Odp: Yamaha XTX 660 i nie tylko, kilka pytań
To może yamaha mt-07. 23 tysie i masz nowy :)
Mocy nie zabraknie, wagowo nie najgorzej i wątpie żeby do silnika trzeba by było zagladać po 50 mth.
Wagowo to samo.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Yamaha XTX 660 i nie tylko, kilka pytań
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To może yamaha mt-07. 23 tysie i masz nowy :)
Mocy nie zabraknie, wagowo nie najgorzej i wątpie żeby do silnika trzeba by było zagladać po 50 mth.
Wagowo to samo.
To może yamaha mt-07. 23 tysie i masz nowy :)
Odpada w żaden teren się tym nie wjedzie.
Moto ma być dla kolegi a ja nie chcę mu czegoś wciskać. Żeby później nie był rozczarowany. Ja osobiście bym mu kazał kupić DRZ 400 tylko on chcę od czasu do czasu jechać gdzieś dalej... Poprosił mnie tylko o poszukanie jakiegoś moto pod jego wymagania a to co kupi sam musi zdecydować :)
Podsumowująć:
- KTM LC4,
- Suzuki DRZ400,
- Yamaha XTX660,
- Husqvarna 610SM
- HONDA FMX - wydaje mi się, że silnik bardzo odporny ale archaiczna konstrukcja no i mało mocy
Jak chce jechać dalej musi liczyć się z tym że to SM i będzie ciężko. Da się ale nie jest super komfortowo.
Nie ma uniwersalnego motocykla SM/trasa/teren. Wszystko to większy lub mniejszy kompromis w kwestii żywotność/waga/moc/interwał serwisowy/koszty utrzymania
Najważniejsze to odpowiedź na pytanie : po co mi motocykl
To może Kawasaki er6n ? Silnik ma super dźwięk, mocny dół, dosyć wysokie prędkości przelotowe można utrzymać a i widzialem jak ktoś tym po polnych drogach jeździł. Ale Tak jak kolega wyżej nie ma uniwersalnego motocykla. Chyba że KTM 950 już tak pośrednio :D
Podsumowująć:
- KTM LC4,
- Suzuki DRZ400,
- Yamaha XTX660,
- Husqvarna 610SM
- HONDA FMX - wydaje mi się, że silnik bardzo odporny ale archaiczna konstrukcja no i mało mocyNie ma uniwersalnego motocykla SM/trasa/teren.
Najważniejsze to odpowiedź na pytanie : po co mi motocykl
Jeśli nic z powyższych moto "koledze" nie będzie pasować, to znaczy że SuMo NIE jest dla niego...
ew. patrz poniżej :
tadzik napisał/a:Podsumowująć:
- KTM LC4,
- Suzuki DRZ400,
- Yamaha XTX660,
- Husqvarna 610SM
- HONDA FMX - wydaje mi się, że silnik bardzo odporny ale archaiczna konstrukcja no i mało mocyNie ma uniwersalnego motocykla SM/trasa/teren.
Najważniejsze to odpowiedź na pytanie : po co mi motocyklJeśli nic z powyższych moto "koledze" nie będzie pasować, to znaczy że SuMo NIE jest dla niego...
ew. patrz poniżej :
Ktm 690 SMC tylko wątpię by starczyło na to $$$ :D
TE 610 znajdzie się. Tylko awaryjność jest smucąca :P Kto może się wypowiedzieć na temat awaryjności te 610 to poproszę :)
Drz 400 wszystko ok tylko niskie vmax :(
A to czy któreś z tych moto urwie mu dupę to już nie moja sprawa :D niech urywa :)
Każdym z tych moto da się wjechać w mały teren (las, bezdroża, kniej, krzaki, eksploracja poza miejskich pól i takich tam)
W czym innym już chyba nie można wybierać... Może jeszcze xtx ale to ostateczna ostateczność ze względu na wagę :)
To niech kupi LC4 i nie wnika.
Pojeździ i wtedy będzie miał zdanie.
Albo niech kupi taki, który najbardziej mu się podoba :D
To niech kupi LC4 i nie wnika.
Pojeździ i wtedy będzie miał zdanie.
Albo niech kupi taki, który najbardziej mu się podoba :D
Podoba ale 690 smc a za to z 22k trzeba położyć znajdzie się coś za 15k ale z ilu było składane ?
No to LC4
Nie można mieć wszystkiego :)
[url]http://allegro.pl/bogata-honda-fmx-650-supermoto-arrowna-a2-czesci-i5099059129.html[/url]
[url]http://allegro.pl/bogata-honda-fmx-650-supermoto-arrowna-a2-czesci-i5099059129.html[/url]
Fajna ta FMX dzięki za link. Tylko taki wzmacnianie do 50KM nie wiem czy jest dobre dla silnika. Z pewności moto jest teraz odmulone bo w serii to tragedia :( Co do kolegi to upiera się przy tym ktm...
Ogólnie sam się nastawiłem na tego KTM 690 SMC i chyba zacznę ostro odkładać $$$ :)
Przysiądz się na moto, bo możesz zbierać rok, a po pierwszej przejażdzce będzie rozczarowanie (bo kanapa, bo zawiecha, bo owiewki). SM to specyficzne mota, a paru znajomych twierdzi, że do cywilizacji im daleko (nie dla każdego)
Przysiądz się na moto, bo możesz zbierać rok, a po pierwszej przejażdzce będzie rozczarowanie (bo kanapa, bo zawiecha, bo owiewki). SM to specyficzne mota, a paru znajomych twierdzi, że do cywilizacji im daleko (nie dla każdego)
Ja obecnie śmigam na sportach... Ale moimi pierwszymi motorkami były crossy/enduro.
I szczerze powiem, że tęsknię do tych moto. :) A znów SM to jakiś kompromis po miedzy bezdrożami a ulicą, w moim przypadku akurat uwielbiam jazdę po leśnych drogach, ścieżkach. Obecnie rozglądam się za Ktm 525 exc... Ale nie wiem czy nie zmienię planu i dozbieram na spokojnie kasy do 690smc. Wtedy już nie musiał bym się tłuc z dwoma moto tym bardziej, że zbytnio nie mam warunków na trzymanie dwóch maszyn. Myślę, że jest to jakieś wyjście kupić 690 gdy tym bardziej nie mam już aspiracji do 100km/h w 3sek. I przecinać powietrze po 200 kilka już do tego zbyt mocno przywykłem. Z biegiem czasu to się znudziło. :P A KTM 690SMC jednak daje tą uniwersalność i nie ogranicza tylko do ulicy. Szkoda tylko, że większość jest zależne od pieniędzy
Edit: Kolega chyba rozejrzy się za TE 610 mógłby ktoś przybliżyć jego koszty serwisowania ?
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Yamaha XTX 660 i nie tylko, kilka pytań
Wygenerowano w 0.082 sekund, wykonano 61 zapytań