301

Odp: Regulamin 2015

Rozmowa odbiegła od sedna problemu.
Maniek rozumie iż nikt nie wyszedł z inicjatywą zrobienia zawodów gdzie indziej tak jak zrobili to chłopaki z Łotwy oraz Jędrek podłapał temat i cos próbuje zrobić.  Chwała im za to że coś robią i chcą pomoc bo mało jest takich ludzi którzy chcą oraz dodatkowo robią ale nie zmienia to faktu że to my decydujemy czy chcemy takie rozwiązania i czy na pewno to jest rozwojowe.
Nie znam osobiście Molika ale wierzę że tak jest jak piszesz.
Maniek zmieńmy zapis w regulaminie aby zawodnik z licencją B dostał pozwolenie na starty za granicą i na pewno znajdą się tacy którzy będą chcieli wystartować. Na dzień dzisiejszy uniemożliwia się to tym zawodnikom.
Kolejny raz pisze to samo nic nikt nie ma przeciwko rundzie na Łotwie ale niech odbędzie się ona na zasadach z których będziemy mogli zdobyć jakieś doświadczenie, które cos wniosą w rozwój SM poza obszerniejszym kalendarzem.
Dziś MP za rok PP zatem chciałbym aby czołówka PP się wypowiedzieli czy chcą takiego rozwiązania bo za rok będziecie w MP a jak raz zostanie runda przeprowadzona na takich durnych zasadach to tak zostanie na stałe.
Za rok ktoś wyjdzie z inicjatywą zrobienia trzech rund dzień po dniu i co my durni polecimy z Polskim podejściem do rozwoju SM.
Czemu zawsze wszystko robimy po polskiemu czyli do dupy.
PS.
Jestem nadal na tak ale jednej rundy na zasadach jakie mamy u nas i co czym napisał Crezy
Dzień wcześniej treningi + w dniu zawodów trening + kwalifikacje jedne 30 min lub dwoje po 15 minut + wyścigi czas 15-20 minut nie ma znaczenia.

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

302

Odp: Regulamin 2015

CHAW napisał/a:

Jak widać dużo osób zmian nie lubi :) Ja tam się ciesze że jest coś nowego i że będę mógł przejechać się na nowym torze. A to że mój poziom i sprzęt nie pozwoli na nawiązanie jakiekolwiek walki to mniej ważne. Ważne że będę mógł sobie polatać ;) Wiadomo z treningiem byłoby łatwiej ale jak nie ma tam takowych organizowanych to myślę że ciężko będzie takie coś na Łotyszach wymusić.

Jeśli bym był już na poziomie MP to pewnie miałbym bardziej ambitne podejście i walczył bym inaczej o pkt stąd rozumiem niejako i Wszystkich racje. Ale weźcie pod uwagę że jedna czy dwie wygrane z Żurala mistrza MP nie zrobi, pozostałe 5 mają spore znaczenie i to że On jeździł wcześniej na tych  torach tylko teraz może zaprocentować. Niektórzy jeżdżą w Czechach i jakby tam były wyścigi MP zorganizowane to Oni mieli by przewagę.


Panowie własnie nie dzielcie skóry na niedźwiedziu bo ja w ogóle nie wiem czy pojadę następny sezon bo mam kontuzje kolana pozrywane więzadła i narazie nic nie zapowiada żebym się wyleczył a w już punkty i miejsce porozdawane!!!!!!!! przypomnijcie sobie poprzedni sezon i rundę w Bydgoszczy , ktoś sie spodziewał takiego przebiegu sytuacji? k***a to nie kalkulujcie kto jak pojedzie bo jest objeżdżony!!! bo wszystko się może zdarzyć tak? kontuzja , awaria sprzętu !!!!!!  jak wam nie pasuję runda na Łotwie organizujcie na Czechach skoro jest tam tak zajebiscie ja jestem za i jak zdrowie pozwoli to napewno przyjadę i wystartuję , nawet moge do rumuni jechac wystartować jeżeli ktoś zrobi tam rundę!!!!!!

303 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2015-01-03 09:26:44)

Odp: Regulamin 2015

Piotrek ale ten zapis o zawodnikach z lic. B nie jest wymyslem PZM tylko FIM i nie mozna tego zmienic. Z tego co pisze Jedrzej na Lotwe mozna jechac bez lic i wystartowac. W naszym sporcie jest licencja A i mozesz startowac nawet w MŚ w innych sportach masz zawody kwalifikacyjne np do MŚ ale zeby się zagrac musisz wystartowac w jakis zawodach mistrzowskich. To sa zasady sportu i to nie tylko supermoto. Wierz mi kiedys za dzieciaka trenowalem WKKW przez kupe lat.

