1 Ostatnio edytowany przez michciu (2015-03-12 20:47:44)

Temat: Suzuki DRZ pair value kranik paliwa

Cześć,

Chcę usunąć selenoid i pair valve z mojej drzy i mam do Was pytanie. Kranik w baku ma dwa króćce, jeden z nich idzie do pair valve. Co powinienem zrobić z tym króćcem, po wywaleniu pair valve? Kranik ma ustawienia On, PRI i RES, jeżeli ten drugi króciec (od podciśnienia ) nie zostanie podłączony to paliwo będzie leciało tylko przy ustawieniu na PRI-czy po wywalenu pair valve da się jakoś podłączyć te króćce aby działała pozycja ON i RES?

2 Ostatnio edytowany przez Kwasek (2015-03-25 03:44:07)

Odp: Suzuki DRZ pair value kranik paliwa

Siema,
Jakiś czas temu u siebie w SM usunąłem ten "bajer" i kranik działa w każdej pozycji. Podciśnienie jest brane z gaźnika, więc usunięcie tego zaworu nie powinno nic zmienić. O ile dobrze pamiętam tam też chyba jest trójnik ("valve"-kranik-gaźnik), który wywalasz, lub przewód idzie z kranika do zaworu i dopiero z zaworu do gaźnika (już nie pamiętam jak to było), wtedy po wywaleniu zaworu podpinasz bezpośrednio przewód kranik-gaźnik. Nie zapomnij też o zaślepieniu otworu po tym zaworze ;)
Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie poprawi :)

DR-Z 400 SM 2007

3

Odp: Suzuki DRZ pair value kranik paliwa

A ja mam takie pytanie. Czy po usunięciu tego pair valve suzuki zacznie strzelać z wydechu po odpuszczeniu gazu? I czy można usunąć samo pair vlave i zostawić selenoid w spokoju, skoro jego usunięcie i tak nic nie zmienia?

Suzuki DR-Z 400 SM K7