16

Odp: SM do 10 tys.

160 na 5" obręcz

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

17 Ostatnio edytowany przez n-man (2015-04-05 17:01:00)

Odp: SM do 10 tys.

z tym 160 na 5' to jakies potwierdzone info ? czy teoria internetowych terrorystów? ( czy ktoś co to pisze miał na mniejszej feldze opone 160 i twierdzi ze sie nie nadaje)

Husqa smr 570

18

Odp: SM do 10 tys.

Miałem 160 na 4,5 i się jak nabardziej nadaje, kolanko i te sprawy. :) Należy też zwrócić uwagę jak się kapeć układa na feldze, typ opony też robi różnicę, sportowa guma inaczej się ułoży na obręczy a inaczej trapezowy turystyk :) Miałem też 180 na 4,5 i tragedia w prowadzeniu :D

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

19 Ostatnio edytowany przez n-man (2015-04-05 19:11:34)

Odp: SM do 10 tys.

mam u siebie dunlop qualifier 2 160, ledwo się mieści w wachaczu i na mikrony od łańucha ale podczas jazdy nie doswiadczyłem niczego złego(jeszcze nie testowana na maxa ze wzgledu na niskie temp) i tak zaciekawiło mnie to co tu piszecie, nie wiem czy mam się obawiać czegoś czy co

Husqa smr 570

20 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2015-04-05 20:01:28)

Odp: SM do 10 tys.

ja teraz mam 160 dunlopka slicka założony na ori 4.25 i po kilku jazdach całkiem dobrze się lata. Teraz moto w małym remoncie, więc testować dokładniej będę za parę dni ale się rozglądam za 5, bo mam piasty i szprychy co by drugi komplecik kół zrobić. Tylko mam dylemat bo 5.5 się zmieści i nie wiem, jaka była by lepsza tak co by później drugi raz nie rozplatać kółka.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

21

Odp: SM do 10 tys.

chyba tylko ja chcę zmniejszyć kapcia, zamiast zwiększać :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

22 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2015-04-05 23:16:08)

Odp: SM do 10 tys.

Myślę, że jakbyś miał moto przygotowywane tylko pod zawody i miał fele 4.25 to też byś myślał nad zwiększeniem jej http://vader.joemonster.org/upload/rze/1366245b78bdac6rotfl.gif

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

23

Odp: SM do 10 tys.

tak czysto z ciekawości - jak zmienia się uczucie jazdy przy zwiększaniu opony tylnej?

Simson s51 -> Suzuki GN250 -> Suzuki DRZ 400

24

Odp: SM do 10 tys.

Jak dla mnie wstawianie zbyt szerokiej opony niż dedykowana nie bardzo zda egzamin, no chyba, że latasz po prostej. Węższa opona bardziej nada się w ciasne winkle ale musi być na tyle szeroka co by moto mogło oddać moc w pełni. Ja np nie zmieniam rozmiaru opony tylko felgi. W VOR-ku wersji RC jest ori 5", ja mam koło od wersji E 4.25", a 160 opona będzie miała właściwsze ułożenie właśnie przy 5", a nie w kształcie stożka jak teraz.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology