Odp: Ciekawe motocykle na allegro/ebay
Fajna opcja, gdyby nie inne plany na moto to bym juz jechał.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ciekawe motocykle na allegro/ebay
Strony Poprzednia 1 … 641 642 643 644 645 … 891 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Fajna opcja, gdyby nie inne plany na moto to bym juz jechał.
GG już poszedł, kilka godzin po wystawieniu. W serwisówce wymiana oleju jest uwzględniona w tabelce 30 i 60 mth, o wymianie tłoka nic nie ma, tak jak v1t0 napisał w aukcji.
za 4 tyś, to się opłacało brać :>
To mój sprzęt, faktycznie już się kilka razy pojawił, nawet jeszcze sprawny (dobrze, że wtedy nie poszedł bo bym sobie nie wybaczył wpakowania kogoś na minę). Bardzo się opłacało, od wystawienia co chwilę odbierałem telefony, aż trafił się klient, który nie chciał przyjechać ani jutro, ani pojutrze tylko jeszcze dziś więc dorzuciłem mu jeszcze oponę na przód i moto poszło. Trzeba się jakoś odbić od dna :C
no ale nie przesadziłeś troszku ? Wymiana oleju co 60mth i dożywotni tłok? Jakby to nie patrzeć jest to nadal wyczynowa 450 , a skutki braku serwisowania widać tym , że silnik się zajechał
rozmawiałem z kilkoma ludźmi, którzy jeżdżą na takich sprzętach, niektórzy wymieniali tłoki profilaktycznie po 15 tys. mimo, że wyglądały, że drugie tyle przeżyją, może dożywotni to przesada, ale tak jak napisałem, producent nie przewiduje wymiany. Gdy wystawiłem go po raz pierwszy kontaktowało się ze mną kilka osób, nie w celu zakupu, a raczej z pytaniami co tam się stało, że pancerny silnik padł. Widocznie efekt zaniedbań. Ja też trochę dałem ciała, że kupując moto pod koniec sezonu stwierdziłem, że przejeżdżę nim do końca zamiast wrzucić go na warsztat od razu. Dla mnie najlepszym wyjaśnieniem sytuacji jest fakt, że osoba, której dałem swoje fz6 w zamian za Gasa, czym prędzej spieniężyła 'mój' motocykl, warty jakieś 11k, za 7 pierwszemu lepszemu handlarzowi. Myślę, że to jedyna osoba, która zna całą prawdę i nikt więcej jej nie pozna. Poza tym co padło silnik jest w bardzo fajnym stanie, może majster się wypowie bo go rozbierał dla mnie.
[url]http://allegro.pl/ktm-525-smr-supermoto-jedyny-taki-salon-pl-i5201526603.html[/url]
Powiem wam że pikny koń , cena jak za ten rocznik duża , ale rozumiem gośca bo sam
tak robię , ładuje w części a mało jeżdzę .
Ps , moze już był na forum i przegapiłem opinie o nim .
[url]http://allegro.pl/ktm-525-smr-supermoto-jedyny-taki-salon-pl-i5201526603.html[/url]
Powiem wam że pikny koń , cena jak za ten rocznik duża , ale rozumiem gośca bo sam
tak robię , ładuje w części a mało jeżdzę .
Ps , moze już był na forum i przegapiłem opinie o nim .
Był jakiś czas temu, dosyć niedawno. Faktycznie stan malina, ale kasa jak za SMC to trochę przesada ;)
186h i pół silnika jest nowe... co z pancernością RFSów?
ciekawe, że nikt się nie wypowiada na temat KTM 500 na wtrysku - gdzieś widziałem test i wynikało z niego, że maszynka jest bardzo odporna :-)
czy odporna to sie okaze za 2-3 lata
Nawet nie wiedziałem ze 525 wychodził w smr myślałem ze tylko 560smr. Czy moze ktos powiedzieć jaka jest różnica w stosunku do serii? Czy on w orginale wychodził juz na takim heblu i z zmodowanym zawiasie? Czy w silniku sa jakies zmiany. A czy pancerny? Jak bym miał w zimę wolne 5-8tysi to tez bym sie nie pier,dolił i zrobił piec na tip top. A cena przy dzisiejszej dostępności tych modeli (zwyklakow przerobionych na SM)myśle ze nie jest jakaś kosmiczna tym bardziej po takim remoncie i z takim heblem i nie porównujmy tego do cen SMC bo to dwie rożne bajki są:) pozdro
ciekawe, że nikt się nie wypowiada na temat KTM 500 na wtrysku - gdzieś widziałem test i wynikało z niego, że maszynka jest bardzo odporna :-)
Tez jestem tego bardzo ciekawy (pewnie to bedzie moj next) nawet z kumplem z pół godziny temu na ten temat rozmawialiśmy. A ten test to tez widziałem na filmiku jak gościu rozbiera i nie było praktycznie zadnych śladów zużycia. Jak znajdę ten filmik to wrzucę.
Nawet nie wiedziałem ze 525 wychodził w smr myślałem ze tylko 560smr. Czy moze ktos powiedzieć jaka jest różnica w stosunku do serii? Czy on w orginale wychodził juz na takim heblu i z zmodowanym zawiasie? Czy w silniku sa jakies zmiany. A czy pancerny? Jak bym miał w zimę wolne 5-8tysi to tez bym sie nie pier,dolił i zrobił piec na tip top. A cena przy dzisiejszej dostępności tych modeli (zwyklakow przerobionych na SM)myśle ze nie jest jakaś kosmiczna tym bardziej po takim remoncie i z takim heblem i nie porównujmy tego do cen SMC bo to dwie rożne bajki są:) pozdro
Nawet nie wiedziałem, ale ten rocznik miał taki zacisk. SMRy ogólnie wychodziły na Beringerach FTE lub Brembo/Magura.
Od zwykłego EXC to na pewno różni się skrzynią i pewnie ma zawory tytanowe. Zawieszenie oczywiście też SM.
zawory tytanowe mają swoje plusy i minusy, najważniejsze jest to, że są lżejsze od stalowych, ale za to nie da się ich obrabiać mechanicznie.
Jak ktoś będzie jeździł na złej mieszance i / lub źle wyregulowanych luzach zaworowych, na ściankach zaworów tworzą się "wżery", które mogą spowodować urwanie zaworów...
Strony Poprzednia 1 … 641 642 643 644 645 … 891 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Ciekawe motocykle na allegro/ebay
Wygenerowano w 0.122 sekund, wykonano 31 zapytań