Odp: Regulamin 2015
Krzysiek Pankowski jedzie PP. Opcja nr. 2 rundy ale trening tez przed bo przeciez mozna przyjechac nawet tydzień wczesniej i jeździć na dwóch torach ;)
carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Krzysiek Pankowski jedzie PP. Opcja nr. 2 rundy ale trening tez przed bo przeciez mozna przyjechac nawet tydzień wczesniej i jeździć na dwóch torach ;)
stworz klase pucharowa Hondy czy Suzuki
Jezdzilem juz w pucharze MZ-super zabawa, a stworzenie klasy może tylko importer/dealer, lub człowiek zamożny
Chcesz tanszego scigania? a w takim przypadku jak piszesz mozna miec jeden motocykl na malych kolach drugi na wetach a trzeci na duzych i bedziemy czekali jaka bedzie pogoda. Nie o to chodzi!!!
Miej i 5 motocykli to nic nie pomaga. Przygotowanie Jednego dobrze wystarcza,chyba że przed startem zaczeła się ulewa, wtedy fajnie miec dwa. Ty chyba jako jedyny masz dwa motocykle przygotowane profesionalnie(mówię o MP) i masz spokojną sytułację w trakcie deszczu, a inni muszą się stresować jak na niebie pojawiają się chmury. Więc dodanie kół nie zmieni nic-jak to mówisz kto lepiej się przygotuje ten będzie miał lepiej i nikt Ci tego nie broni bo to są Mistrzostwa Polski a nie puchar. Ja wiem jedno. Dążę do tego bym mógł ja jak i inni zapiąć budżet i ścigać się na równi z Toba i Piotrkiem, bo zamiana dunlop/michelin na jakas inna firme jest dla mnie glupotą bo nie czuję tych opon i jak wszyscy mówią są gorsze.
zawodnicy jak Borgotti piszą że w terenie zyskują 3,5 sekundy a na asfalcie tracą 3 sekundy-możesz zobaczyć na jego FB. I tylko na trasach, gdzie naprawdę dużo jest terenu.
Wiem jedno, że jeżeli zablokujecie starty na kolach dużych i ze zmianą to mój budżet niedopina się i powodzenia w przyszłym roku. A jeżeli w końcu chcesz mi zabrać tytuł ciężką pracą to przepuścicie ten zapis.
Dodam tylko, że nigdy nie jeździłem na takich kołach i robię to tylko ze względów ekonomicznych(8 lat na małych kołach)
Piotrek ale duze kola beda dopuszczone do MP w tym roku wiec nie ma problemu. Chodzi tylko o to ze jak wybierasz duze kola to lecisz na nich caly sezon i tyle. Jezeli robisz to ze wzgledow ekonomicznych to ten zapis raczej nie bedzie tobie przeszkadzal.
Po długiej rozmowie z Piotrem rozumiem ze DLA ROZWOJU SM W PL lepsza bedzie opcja z opcja nr.1 Ale chciałbym zeby wszyscy przypomnieli sobie ze to są MISTRZOSTWA POLSKI a nie pojezdzawka pod marketem dlatego argumenty o cięciu kosztów względem ogółu zawodników ok. Ale argumenty o imprezowaniu do mnie nie przemawiają bo traktuje to jak sport i podchodzę profesjonalnie. Gdyby wszyscy mogli przyjechac na Łotwę duzo wczesniej to zrobilibysny 2 rundy bo każdy potrenowalby spokojnie na obydwu torach. Rozumiem ze nie każdy przyjedzie wczesniej z rożnych powodów. Wiec dla rozwoju bedzie to lepsze zgadzam sie. Natomiast chciałbym zeby to wyglądało z roku na rok bardziej profesjonalnie bo to jest sport indywidualny i to ze ja moge przyjechac wczesniej na tor i trenować uważam za atut i plus. Każdy tak chyba tez uważa. Pozdrawiam
Myślę że to już ostatnie zmiany.
Ludzie czasem zmieniają zdanie aby było dobrze dla ogółu.
