Odp: Regulamin 2015
Crazy specjalnie tak napisalem z ironia :)) bez zadnych zlosliwosci w twoim kierunku :)
Co do liczb to to limit na jedna runde.
#13 Mistrzostwa Polski
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Strony Poprzednia 1 … 24 25 26 27 28 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Crazy specjalnie tak napisalem z ironia :)) bez zadnych zlosliwosci w twoim kierunku :)
Co do liczb to to limit na jedna runde.
Ojojoj... Ale macie czasu aby pisać tyle... Duże koła to lipa pomysł, Superamoto to 70% asfalt i 30% teren, chcecie iść w stronę MŚ i ME? To zadbajmy o to aby teren był cacy, piękny jak za granicą, tory szerokie i szybkie, sprzęty pro przygotowane itd. Wtedy w ogóle nie bedzie biadolenia o jakiś dużych kołach, dłuższych albo podwójnych odcinakach terenowych(co gdzieś juz padło w jakiejś dyskusji), regulamin MŚ i ME przewiduje wyłączenie odcinka terenowego w przypadku chu..owej pogody? To niech i u nas jest tak samo, a jak mistrzowie SM potrafią jeździć tylko teren to niech idą do MX. SuperMoto to napewno bardziej wyścigi drogowe niz terenowe i prędzej SM moze jechać sam asfalt niz sam teren, prawda? Czy moze ktos uważa inaczej? Wyasfaltować cały teren, zrobic super hopy i bandy, koło 16" przod i jazda. Jak ktos ma mało hajsu to niech jezdzi na K1/K2 - na 4 kpl oblata sezon. Duże koła zdecydowanie NIE w MP, nowe tory bez dnia treningu NIE, możliwość wyboru wielkości kół bez ograniczeń to juz w ogóle jakaś bzdura, jak tak to moze kostki odrazu? I proponuje jeszcze ze cztery rundy zimowe i na kolcach jedziemy. Uśmiech w stronę zawodników MX? To dawajmy tylko w lewą stronę aby i żużlowcy mieli łatwiej i UWAGA, zakaz zdejmowania nóg z podnózka - tylko na kolano, bedzie i cos dla zawodnikow z dużych motocykli.
Ojojoj... Ale macie czasu aby pisać tyle... Duże koła to lipa pomysł, Superamoto to 70% asfalt i 30% teren, chcecie iść w stronę MŚ i ME? To zadbajmy o to aby teren był cacy, piękny jak za granicą, tory szerokie i szybkie, sprzęty pro przygotowane itd. Wtedy w ogóle nie bedzie biadolenia o jakiś dużych kołach, dłuższych albo podwójnych odcinakach terenowych(co gdzieś juz padło w jakiejś dyskusji), regulamin MŚ i ME przewiduje wyłączenie odcinka terenowego w przypadku chu..owej pogody? To niech i u nas jest tak samo, a jak mistrzowie SM potrafią jeździć tylko teren to niech idą do MX. SuperMoto to napewno bardziej wyścigi drogowe niz terenowe i prędzej SM moze jechać sam asfalt niz sam teren, prawda? Czy moze ktos uważa inaczej? Wyasfaltować cały teren, zrobic super hopy i bandy, koło 16" przod i jazda. Jak ktos ma mało hajsu to niech jezdzi na K1/K2 - na 4 kpl oblata sezon. Duże koła zdecydowanie NIE w MP, nowe tory bez dnia treningu NIE, możliwość wyboru wielkości kół bez ograniczeń to juz w ogóle jakaś bzdura, jak tak to moze kostki odrazu? I proponuje jeszcze ze cztery rundy zimowe i na kolcach jedziemy. Uśmiech w stronę zawodników MX? To dawajmy tylko w lewą stronę aby i żużlowcy mieli łatwiej i UWAGA, zakaz zdejmowania nóg z podnózka - tylko na kolano, bedzie i cos dla zawodnikow z dużych motocykli.
Buehehe +100 +101 +102 :D
Wniosek odnośnie zmian wobec rundy zagranicznej złożony i temat zakończony. Jak dostanę odpowiedz podam do publicznej wiadomości.
Jestem po rozmowie z Panem Molikiem i jest otwarty na zmiany i nasze propozycje.
Molik jak Maniek nie raz pisał jest osoba otwartą i chcąca coś zrobić dla sportu motorowego w Polsce.
Osoba która chce nam pomoc i jest z nami a nie przeciwko nam.
Oczekuje gotowych propozycji i konkretów nie pitolenia na forum do wiosny a potem narzekania ze nic się nie zmienia bo jak ma skoro nikt nic nie robi po za pisaniem na forum.
Jeżeli cos miało by jeszcze zostać zmienione mamy czas do końca tygodnia przedstawić gotowca.
………………………………………………………………………………………………..
Propozycja zmiany odnośnie kół
Jeżeli chcemy aby cos zmienić i było to rozwojowe oraz promowało SM głosujmy.
Wielkie koła w MP
Na pierwszej rundzie zawodnik deklaruje iż jedzie na wielkich kołach lecz jeśli uzna ze nie jest to dobrym rozwiązaniem dla niego wtedy ma możliwość powrotu na kolejnej rundzie do małych kół na których to musi już jechać do końca sezonu.
