16 Ostatnio edytowany przez ktm36213621 (2015-02-04 15:55:45)

Odp: [K]Kupię koła sm do Suzuki Rmz

helmex napisał/a:

rurke będzie  cieżej ? :D  tyle co ja liczylem na pkm'ah  to mnie nie zaskoczysz :D
rurki sa stosowane zeby zmniejszyć mase.  komu przeszkodzi 20 gram wiecej. chyba ze hackerowi 
powiedzmy stal narzedziowa  potocznie zwana 20  jest i  odporna na zginanie   i na scinanie też ( taka  troche uniwersalna ) 
  zawsze można potem azotować  i wywiercić   otwór.
nikt mi nie wmówi ze  nieda sie zrobic jak  fabrycznej oski w malym warsztacie slusarskim.

Raczej P20  ta stal  wstępnie obrobiona o twardości 30 HRC zbyt mało na ośkę
nawiercenie otworów stosuję się głównie w celu wytrzymałościowym jak i zbijaniem wagi. Oska za twarda po prostu pęknie  a zbyt mało twarda się wygnie – starczy nie znacznie abyś już jej nie mógł wsadzić przez piastę i łożyska.
Ale tam każdy robi jak uważa. Zrób przewymiaruj ja i nawierć i pewnie na garażowe potrzeby będzie ok i wytrzyma.

Ps. A jak ma być dobrze to inna stal potem utwardzenie cieplne z naddatkiem i szlifowanie wtedy masz tak jak ma być.

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

17 Ostatnio edytowany przez helmex (2015-02-04 16:24:46)

Odp: [K]Kupię koła sm do Suzuki Rmz

ciekawe jake  obciazenia sa przenoszone na oske mozna to by bylo wyliczyć .  mysle ze na zginanie  oska nie ejst narażona bardziej na scinanie ( tulejki ją umacniaja )
pręt o tej samej srednicy  i rura o tym samym przekroju, pret jest mocniejszy, chodzi tu o mase oski masa nieresorowana  i tyle, koniec offtopu jak chcesz pisz pw wyliczymy co i jak  pelny pret  20 starczy napewno

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600