Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Sprzęgło mi łapie bardzo późno, co może być powodem tego ?
Jak to wyeliminować ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Sprzęgło mi łapie bardzo późno, co może być powodem tego ?
Jak to wyeliminować ?
A nie ślizga się ("ciągnie") na wyższych biegach ?
Tak doraźnie to spróbuj wkręcić tą czerwoną śrubę od regulacji klamki, sprawdź poziom płynu w zbiorniczku.
Albo sprubój odpowietrzyć . mi pomogło ostatnio
z ciekawości
korzystaliście może z tego specyfiku i macie doświadczenia w 4t ?
METABOND
[url]http://allegro.pl/metabond-4t-motor-sprawdz-to-dziala-i5172787302.html[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=-UXsdPbKBS4[/url]
jest i rowniez taka notka:
,,Metabond – w Czechach przeprowadzono doświadczenia w fabryce TATRA Kopriwnice i ustalono, iż produkt jest bardzo korozyjny zwłaszcza względem metali kolorowych ( łożyska ślizgowe) i dzięki czemu dochodzi do wzrostu zużycia o 100%. Z centrum doświadczalnego tej fabryki wyszedł zakaz aplikacji dodatku do silników TATRA.''
Czy to przypadkiem nie będzie coś w stylu moto doktora, słynnego złotego środka Mirka przedsiębiorcy? Bo jeśli tak to zwiększa gęstość oleju "uszczelniając silnik" aby nie pobierał oleju i nie kopcił, co w przypadku naszych moto raczej nie jest wskazane...
nie mam pojecia jaki jest złoty środek Mirka, ten specyfik ciągle mi sie pojawia na wielu włoskich stronach ludzi którzy latają po torach. Trzeba ponoć uwazać na silniki z dużym przebiegiem i tam stosować to tylko do paliwa,a nie do oleju.
chłopy, mam problem otóż.
posiadam lc4 prestig 640 z 2005 r. fcr 36kk przebiegu
pomysł 1
obnoszę się z zamiarem wsadzenia mu silnika najlepiej od 660 , lub 625 z podobnego roku z małym przebiegiem.
jak z elektryką? wystarczy pod stary komputer i gniazda podłączyć nowy silnik od tych modeli i będzie latał?
trudno będzie kupić taki silnik w dobrym stanie, bo będzie to pewnie ''kot w worku'' .
ma ktoś z was taki silnik na sprzedaż?
drugi pomysł jest taki aby przerobić silnik 640 tak aby był bliższy 625
i co w związku z tym? jak wygląda taka przeróbka? opłaca się ją robić? co bym musiał wtedy wymienić- dołożyć ?
chodzi mi o to że moja lc4 na kejhenie zapierdala jak pojebana ale ...
cały czas jest ''coś'' , teraz słyszę że wałek wyróważający rechocze, nie wiem czy pakować dalej kase w ten silnik,
jeśli kupił bym S.660 to włożył bym go do SM, a z silnika od 640 zrobił bym sobie enduro bez papieran a mikuni
Od momentu kiedy śledze aukcje KTM (ok 1,5 roku) to widziałem tylko raz silnik 660 na sprzedaż więc raczej ciężki temat. Możesz swojego odchudzić albo pogoń go w pi... :)
Ktm 690 sm prestige a.k.a. Dziobal - plyn hamulcowy, mototex czy motul?
Mototex? :D moze motorex ale jak juz hamulcowy to bralbym BelRay :)
Jak się nie ścigasz to nie ma większej różnicy, byle DOT się zgadzał.
Oczywiscie mialo byc motorex, pisanie na telefonie czasem tam wyglada. Sorry za literowke i dzieki za info :)
Wracam do tematu stukania na zimnym silniku, poniżej link do filmu na którym je słychać.
Spotkałem się z opinią, że może to być uszkodzony hydrauliczny napinacz rozrządu.
Co sądzicie?
[url]https://dl.dropboxusercontent.com/u/104803904/2015-03-28%2008.33.14.mp4[/url]
Podobny dźwięk miałem w hornecie jak miałem uszkodzony napinacz rozrządu
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 66 zapytań