Temat: [s] Mitsubishi Outlander Turbo
Wiem, że nie SM ale może będzie ktoś zainteresowany
[url]http://otomoto.pl/mitsubishi-outlander-i-2-0-turbo-alpine-4x4-kupiony-w-salonie-C35662309.html[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » [s] Mitsubishi Outlander Turbo
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wiem, że nie SM ale może będzie ktoś zainteresowany
[url]http://otomoto.pl/mitsubishi-outlander-i-2-0-turbo-alpine-4x4-kupiony-w-salonie-C35662309.html[/url]
to tych 10 litrow trzeba doliczyc minimum z 6. 10 to Pali na trasie przy lekkiej nodze.
trasa (Kraków-Czeremcha) 8-8.7L
trasa 110-120km/h- 9.2-9.3L
trasa przy szybszej jeździe 130-160KM/h (Kraków-Poznań) 9.6-13L
miasto (Kraków) od 12 do 17L
Jak ktoś będzie pałował go non stop 200km/h, to i 20 spali.
W przypadku tego auta spalanie zależy od fantazji użytkownika (1600kg i stały napęd 4x4).
Moje średnie spalanie z ostatnich 3tys.km, to 10.7L
Zawsze można obniżyć koszty montując LPG.
Pozdrawiam
Greg, niekoniecznie. Mój Forek np pali w trasie przy normalnej jeździe 8, dynamicznej 10. Beny. Gazu + 2 litry.
W mieście i 20 mi spala, ale to też AT + fantazja. Raczej 15 litrów gazu trzyma.
Do tego silnik mitasubishi nie jest tak łakomy na paliwo jak plejadowski...
Napęd toto ma stały? Nie dołączany? Ostatnio w outlanderze 2012 jak jechałem to pokrętło 2WD, 4WD i reduktor znalazłem. Ten napęd z Outlandera II to w porównaniu do Forka tragedia. I auto mimo że amory, etc wszystko ok buja, i dupa szybciej traci przyczepność. Nie wiem jak w I odczucia :)
W Outlanderach I napęd był stały.
Miałem Forka 2.0 z 2006r i dla mnie trochę za miękki i ma za czułe wspomaganie- wpadłem nim przez to do rowu ;)
Jedyny konkurent z tamtych lat, to Forester 2.5XT.
Ma lepsze osiągi od Outlandera ale też dużo większe spalanie i awaryjność.
zajebista fura :-)
tylko u nas wszyscy boją się magicznych 200tys.km, a co dopiero 300 :)
Ja mam już forka III, i miękki to on nie jest - Outlander jest miększy. Miałeś 2,0 NA?
No ja mam furke z 2007 roku, miejskie cabrio Peugeota z pl salonu i przebiegiem 19 tys km do sprzedania, ale cebulandia woli ściągane szroty z niemiec ;] Nikt w przebieg nie wierzy, chociaż auto z garazu wyjeżdża na przejażdżki ;]
Jak ci postoi, to przekręcisz licznik i w tydzień pójdzie. Cebulaki same chcą być okłamywane, wiedzą o tym ale po domem przeciez passeratti sąsiada z 99 roku 1,9 tdi ma 180 000 przebiegu, to on w nowym aucie nie może mieć więcej ;]
No każde zaturbione subaru jest drogie w eksploatacji ;]
Powodzenia w sprzedaży,
ludzie są dziwni - sam mam samochód z przebiegiem 232 tyś km i wolę taki 100% bardziej z autentycznym przebiegiem, niż 5 letniego diesla z niemiec z przebiegiem 120 tys km...
luz, prędzej czy później trafi się ktoś kumaty i zabierze furę od 1 właściciela...
Ostatnio wpinaliśmy tester diagnostyczny do A6 3.0TDi 2005 z certyfikatem przebiegu 260tys.km- sporo na nasze realia.
W module poduszek powietrznych został zanotowany błąd wystrzału przy 1 000 040km :)
Trochę dziwne jest to, że samochody z zagranicy 2011-2013r mają udokumentowane przebiegi 100-200tys.km, a 10-cio letnie 120-150tys. :)
Nie twierdzę, że wszystkie ale dużo aut jest po korekcie licznika, bo potencjalny klient tego "oczekuje".
Osobiście wolę samochody z większym przebiegiem ale historią do sprawdzenia niż odwrotnie, mały przebieg, brak historii.
Sprzedaż samochodów używanych, to temat bez końca.
najlepsze okazje to 2 letnie samochody z Niemiec w dieslu z przebiegiem 60 tyś km. Zwykle takie perełki latają jako taksóweczki z lotniska do miasta, są od nowości pięknie obklejone folią (przy sprzedaży oczywiście zdjęta + polerka) Realne przebiegi to 90-120 tyś km rocznie...
a potem - ale te 1.9 dci , 1.5 dci - to francuskie gówna :-P, bo na liczniku ledwo co 100 tyś km, a turbina, dwumasa, wtryskiwacze i ogólne zużycie silnika...
Pracuję dla salonów od 10lat (nowe i używane) i zauważyłem, że w Polsce średnie roczne przebiegi też mocno poszły w górę.
To już nie jest 5-10tys.km rocznie, a 20-40.
Najczęściej z niskim stanem licznika można trafić małe samochody miejskie, chociaż zdarzają się 7-8 letnie sztuki typu Accord, , Avensis, jakieś SUV-y itp. i mają 70-100tys.km ale coraz rzadziej.
z tym przebiegiem to też zależy gdzie samochód był jeżdżony, ja bym wolał samochod co ma przebieg 150tyś ale jeżdżony w trasie niż jak samochod 75tyś po mieście krótkie odcinki
Bedziesz miał problem ze sprzedaniem, sam nie dawno pogonilem x6 z podobnym przebiegiem, ale w koncu trafił sie ktos kto nie patrzył ile ma na liczniku, tylko na faktyczny stan
czekam
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » [s] Mitsubishi Outlander Turbo
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 84 zapytań