316

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Panowie, jakie opcje żeby przypasować brudasy do dziobaka?
Myślałem o 2x17, ale wtedy przednia opona jest stosunkowo szeroka chyba w porównaniu do innych enduro, czytałem, że będzie się źle prowadzić.
Jest możliwość założyć większe felgi, ale w taki sposób żeby nie zmieniać wszystkich potrzebnych rzeczy przez pół dnia?
Wtedy potrzebuje koła z zębatkami i tarczami hamulcowymi tylko, dobrze rozumiem?
Da radę wtedy tak dopasować tarcze, żeby pasowały pod zacisk bez adapterów? Czy brudasy z jakiegoś powodu nie powinny mieć dużej tarczy?
Czy zawias w dziobaku da radę w terenie czy będzie za twardy?
Wiem, że to ciężkie moto, z założenia nie do lasu, ale ostatnio dookoła mnie wsyp enduro a samemu po asfalcie nie chce się aż tak latać i chciałbym mieć możliwość manewrowania setupem, a że jestem bardzo początkujący to myślę, że nie będzie mi moto na razie przeszkadzać :)

317

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

w sumie też jestem zainteresowany :)
ale żeby po szutrach i ścieżkach pojeździć to chyba wystarczą opony takie jak Heidenau K73 ?
Co sądzicie ??

moja moto-historia: www.bikepics.com/members/whiskas

318

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Jak chcesz się turlać to zwykłem opony są ok.
Jak chcesz iść w trudniejszy teren to 690 nie jest dobrym pomysłem.

Na treningach SM na bemowie kilka osób lata na 690 i dają radę wraz z terenem.

Pozdrawiam,
Piotrek

319

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Twarde deszczówki i można latać gdzie się chce.
A jak troszkę tak pojeździsz to nie będzie dla Ciebie sytuacji ani podłoża które by Cię zaskoczyło.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

320

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

hacker33 napisał/a:

Twarde deszczówki i można latać gdzie się chce.
A jak troszkę tak pojeździsz to nie będzie dla Ciebie sytuacji ani podłoża które by Cię zaskoczyło.