Odp: Jeden z trzech.
Yamaszka wr250x też fajna, miałem okazję jeździć taką jeden dzień, zwinny i jak na 250 elastyczny silnik. też byłaby ok.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jeden z trzech.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Yamaszka wr250x też fajna, miałem okazję jeździć taką jeden dzień, zwinny i jak na 250 elastyczny silnik. też byłaby ok.
Jeżeli zależy Tobie na powolnym przechodzeniem ze sprzętu na sprzęt to całkiem dobre podejście.
Ja zaczynałem od KMX125 - przelatane dwa sezony ale potem przesiadłem się na 620 LC4 - duży przeskok.
Może faktycznie przejeździj sezon/dwa na czymś słabym
MT03 może być spoko, singiel ale chyba nie jest jakiś super narowisty
[url]http://www.scigacz.pl/Yamaha,MT-03,czyli,radosc,z,jazdy,6353.html[/url]
Aczkolwiek kompromisem przy tym wszystkim wydaje mi się DRZ400 Supermoto
Levis faktycznie mocno dramatyzujesz ;) Olej w głowie to podstawa, moje doświadczenie to potwierdza, chociaż polemizowałbym z tym olejem akurat w moim baniaku ;) Moim pierwszym motocyklem (przez przypadek) była Honda VTR1000F, pozniej XT660X, TE450, a teraz SXF250. Co pojemność to mniejsza, a frajda z jazdy odwrotnie :D
:) jak to mówią "do małej pojemności trzeba dojrzeć"
WR250 to DRZ tylko kilka lat młodszy. Za 12 będzie ciężko kupić WR.
Za WR przemawia wtrysk, rocznik itd.
Minus to pojemność bo jednak takie 250 będzie bardziej wysilone.
125 to jak chcesz zmienić motocykl w połowie sezonu.
Teraz jest opcja jazdy na B to trochę bez sensu było robić a2...
mam znajomego co latał z sezon na starym olejaku, aż się moim KX-em nie przejechał. Kupił KLX650R i spokojnie go ogarną, a dodam, że ma z 168cm wzrostu, także przy Twoim wzroście powinieneś bez problemu dać radę z SM. Naked może Ci się szybko znudzić, bo oprócz pyrkania i pucowania go nic za bardzo nie zdziałasz. Kup drezyne, to pouczysz się na początku spokojnie na niej latać, a później będziesz cuda wianki z nią robił.
i chyba tak zrobie jak piszecie. zostane przy pierwszej powaznej mysli-drz. ktos ma kogos co ten ktos chce sprzedac cos(tj.drz) w dobrym stanie za nie szybciej jak 2mce to dawac go do mnie ;D
:) jak to mówią "do małej pojemności trzeba dojrzeć"
Święte słowa :)
Odpuść sobie nakedy. mam podobne do Ciebie parametry i na wszystkich wymienionych przez Levisa było mi za ciasno.
Moim zdaniem DRZ będzie optymalna.
i chyba tak zrobie jak piszecie. zostane przy pierwszej powaznej mysli-drz. ktos ma kogos co ten ktos chce sprzedac cos(tj.drz) w dobrym stanie za nie szybciej jak 2mce to dawac go do mnie ;D
ja mam:) [url]http://forum.supermoto.pl/topic26277-remont-drz.html[/url]
no jak coś to śmiało bierz DRZtę od Małego, to będziesz miał sprzęt na dłużej.
mallly podeslij PW jak koledzy mnie tu nie sciemniaja :)
Niby ściemniają, niby nie :) Chwilowo i tak nie ma zawieszenia, a poza tym skłaniam się ku zostawieniu jej. [url]http://olx.pl/oferta/dr-z-400-sm-supermoto-fcr-hotcams-bigbore-zamiana-na-crf-450-CID5-ID7D6Or.html[/url] no i cena wyższa.
Drezyna to jedyny słuszny wybór :-)
DR-z400SM ma mocniejszy dół od WR250X. Jednak WR będzie młodsza, lżejsza, ma wtrysk paliwa i to Yamaha ;)
Przeglądy co 10tys.km, zawory co 30tys.km (producent), ja robię co rok, średnio co 1-2tys.km :), serwisówka nic nie mówi o wymianie tłoka. Beata jeździ 3 sezon i jest zadowolona, ja byłem tym na krętym torze, sprzęt spisał się lepiej niż kierownik.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jeden z trzech.
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 72 zapytań