Odp: Regulamin 2015
Regulamin będzie pewnie na dniach to się dowiemy chociaż dla mnie ta kwestia nie ma jakiegoś szczególnego znaczenia, na Łotwę ruszam głównie dla funu ;-)
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Strony Poprzednia 1 … 27 28 29 30 31 32 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Regulamin będzie pewnie na dniach to się dowiemy chociaż dla mnie ta kwestia nie ma jakiegoś szczególnego znaczenia, na Łotwę ruszam głównie dla funu ;-)
Little Spam!
LATVIA Supermoto Championship 2015
Round 1, May 2, Madona
Round 2, May 3, Madona
Round 3, May 23, Aravete (EST)
Round 4, June 28, Kandava
Round 5, August 1, Madona
Round 6, August 2, Riga,"333"track
Round 7, August 22, Jelgava
ESTONIA Supermoto Championship 2015
Round 1, May 2, Madona
Round 2, May 23, Aravete
Round 3, June 6, Kaanaa (FIN)
Round 4, July 4, Tabasalu
Round 5, July 18, Rapla
Round 6, August 15, Tabasalu
LITHUANIA Supemroto Championship 2015
Round 1, May 2, Madona (LAT)
Round 2, July 5, Elektrenai
Round 3, July 25, Kaunas
Round 4, August 2, Riga,"333" (LAT)
Round 5, August 22, Jelgava (LAT)
BALTIC Supermoto Championship 2015
Round 1, May 3, Madona (LAT)
Round 2, May 23, Aravete (EST)
Round 3, July 5, Elektrenai (LIT)
Round 4, July 25, Kaunas (LIT)
Round 5, August 2, Riga,"333" (LAT)
Round 6, August 15, Tabasalu (EST)
RUSSIA Supermoto Championship 2015
Round 1, April 19, Belgorod
Round 2, May 9, Moscow
Round 3, May 24, Belgorod
Round 4, June 13, St.Petersburg
Round 5, June 14, St.Petersburg
Round 6, August 8, Moscow
Round 7, September 19, Kursk
Ja jestem za tym, aby Puchar Polski był liczony na tej rundzie a punkty liczone tak jak kto dojedzie. Nie rozdzielałbym klasyfikacji na Polaków i zagranicznych, tylko jedziemy wyścig i walczymy o jak najlepsze miejsce i tak dostajemy punkty.
Wg mnie runda zagraniczna nie powinna być liczona do klasyfikacji, nie powinna byc "obowiązkowa". Dla funu może jechac każdy, a tnący koszty będą mogli ja odpuścic.
Rychu jeśli Puchar jest dla Ciebie organizacyjnie zbyt mało profesjonalny i potrzebujesz bodźców typu punktowane rundy zagraniczne wbrew wcześniejszym ustaleniom to trzeba było jechać oba wyścigi na ostatniej rundzie a nie na siłe kitrać się w PP. Zreszta, przejśc możesz nadal.
no offence. Pozdro.
Wg mnie runda zagraniczna nie powinna być liczona do klasyfikacji, nie powinna byc "obowiązkowa". Dla funu może jechac każdy, a tnący koszty będą mogli ja odpuścic.
Rychu jeśli Puchar jest dla Ciebie organizacyjnie zbyt mało profesjonalny i potrzebujesz bodźców typu punktowane rundy zagraniczne wbrew wcześniejszym ustaleniom to trzeba było jechać oba wyścigi na ostatniej rundzie a nie na siłe kitrać się w PP. Zreszta, przejśc możesz nadal.
no offence. Pozdro.
Po pierwsze, nie wiem czy czytałeś uważnie forum,ale za rok jeśli runda zagraniczna się sprawdzi PP będzie tam jechać i walczyć o punkty, więc co za różnica teraz czy za rok ? Zresztą jak przejdziesz do MP to i tak będziesz musiał tam pojechać, a chyba po to jeździsz aby wygrać PP i być w MP - ten wyjazd Ci zaprocentuje bo już będziesz znał tor :)
Po drugie, za granicą szybciej podniesiesz swoje umiejętności, czyli masz mobilizację żeby jechać i walczyć o punkty.
Po trzecie, dla mnie osobiście byłoby wyrównanie szans, bo nikt nie zna toru i każdy tam będzie jechał pierwszy raz - wygra najlepszy, a nie ten co wytłukł najwięcej godzin na torze i zna go na wylot. (fakt zajebisty jeździec pojedzie wszędzie szybko, pokazał to Latyshev i inni - ale ja nie jestem zajebisty jeździec)
Po czwarte, ja nie przychodziłem z płaczem że w sezonie 2014r każdy tor, poza Toruniem widziałem pierwszy raz w życiu na oczy i od razu musiałem się ścigać, nie płaczę z tego powodu że na najbliższą rundę mam ponad 450km, a do koszalna 700km!
