMy czy Apki za ogromne pieniądze, a nie oszukujmy się poziom supermoto w Polsce jest taki, że dobry zawodnik tych naszych TMowców Rometem by objechał. xd
heheheh dobre podsuowanie:)
ale z drugiej strony nie ma się co dziwić, jak w naszym polskim kurwidole nie ma nawet jednego toru supermoto z prawdziwego zdarzenia, 3 tory kartingowe na krzyż z czego na dwóch łaskę ci robią że zapłacisz i pojeździsz z terenem
qwa polisz asfalt zupamoto:/
Sorry za offtop, ale Delta, jak tu mogą powstawać tory, skoro u mnie w Koszalinie, skurwysyny już płaczą, że im głośno, kilka razy w roku im głośno i płacz żeby zlikwidować tor xD. Oczywiście na tym ich płaczu się kończy. Ale chodzi mi o postawę ludzi.
powstawać mogą, patrząc na jastrząb np. tylko inwestorów brak
a te co są powoli wyginą, niech tylko np. w toruniu wybudują coś dookoła
w bdg też już przecież jęczą
dobra nie ma co pierdolić, trzeba korzystać póki są
a tymczasem moja lepsza drezyna na hamowni
przy pomiarach 33 i 66 wyszło że jest zepsute
no i teraz podpowiedzcie do kogo się udać na diagnozę
Poka moc na kole :D Prawie tyle co moja DR-Z ma koni :D 1,5 KM różnicy XD
Poka moc na kole :D
nie mam jeszcze, ale było coś 41 czy 42
mów lepiej kto naprawi to badziewie
Ale co jest zepsute? AFR mógłby być lekko bardziej ubogi. W 33 % lekko go przylewa a potem idzie minimalnie za ubogo. Ale to otwarcie ekonomiczne.
No i na końcu coś tam poszarpuje.
Jak by tak szło z 13afr cały czas było by lepiej. Otwierałeś airbox? Wtedy by go zubożyło trochę.
a w 66 to nie wiem o co Ci chodzi :) AFR też mógłby być lekko uboższy.
Tak jak jest w 100% otwarcia.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » RMZ 450 - delta
Wygenerowano w 0.030 sekund, wykonano 70 zapytań