1

Temat: Klocki OEM Beringer 6p - jakie?

Mam pytanie du użytkowników klocków oem Bernigera (zacisk 6 tłoczków) - jakich klocków używacie 1100r2 czy 1100r8? Jaka jest między nimi równica w skuteczności hamowania i trwałości. No i czy to prawda, że r2 starczają tylko na kilka godzin jazdy?

2

Odp: Klocki OEM Beringer 6p - jakie?

r2 na polskie tory r8 sie nie nadaje

SUZUKI RMZ 450
   #94

3

Odp: Klocki OEM Beringer 6p - jakie?

Czemu się nie nadaje? Słabo hamuje? Na ile godzin jazdy starcza r2 w polskich warunkach?

4

Odp: Klocki OEM Beringer 6p - jakie?

podejzewam ze dla ciebie byly by seryjne streetowe klocki dobre . R2 to wyczynowe klocki i zeby dobrze hamowaly trzeba naprawde szybko jezdzic by mialy ciagle swa skutecznosc inaczej sie wychlodza i ja straca r8 to jest najbardziej wyczynowa wersja i na nasze pl tory sie nie nadaje po 1 zbyt wolne tory po 2 my tez jestesmy zbyt wolni :) polecam streetowe 6p jesli bedziesz juz zasowal z czolowka pp wtedy kup sobie r2 !

SUZUKI RMZ 450
   #94

5

Odp: Klocki OEM Beringer 6p - jakie?

R8 z tego co czytałem to nie jest najbardziej wyczynowa wersja. R2 są najbardziej pro. R8 to pośrednia wersja między drogowymi a r2. Taki endurance, z większą trwałością od r2 ale trochę mniejszą skutecznością. Przynajmniej tak żabojady na swoim forum piszą i potwierdza to katalog producenta.


Beringer 1100 R8 Race Brake Pads R8 pads are harder, less aggressive pads, great for wet conditions

KIT1100R2 Racing short duration aggressive
KIT1100R8 Racing long duration


Streetowe też pewnie dobre będą ale boje się, że zapłacę 300zł a okaże się, że skuteczność taka jak w zamiennikach za 130zł.