Podsumowując
1 runda + trening dzień wcześniej
Powyższa propozycja jest w pełni popierana przez następujące osoby z klasy MP S2:
1. Piotr Salamon,
2. Dariusz Rosik,
3. Maciej Wiśniewski,
4. Michał Frąszczak,
5. Tomasz Nawrocki
6. Pawlik Michał
7. Krzysztof Pankowski
8. Piotr Kaczorowski
9. Łukasz Pawicki
10. Maciej Manejowski
11. Jakub Jęch
12. Bartosz Fiałkowski
Dwie rundy, dzień po dniu
1. Żuralski Jędrzej– Za dwoma rundami ale jak będzie jedna też będzie dobrze
2. Mańczak Wojciech – Jak zadecyduje większość tak będzie mu pasowało
Pozostali zawodnicy
1. Żuralski Tomasz – Brak kontaktu pewnie jak brat
2. Żuralski Paweł - Brak kontaktu pewnie jak brat
Amen
Piotrek ale duze kola beda dopuszczone do MP w tym roku wiec nie ma problemu. Chodzi tylko o to ze jak wybierasz duze kola to lecisz na nich caly sezon i tyle. Jezeli robisz to ze wzgledow ekonomicznych to ten zapis raczej nie bedzie tobie przeszkadzal.
A jak będą do dupy i nie będę mógł jechać na nich? To mam zrezygnować tak? Czy mamy też określać jaki motocykl będziemy mieli? I na jakiej marce opon będziemy jechać? A co będzie jeżeli pojawi się sponsor/zarobię, czy mam odpuścić? Co będzie jeżeli popełnie błąd na pierwszej rundzie, mam już przegrać na początku sezonu? Czy to jest far play? Czy mamy wszyskto określać? Czy możemy uczyć się na błędach i starać obniżyć się koszta by móc dalej się ścigać...
Ja mówię, że ekonomię tam kasę, gdzie będę mógł nadrobić stratę na asfalcie w terenie..
Chodzi o to żeby nie było zmian że koszalin i toruń jedziesz na dużych a bydgoszcz na małych bo wtedy zyskujesz na czasie na wszystkich rundach i to znów prowadzi to podniesienia kosztów bo musisz mieć do swojego supermoto jeszcze duże koła żeby doścignąć tych którzy będą tak robili :)
Wydaje mi sie ze lekko przesadzasz. To czy beda ok czy nie to bedziesz wiedzial przed sezonem. Nikt nikomu nie narzuca jakiej marki co ma uzywac ani na jakim ma jezdzic motocyklu. Chodzi tylko o rowna walke. Wiesz ze nasze tory to nie prawdziwe sm sa duzo bardziej krete, ciasne i nie maja prostych, w takich warunkach nie tracisz na duzych kolach na asfalcie a jedynie mozesz zyskac na piaszczystych odcinkach terenowych.
Gdyby w Polsce byly szybkie tory to twoj argument bylby uzasadniony.
Moze sie myle w swoim mysleniu lecz wydaje mi sie ze jezeli dopuszczone bylyby dowolne kola to cudem znalazla by sie kasa u niektorych na male kola na rundy w bydgoszczy a torun i koszalin juz nie.
Jeszcze raz mowie to jest moje zdanie i jeszcze co najmniej 4 osob z MP lecz inni nie maja odwagi wypowiedziec sie publicznie na ten temat.
Piter
Skladaj wniosek do PZM.
Jesli ktos ma inne zdanie lub ma ochote forsowac inne wnioski, niech dziala formalnie.
Dosc juz tej beletrystyki.....
Chodzi o to żeby nie było zmian że koszalin i toruń jedziesz na dużych a bydgoszcz na małych bo wtedy zyskujesz na czasie na wszystkich rundach i to znów prowadzi to podniesienia kosztów bo musisz mieć do swojego supermoto jeszcze duże koła żeby doścignąć tych którzy będą tak robili :)
z tego co wiem, każdy ma duże koła bo trenują mx. A koszta pomniejszam, przez opony a nie koła. koła kosztują 1000zł duże a opony tak jak pisałem 10 tys zł
Chodzi tylko o rowna walke
według Twojego rozumowania jest już nie równa, bo Ty wydajesz na opony więcej niż np Ja:) to są Mistrzostwa Polski jak mówisz, a ja chcę zaoszczędzić na oponach i zyskać? to czemu tak inni nie chcą, za dużo kasy lub się nie podoba...
