Odp: Żywotne 4T po szosowej sześćsetce
W zeszłym tygodniu pyknąłem moim LC4 640 '03 łącznie ok 500 km. Trasa dojazdowa 2 x 240, i trochę na miejscu wkoło komina. Przy nie przekraczaniu 110 km/h wypijał średnio niecałe 4,5 litra.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Żywotne 4T po szosowej sześćsetce
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
W zeszłym tygodniu pyknąłem moim LC4 640 '03 łącznie ok 500 km. Trasa dojazdowa 2 x 240, i trochę na miejscu wkoło komina. Przy nie przekraczaniu 110 km/h wypijał średnio niecałe 4,5 litra.
Według mnie powinieneś rozpocząć od 690 wersji SM np. taki jak tutaj [url]http://allegro.pl/ktm-690sm-2008r-supermoto-i5298571558.html[/url]
To takie pół-supermoto, zrobisz tym trasę, pojeździsz po szutrach, zobaczysz z czym to się je. Motocykl na wtrysku, "raczej bezobsługowy".
Później jak stwierdzisz, że chcesz więcej zaczniesz rozglądać się za jakimś hardkorem :)
Dla mnie idealny byłby 660 SMC ... jakby ważył te 120 kg :)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Żywotne 4T po szosowej sześćsetce
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 74 zapytań