Przeczytajcie co napisal Rage51. Mozna przyjechac wczesniej i spokojnie potrenowac. Wiec uwazam ta cala dyskusje za bezsensowna. A kto bedzie teraz marudzil to poprostu marudzi po polsku dla marudzenia. Dodam jeszcze ze to sa zawody rangi Mistrzowskiej w sporcie motorowym co wiaze sie z kosztami. Kyos kto sie decyduje na to jest tego swiadom. Nie chce nikogo tutaj urazic ale przygotowanie motocykli i zaplecza to czesc wyniku. Nikt nie mowil ze robimy puchar markowy gdzie wszystko jest okreslone z gory. Wiec gadanie o kasie jest troche nie na miejscu. To tak jak by mowic ze Mauno nie zdobyl mistrza w tym roku bo jechal na prywatnym motocyklu a Thomas wygral bo byl na fabrycznym. Sa ludzie ktorzy nie maja super kasy ale robia cos z pasja i poswiecaja wiele innych rzeczy zeby tylko sie scigac.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

304

Odp: Regulamin 2015

zural_Jedrzej napisał/a:
CHAW napisał/a:

Jak widać dużo osób zmian nie lubi :) Ja tam się ciesze że jest coś nowego i że będę mógł przejechać się na nowym torze. A to że mój poziom i sprzęt nie pozwoli na nawiązanie jakiekolwiek walki to mniej ważne. Ważne że będę mógł sobie polatać ;) Wiadomo z treningiem byłoby łatwiej ale jak nie ma tam takowych organizowanych to myślę że ciężko będzie takie coś na Łotyszach wymusić.

Jeśli bym był już na poziomie MP to pewnie miałbym bardziej ambitne podejście i walczył bym inaczej o pkt stąd rozumiem niejako i Wszystkich racje. Ale weźcie pod uwagę że jedna czy dwie wygrane z Żurala mistrza MP nie zrobi, pozostałe 5 mają spore znaczenie i to że On jeździł wcześniej na tych  torach tylko teraz może zaprocentować. Niektórzy jeżdżą w Czechach i jakby tam były wyścigi MP zorganizowane to Oni mieli by przewagę.


Panowie własnie nie dzielcie skóry na niedźwiedziu bo ja w ogóle nie wiem czy pojadę następny sezon bo mam kontuzje kolana pozrywane więzadła i narazie nic nie zapowiada żebym się wyleczył a w już punkty i miejsce porozdawane!!!!!!!! przypomnijcie sobie poprzedni sezon i rundę w Bydgoszczy , ktoś sie spodziewał takiego przebiegu sytuacji? k***a to nie kalkulujcie kto jak pojedzie bo jest objeżdżony!!! bo wszystko się może zdarzyć tak? kontuzja , awaria sprzętu !!!!!!  jak wam nie pasuję runda na Łotwie organizujcie na Czechach skoro jest tam tak zajebiscie ja jestem za i jak zdrowie pozwoli to napewno przyjadę i wystartuję , nawet moge do rumuni jechac wystartować jeżeli ktoś zrobi tam rundę!!!!!!

Jędrek teraz  temat jak dobrze czytasz nie rozchodzi się już o przyszły sezon, komu dalej kumy bliżej, kto wyjedzony a kto nie, kto ma kontuzję a kto się wyleczy czy nie tylko o to aby z perspektywy czasu i przyszłości zaowocowało to rozwojem Polskiego SM. Zdejmijcie czarne okulary i patrzcie w przyszłość nie krok przed siebie czyli na przyszły sezon bo jeden rok kalendarzowy to nie okres aby coś się zmieniło. Było tylu szybkich zawodników w ostatnich latach Pawelce, Kołoczek,Leskow, Chołek, którzy w ciągu 2-3 lat zdobywali tytuły mistrzowskie albo byli w czołówce MP gdzie są czemu nie jeżdżą nadal w Polsce albo w ogóle zrezygnowali ja odpowiedz znam a wy ?
Szybcy zawodnicy MP budują bazę i dźwigają poziom a Ci odchodzą bo maja inne podejście niż większość z was.

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

305

Odp: Regulamin 2015

Jeżeli chodzi o zawodników z licencją B nie ma najmniejszego problemu gwarantuję że wszyscy wystartują ! , nawet bez licencji mozesz jechac co będzie kosztowało 50 Euro bo jest w tym ubezpieczenie a nie 35 euro jak jest zwykle, wszyscy co przyjadą i będą chętni to wystartują !!!