Chcę mieć możliwość zekonomic pieniedze tam gdzie to mozliwe i mozliwosc wygrania następnego tytułu i każdy będzie taką możliwość miał... Ty też możesz przełożyć z swojego MX koła i pojechać...Wiec nie rozumiem... Każdy będzie mógł na tych kilku rundach zaoszczędzić kupe kasy jeżeli tylko przełoży koła i założy tanie opony...
Ale nikt nie broni Tobie jechac na duzych kolach. Zawsze mozna wprowadzic limit jak jest na MŚ, ME, Hiszpanii itd na limit opon na runde. Np. w ME i Mś jest to 8 opon.
Dosc !
Dzialac Panowie a nie bic piane.
Chcecie zmian - kierunek PZM.
Jak Baby...
Ale nikt nie broni Tobie jechac na duzych kolach. Zawsze mozna wprowadzic limit jak jest na MŚ, ME, Hiszpanii itd na limit opon na runde. Np. w ME i Mś jest to 8 opon.
8 opon na runde …to bedzie naprawde ograniczenie kosztow :))
Już jakiś czas temu pisałem o ograniczeniu kosztów/
Jak widać ilość włożonej kasy nie zawsze przekłada się na wynik..
Nie w tą stronę to idzie…
Nie ma w PL takich warunków jak za granicą jeśli chodzi np o sponsorów.
Nawet koszty zakupu opon dla Niemca są inne niż dla nas. Za komplet placi tyle co my a zarabia pare razy wiecej ( statystycznie)
Nie podnośmy poziomu ilością włożonej kasy…
Robmy wszystko zeby sciagnie bylo tansze, zawodnikow wiecej i poziom sam pojdzie do przodu.
Kaczor, długo startujesz już w supermoto wiec pewnie wiesz że supermoto jest na felgach 17 lub 16,5 a teraz piszesz że wszyscy żeby zmniejszyć koszty powinni kupić duże koła bo Ty chcesz na nich jechać i bedziesz szybszy, nie ogarniam troche toku rozumowania,tracimy definicje prawdziwego SM przez to cięcie kosztów.
Teraz to już płacz nad rozlanym mlekiem, ale w Toruniu można było porozmawiać z Jackiem, szkoda że nikt tego nie zrobił może teraz nie było by 24 stron tematu... ja rozmawiałem z nim na temat klasy amator w 2015 jako że było sporo głosów że to pierwszy i ostatni sezon jej istnienia – jak widać te głosy to nie prawda o czym zapewnił mnie w rozmowie sam Jacek.
Ps. Bawmy się ścigajmy i niech każdy będzie zadowolony nie wypisujmy już tu żali i nie prowadźmy dyskusji nic nie wnoszących. Na rundzie usiądźmy razem i pogadajmy co trzeba zmienić aby było lepiej dla ogółu !!! SM
No właśnie aby uniknąć corocznej "walki" na forum w zimowym okresie. W momencie kiedy spotykamy się na rundach to na jednej z nich (raczej końcowej) możemy usiąść razem zaproponować zmiany, może uda ustalić wspólne stanowisko bo wszystkim chodzi o rozwój SM i nas samych.
Co do cięcia kosztów to proponuję aby w MP i PP w PL można było startować tylko suzuki DRZ 400SM - ograniczy to koszta, wyrówna szanse i pokaże kto jest wtedy naprawdę najszybszy ;-).
Nie widzę też nic złego w tym że kilka osób traktuje starty (treningi, diety itd.) bardziej serio niż jako weekendowe latanie z kumplami dlatego tak jak Salomon proponuję skończyć osobiste wycieczki - bo niczemu one nie służą.
Mam także prośbę, która dla niektórych wyda się pewnie śmieszna - aby organizatorów i związek w rozmowach traktować jako partnera biznesowego wtedy może i podejście w niektórych tematach będzie lepsze,a torów chętnych gościć SM może będzie więcej.
Rundy na Łotwie - co ustalicie ja się dostosuje
tyle ode mnie pozdrawiam ciepło i serdecznie i do zobaczenia w MP ;-)
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 64 zapytań