Za projektem
1. Piotr Salamon,
2. Dariusz Rosik,
3. Maciej Wiśniewski
4. Michał Frąszczak
5. Tomasz Nawrocki
6. Pawlik Michał
7. Wojciech Mańczak
8. Łukasz Pawicki
9. Bartosz Fiałkowski
10. Żuralski Tomasz
11. Piotr Kaczorowski - lecz (za możliwością zmiany jak komu pasuje i kiedy pasuje argumentuje to cięciami kosztów)
Przeciw
1. Żuralski Jędrzej
2. Manejowski Maciej
3. Jakub Jęch
Pozostali:
Żuralski Paweł ?
Fiałkowski ZA
Jeżeli chodzi o duże koła to moje osobiste zdanie jest takie żadnych dużych kół w MP, jest to nie uczciwe i nie chodzi o żadne koszty, sam jak bym założył duże koła to na asfalcie bym blokował a w terenie robił sobie przewagę , sam kiedyś startowałem na dużych kołach i jest dużo łatwiej jechać tym bardziej jak jest dużo terenu tory Toruń i Koszalin :) a na Łotwie to już w ogóle jak jest dużo terenu , duże koła PP albo oddzielna klasa , takie jest moje zdanie SM to koła do 17 cali i nie róbmy jaj ,:) bo jak będzie można jechać w MP na dużych lub małych w zależnosci od toru to sam w Koszalinie i Toruniu polece na dużych lub np jak będzie padało :)
Duże koła -PP lub oddzielna klasa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nikt nie zabrania używania dużych kół w PP wyraźnie wynika z regulaminu jak się go przeczyta.
2.15. KOŁA I OPONY
Maksymalna średnica kół motocykli nie może przekroczyć 17 cali (dotyczy tylko klasy S2).
Nacinanie opon lub wykonywanie dodatkowych rowków w bieżniku przez zawodnika jest
dozwolone.
Minimalna głębokość bieżnika opony, podczas odbioru technicznego musi wynosić min. 2,5
mm.
Opona typu „slick” musi posiadać widoczne zagłębienie kontrolne, powtarzające się co 120
st. na obwodzie opony.
If you make only one round in Latvia than in Polish championship next year will be only six rounds or someone somewhere will organize the seventh round?
I'm planning to visit all rounds so this is pretty important.
Pretty much Latvian riders was ready to visit all Polish championship rounds if it's possible with only 4 trips abroad. If it will be 5, I'm not sure anymore.
We start this possible cooperation to make interesting both championships. Latvians going to Poland, Polish guy's coming to Latvia and we have two hi level championships. But at the moment you guys are thinking only from one side.
If you make only one round in Latvia than in Polish championship next year will be only six rounds or someone somewhere will organize the seventh round?
For 99% there will be 6 rounds this year.
I will try to explain the situation. If I have a theoretical chance to earn a 100 points in Polish championship here in Latvia, then I m interested in all championship and I will visit all rounds, but if you make only one round here the Polish championship is not so interesting any more. That's the way we are looking on this.
I'm totaly understand you.
Some riders including myself wants 2 rounds of Polish champ. in Latvia, but THE PROBLEM IS that not everyone has the opportunity to come a few days earlier to practice on both tracks. They would race day after day, 2nd in Madona without any earlier practice and knowledge of track. So the most of riders support the idea of only ONE round in Latvia.
If the races would take place on a ONE track day after day(like in Koszalin), would not be a problem for anyone.
Jak nie będzie 6-u rund w Radomiu, na moim domowym torze gdzie mam szanse zdobyć 300 punktów to też raczej nie będę startował.
I will try to explain the situation. If I have a theoretical chance to earn a 100 points in Polish championship here in Latvia, then I m interested in all championship and I will visit all rounds, but if you make only one round here the Polish championship is not so interesting any more. That's the way we are looking on this.
Skoro nie będziesz miał szansy na zdobycie 100 punktów w MP zostaje szansa na zdobycie 50 punktów. Ta szansa 100 punktów dla Ciebie oraz reszty jak piszesz była głównym powodem organizacji podwójnej rundy u was, na waszych torach a dla nas nowych bez treningów.
Jeżeli ważny jest rozwój SM oraz partnerstwo w organizowaniu rund to nie widzę żadnych powodów dla których nie przeprowadzić normalnej rundy bez kombinacji oraz liczeniu punktów już dzisiaj. Rundy z normalnym treningiem asfalt + teren. ( Jędrek w rozmowie telefonicznej powiedział że podobno MOŻE być problem z otwarciem terenu na treningach i to Wy macie decydujące zdanie na ten temat)
Ps. Niech wygrywa sprytniejszy, ale czasem trzeba tez pozwolić wygrać lepszemu ;)
Jak nie będzie 6-u rund w Radomiu, na moim domowym torze gdzie mam szanse zdobyć 300 punktów to też raczej nie będę startował.
+1 :)
Jak nie będzie 6-u rund w Radomiu, na moim domowym torze gdzie mam szanse zdobyć 300 punktów to też raczej nie będę startował.
+ 6 za każdą rundę z osobna
Strony Poprzednia 1 … 24 25 26 27 28 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Wygenerowano w 0.069 sekund, wykonano 69 zapytań