306 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2015-01-03 09:49:05)

Odp: Regulamin 2015

A Biłgoraj nie może być oficjalną rundą? Dwa razy organizowali "nieoficjalne" rundy.

Guys, I think you seriously overreacting with that practice time, but if you really need more practice, please come day or two earlier and practice all day as much as you won't. The tracks are open and it's not a problem.

Brzmi jak plan :) Czyli się da. I mogę startować ludzie bez licencji.
Czy dzięki temu się nie rozwinę?

Fajnie by było, gdyby jednak udało się aby Kisielin przeprosić, wg. mnie dopłata 50-100zł do rundy żeby się odbyła, to żaden problem.
Ci co będą jechali o mistrzostwo i tak pojadą, Ci co dla zabawy też. Przecież to jest procent kwoty jakie się pakuje w trakcie sezonu w moto i części... w sumie wymiana oleju kosztuje podobnie :)  A jak wiadomo od zawsze, sport motorowy nie jest dla "biednych". To nie bieganie, gdzie wystarczą dobre buty.

Inne tory w Polsce, jak najbardziej tylko, że trzeba więcej takich ludzi jak Sebatius, Hermes i kilku innych, którym się chce cokolwiek zrobić.
Dzięki nim mamy treningi na Bemowie i jakoś nikt na składkę 50zł rocznie (na utrzymanie terenu) nie narzeka.

Dzięki nim pojawia się możliwość rozszerzenia gamy obiektów do ścigania! To nie rozwija SM? To co rozwija?

Pozdrawiam,
Piotrek

307

Odp: Regulamin 2015

maniek-rr312 napisał/a:

Piotrek ale ten zapis o zawodnikach z lic. B nie jest wymyslem PZM tylko FIM i nie mozna tego zmienic. Z tego co pisze Jedrzej na Lotwe mozna jechac bez lic i wystartowac. W naszym sporcie jest licencja A i mozesz startowac nawet w MŚ w innych sportach masz zawody kwalifikacyjne np do MŚ ale zeby się zagrac musisz wystartowac w jakis zawodach mistrzowskich. To sa zasady sportu i to nie tylko supermoto. Wierz mi kiedys za dzieciaka trenowalem WKKW przez kupe lat.

Przeczytajcie co napisal Rage51. Mozna przyjechac wczesniej i spokojnie potrenowac. Wiec uwazam ta cala dyskusje za bezsensowna. A kto bedzie teraz marudzil to poprostu marudzi po polsku dla marudzenia. Dodam jeszcze ze to sa zawody rangi Mistrzowskiej w sporcie motorowym co wiaze sie z kosztami. Kyos kto sie decyduje na to jest tego swiadom. Nie chce nikogo tutaj urazic ale przygotowanie motocykli i zaplecza to czesc wyniku. Nikt nie mowil ze robimy puchar markowy gdzie wszystko jest okreslone z gory. Wiec gadanie o kasie jest troche nie na miejscu. To tak jak by mowic ze Mauno nie zdobyl mistrza w tym roku bo jechal na prywatnym motocyklu a Thomas wygral bo byl na fabrycznym. Sa ludzie ktorzy nie maja super kasy ale robia cos z pasja i poswiecaja wiele innych rzeczy zeby tylko sie scigac.

Dwie klasy MP i po temacie. Pewnie nie do przejścia u nas.
Maniek wiem że u Ciebie nie problem z kasą dla mnie też nie problem z kasą aby jechać tam przygotować się i startować ale chodzi mi o coś więcej o przyszłość i rozwój Sm nie stanie w miejscu i pitulenie na Forum. Takim podejściem zostanie to że nie liczni będą mogli walczyć o tytuł a poziom będzie taki jaki jest czyli beznadziejny. Wiadomo dla kogoś kto jedzie w połowie stawki PP nasz poziom jest wysoki ale ja uważam inaczej i te podwójne rundy nie pomogą ani mi ani nikomu w dźwiganiu umiejętności.
Pomyśl jaki byłby poziom gdy Ci ludzie którzy odeszli zostali w MP pozostali i sie rozwijali razem do dziś. Była by czołówka szybsza od dzisiejszej a my aktualnie bylibyśmy w środku stawki. Jednym to nie na rękę i ważne są punkciki i dzisiejszy dzień i aby być w czołówce pytam się jakiej Polskiej? śmieszne Wiadomo każdy chciałby mieć tytuł ale tak się nie da.

