Temat: Zaprojektuję wam LED do oryginalnych lamp motocyklowych ;-)
Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale - bo nie jest to ani ogłoszenie kupię - sprzedam
ani typowo mechaniczne zagadnienie - admin niech przeniesie temat do właściwego działu jeśli źle wybrałem
moim zdaniem to przynależy do modyfikacji ;-)
Wracając do głównego tematu, jestem w stanie wykonać na zamówienie moduł LED do lamp motocyklowych
jestem z zawodu elektronikiem, z hobby też i lubię się w to bawić
chodzi o to że nie każdego stać na zakup ładniej i porządnej lampy LED za kilkaset zł (bynajmniej mnie nie), a te za kilkadziesiąt są w efekcie końcowym mizerne
a do niektórych motocykli nie ma zamienników, albo zamienniki są brzydsze od oryginalnych lamp
ja miałem osobiście taką potrzebę dokonania tego w swojej TE 610 SM
gdyż pod wpływem drgań przepalały mi się tradycyjne żarówki (wystarczyło raz przejechać się na kole)
natomiast po zakupieniu zwykłej żarówki LED - jej efekt świecenia był na tyle mizerny, że osoby jadące za mną nie widziały w ogóle różnicy pomiędzy światłem pozycyjnym a STOP
i wykonałem sobie własny projekt LED do motoru, który miał świecić w określony sposób wzorek ułożenia LED miał być taki jak chciałem aby to było od razu też ładnie
na dole dodaję zdjęcia efektu mojej pracy, spodoba się, lub nie
gdyby ktoś chciał abym mu wykonał na zamówienie jakiś moduł LED
dowolny wzór/wymiar
niech napisze do mnie, cena za moduł to cena za części + coś za fatygę (nie jestem ani firmą ani profesjonalistą, ale myślę że moje projekty są dosyć dobre i solidne)
moduły mogą nie tylko świecić pozycja/stop - mogą również mrugać, czy też zapalać się losowo/po okręgu
mogę wykonać kierunkowskazy, przerywacze do LED, kwestia w tym, żeby mi się to zwróciło ;-)
a projekt płytki mogę wygenerować również w 3D
także gdyby miał ktoś jakiś pomysł - kontakt e-mail djpawcio3m@wp.pl