Co to Twojej osobistej wycieczki w moim kierunku to odpowiem Ci: dostałem wiele prezentów od zawodników, zahar który był przede mną zrezygnował, Chudoba się rozwalił na ostatniej rundzie w Toruniu ( co mnie bardzo zmartwiło), mogłem to wykorzystać tylko po co ? skoro moje siły były na 5/6miejsce w PP w kwalifikacjach bywałem 9ty a najlepiej 5ty więc o czym tu pisać :) i odpowiem Ci tak :) Gdybym przeszedł do MP to gadalibyście mi że miałem farta, wykorzystałem to że inni mieli kontuzje :) i tak naprawdę nie zasłużyłem na MP:)
Mnie to wali po cycach, bo zawsze będzie źle :)
Ps. nie pojechałem tylko jednego wyścigu ;) Powinniśmy cieszyć się że możemy jechać do Czech, czy na Łotwę, bo ktoś włożył w to sporo wysiłku. Bez ciśnienia :)
Teraz to juz nie ma co pisac. Z doświadczenia wiem, że o tej porze roku to regulamin jest juz w drukarnii bez możliwości zmiany.
Otóż to, czekamy na regulamin.
Od początku było mówione że PUCHAR może jechać na Łotwę i startować w klasie AMATOR(czyli jak u nas PP) bez klasyfikacji punktowej do Pucharu Polski, ze wzgledu na ograniczenie lic.B odnoście startów zagranicznych, natomiast pojawiła się możliwość zmiany regulaminu i dopuszczenia zawodników pucharowych z lic. B do startów za granicą, czyli teraz będzie to oficjalna runda PP, pomysł o niepunktowaniu tej rundy uważam za nieprzemyślany skoro zawodnicy pucharu chcieli mieć również możliwość startu za granicą. Pewnie, każdemu się nie dogodzi ale narzekać to jest najłatwiej. Pojawiła się możliwość ŚCIGANIA na nowych obiektach a nie tylko na TRZECH tych samych torach w kółko..
P.S. W WMMP rundy odbywają się w Polsce, w Czechach i na Słowacji!!!
Czekam na regulamin Pozdrawiam
tak na marginesie wygląda na to że w Toruniu polecimy na nowym obiekcie...
co to znaczy? na nowym obiekcie?
tak na marginesie wygląda na to że w Toruniu polecimy na nowym obiekcie...
Słyszałem że słabo może wyglądać w tym roku organizacja zawodów na AWIXie ale też słyszałem że tor Rallycrossowy jest zainteresowany treningami ale już nie ORGANIZACJĄ ZAWODÓW.
hermes napisał/a:tak na marginesie wygląda na to że w Toruniu polecimy na nowym obiekcie...
Słyszałem że słabo może wyglądać w tym roku organizacja zawodów na AWIXie ale też słyszałem że tor Rallycrossowy jest zainteresowany treningami ale już nie ORGANIZACJĄ ZAWODÓW.
Takie chodzą plotki... ;-) , ale to zobaczymy ja tam osobiście bardzo lubię ten obiekt.
Moim zdaniem nie ma co sie spinać, wiadomo zima brak moto i korci żeby komuś dowalić.
C2 to nie jest wyścig o miliony i jeśli ktoś nie będzie miał kasy to nie pojedzie, spadnie w generalce ale jeśli będzie dobrze darł cały sezon to sie wybawi i będzie wiedział czy jest gotów do S2. Poza tym zawsze można z kimś sie zabrać i zminimalizować koszty, na forum ludzie raczej są otwarci na zabieranie kogoś ;) Ja nie wiem czy pojade ale jestem za bo z pewnością to pomoże tym którzy pojadą i w jakiś sposób rozwinie polskie sm. Jeśli chodzi o narzekanie na kase to cóż... Taki mamy sport, masz wiecej kasy masz lepszy sprzęt, opony, ciuchy to i treningi masz lepsze. Ja do koszalina mam jakies 250 wiec jak na łotwe mam 800 to wystarczy że pojedziemy w 3 i koszty wychodzą takie same :) Ile można upalać po 3 tych samych torach?? Nie wiem co sie dzieje z toruniem ale jak tak dalej pójdzie to zostanie nam koszalin bo chyba tylko on jest otwarty na SM w 100% :)
[url]http://www.pzm.pl/pliki/zg/motocykle/supermoto/regulaminy/2015/zasady_rozgrywek_supermoto_2015_final_2.pdf[/url]
Ale będzie amatorów w 2016 :D
kurde, późno jest i już nie myślę przy przeliczaniu tych 110% top-lapów itd :D
Ktoś to może wrzucić na przykładzie ??
załóżmy, że top-lap w Bydgoszczy ma 53 sekundy w Klasie S2 , 58 sekund w C2 i 65 w Amatorach
i co dalej :-) ?
Strony Poprzednia 1 … 27 28 29 30 31 32 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 70 zapytań