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

308

Odp: Regulamin 2015

ktm36213621 czy możesz napisać wprost co rozwinie SM w Polsce?

Pozdrawiam,
Piotrek

309

Odp: Regulamin 2015

Temat rozchodzi się teraz tylko o te że chcemy JEDNĄ RUNDĘ a nie DWIE?
Jest możliwość trenowania na ww. torach wcześniej to może przyjedzmy na spokojnie w piątek a nawet czwartek, potrenujemy i po sprawie. Nie mamy przecież wpływu na to że wszyscy zawodnicy nie przyjadą z różnych powodów, daleko, koszta etc.
Moim zdaniem lepiej że są te rundy niż gdyby miał zostać tylko Koszalin, Bydgoszcz i Toruń.. to jest dopiero marne..
To również ważne że WSZYSCY mogą tam pojechać i wystartować- żadnych barier, tylko otwartość ze strony organizatorów.

Skoro Rage napisał że można przyjechać w dowolnym czasie potrenować to ja już nie wiem o co cała dyskusja, albo zróbmy tylko jedną rundę i po sprawie.

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

310

Odp: Regulamin 2015

Bart ja myślałem że jak będą 2 rundy to będzie zaleta bo jak się pojedzie tyle kilometrów to po to żeby pojeździć jak najwięcej , 4x trening 4x wyścigi :)

311

Odp: Regulamin 2015

Na Łotwie są dwa wyścigi po 20min czy tylko jeden?  Pytam o klasę amator, tej co może PP pojechać

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

312

Odp: Regulamin 2015

Chwila odpoczynku od forum i tyle do nadrobienia :))
Ja jestem tego samego zdania co Crazy …:))

A tak na powaznie, bardzo się ucieszyłem jak zobaczyłem , że jedziemy na Łotwę.
Ale..
Macie trochę racji, 2 rundy pod rząd na nowych torach bez opcji treningu dzień wcześniej to trochę słaba opcja.
Ja nie walczę o tytuł więc mi to w sumie rybka, jeżeli będzie zachowana polska klasyfikacja.
Ale dla zawodników walczących o tytuł jest to wyzwanie:)
Może zrobimy tylko jedną rundę np w Rydze?
A kto będzie chciał pojedzie sobie rundę w Madonnie, która będzie nie liczona do Mistrzostw Polski.
Według mnie to będzie fajny kompromis…

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

313

Odp: Regulamin 2015

zural_Jedrzej napisał/a:

Bart ja myślałem że jak będą 2 rundy to będzie zaleta bo jak się pojedzie tyle kilometrów to po to żeby pojeździć jak najwięcej , 4x trening 4x wyścigi :)

Też tak myślałem, skoro jest możliwość przyjechania wcześniej i trenowania to w czym problem? Można przyjechać w piątek i ogarnąć treningi na obydwu torach w tym dniu albo przyjechać dużo wcześniej. Rozumiem że nie każdy będzie miał wolne w pracy itd. ale to już chyba indywidualna sprawa nie w temacie dyskusji...
Jeżeli mam jechać 1100km do Rygi to chciałbym jednak pojechać na ten drugi tor w Madonie, mogę przyjechać w czwartek albo piątek, jeśli ktoś będzie chciał możemy się zgrać i jechać razem. Pozdrawiam

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

314

Odp: Regulamin 2015

Rage51 napisał/a:

...if you really need more practice, please come day or two earlier and practice all day as much as you won't. The tracks are open and it's not a problem...

Dla mnie powyższe jest rozwiązaniem. Skoro nie ma problemu z treningami dzień wcześniej to ja chętnie wystartuję w Rydze.
Pomyślcie nad tym, aby w tym roku zrobić tylko jedną rundę za granicą, ale za to z treningami dzień wcześniej.
Będzie można spokojnie zapoznać się z torem, ustawić motocykl, bez ciśnienia*. A następnego dnia pojechać wyścigi.

*-(nie wiem czy to nie zastrzeżony zwrot)

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

315

Odp: Regulamin 2015

If you are concerned about the costs, please keep in mind that entry fee in Latvia is 150 zloty not like in Poland 300. So each of you save 300 zloty in weekend and if you are cooperating and at least two riders come with one car the 600 zloty is more than enough to cover fuel costs. So it's a hi chances that these rounds cost less than Koszalin trip.
Franz - the PP analog have two races 15 min.
According to license, if you have any kind of PZM issued license you are good to go. If you don't have, one time license cost 50 zloty