1

Temat: Pysio z Łodzi wita wszystkich :)

Cześć,
jestem Dawid i pochodzę z okolic Łodzi. Mam 25 lat, a na motocyklu jeżdżę od ok 2005 roku :)
Przeszedłem przez Gilerę RCR 50, potem KTM 450 EXC z '06, KTM EXC-F 250 '09 by teraz osiąść na KTM EXC-F 250 z '12 na którego założyłem koła SM.
Kilka lat temu startowałem w zawodach (PP i MP) Enduro, a teraz chciałbym zacząć z SM. Lecz tak na prawdę nie znam nikogo w Łodzi, kto jeździ po zawodach, trenuje gdzieś w okolicy.

Jest tu może jakiś doświadczony zawodnik, lub osoba, która chętnie jeździ po okolicy? Chętnie bym się zabrał na przejażdżkę :) Znacie może miejsca, gdzie można potrenować (asfalt+ teren)?

Mam nadzieję, że uda się zorganizować zawody gdzieś w okolicy :) Widziałem, że w kwietniu szykują się w Biłgoraju, ale dla mnie to na razie zdecydowanie za daleko :( Może uda się w PP wystartować i się spotkamy, drodzy forumowicze.

Miło mi, że mogłem dołączyć do tego grona. Serdecznie pozdrawiam. Pysio.

2

Odp: Pysio z Łodzi wita wszystkich :)

siema, pokaż tego kata.

https://www.bikepics.com/members/81

3

Witamy, witamy:)

"Im dłużej czekasz na przyszłość tym jest ona krótsza"

4

Cześć :)

KXF 250 '14

5

Siemka! :D
Czy czasem te okolice to nie jest Justynów?

6 Ostatnio edytowany przez Pysio (2015-03-03 14:59:51)

Cześć, mam foto jedynie jak był nowy i miałem zamiar go sprzedać, i na kołach terenowych :) A, no i Akrap jest założony, stalowy. Może uda mi się na dniach zorganizować jakieś bardziej aktualne zdjęcie :)
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/431099_358980270809260_733348480_n.jpg?oh=7865abdbbe6a45d267b5cec65788c970&oe=5575C6C7&__gda__=1435596310_a9549ba70b656b9a989281fc82ebadf6

Teraz zdecydowanie osiadł :)

Okolice Łodzi to Ksawerów (Port Łódź).

To jak, kiedy ktoś się wybiera na przejażdżkę? Wczoraj po Łodzi świetnie się omijało korki. Normalnie z uczelni wracałbym jakieś 1,5h, a tu udało mi się w ok 30 minut :) Ślisko było, ale przyjemnie.

7