Odp: Husqvarna SM 610 vs. KTM LC4 640 vs. 690 SM Dziobal - ??
Tadzik, mam pytanko do Ciebie. Czemu rozważasz 625/640 mając poprzednio mocniejszą wersję? Tylko z uwagi na nową budę?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Husqvarna SM 610 vs. KTM LC4 640 vs. 690 SM Dziobal - ??
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tadzik, mam pytanko do Ciebie. Czemu rozważasz 625/640 mając poprzednio mocniejszą wersję? Tylko z uwagi na nową budę?
Tadzik, mam pytanko do Ciebie. Czemu rozważasz 625/640 mając poprzednio mocniejszą wersję? Tylko z uwagi na nową budę?
Cały czas się zastanawiam i liczę kapustę i to jest głównym wyznacznikiem. Najprawdopodobniej zrezygnuję z wtrysku na rzecz gaźnika.
Tutaj zastanawiam się nad 640/625 ze względu na to aby przewieźć gdzieś, raz na jakiś czas swoją drugą połówkę (sic!) + kwestia użyteczności motocykla. Z tym 660 mimo tego że moto KOZAK !! (polecam z czystym sumieniem) był o tyle problem, że jak chciałem gdzieś podjechać, zatrzymać się przy sklepie, etc - musiałem zawsze wozić ze sobą łańcuch z kłódką albo załatwiać sprawy na mega petardzie. W sumie mogłem sobie wymienić zamek przy główce ramy ale jakoś na to nie wpadłem :)
Pisząc ten tekst powoli zaczynam jednak kierować swoją uwagę w stronę 625
Mam ten sam problem - czasami zdarza mi się potrzeba podrzucenia kobiety (jeziorko czy inny szybki wypad) i z tego względu 660 odpada. Co do braku stacyjki, to zawsze można kupić blokadę na tarczę z alarmem, ja używam Xene i bardzo sobie cenie :) Albo, tak jak mówisz, kombinować przy ramie :) Też rozglądam się za właśnie za 625 ale jest ich jak na lekarstwo...
że zrobie mały offtop - raczej i tak żaden złodziej nie dał rady by odpalić 660 ;p
Jak trafisz na kumatego złodzieja to możesz się zdziwić :D
że zrobie mały offtop - raczej i tak żaden złodziej nie dał rady by odpalić 660 ;p
Co to za problem podnieść moto i wstawić na busa - do tego nie trzeba doktoratu ;)
A swoją drogą jak się umie odpalać LC4 to robisz to w 5 sekund
Jeszcze a propos jazdy z plecakiem na 660 - modele w nowej budzie (2005 i wyżej) mają seryjnie montowane podnóżki pasażera, więc są przewidziane do jazdy we dwoje. Natomiast niektórzy nawet w katach ze starą budą montują podnóżki pasażera (np. [url]http://p1.bikepics.com/2011/03/26/bikepics-2175790-full.jpg[/url] ) ale z tego, co wyczytałem, to koniec ramy w 660 jest z aluminium, żeby był jak najlżejszy. Ciekawe więc, czy ten ogon nie może się wygiąć pod ciężarem pasażera?
Edit: link poprawiony, dzięki za zwrócenie uwagi.
@Użytkownik popraw link bo nie działa.
Jeszcze a propos jazdy z plecakiem na 660 - modele w nowej budzie (2005 i wyżej) mają seryjnie montowane podnóżki pasażera, więc są przewidziane do jazdy we dwoje. Natomiast niektórzy nawet w katach ze starą budą montują podnóżki pasażera (np. [url]http://p1.bikepics.com/2011/03/26/bikepics-2175790-full.jpg[/url] ) ale z tego, co wyczytałem, to koniec ramy w 660 jest z aluminium, żeby był jak najlżejszy. Ciekawe więc, czy ten ogon nie może się wygiąć pod ciężarem pasażera?
Edit: link poprawiony, dzięki za zwrócenie uwagi.
Jest tak jak piszesz :) Polega to na zmianie stelaża, któy pasuje p&p
Jest nawet jeden forumowy sprzęt z takim modem zrobionym. Tylny subframe masz od modelu 640 - stalowy. Wtedy wszystko powinno działać i nic się nie wyginać. W końcu zamieniasz amelinium na stalówe
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-660-smc-lc4-supermoto-2005-r-akrapovic-CID5-ID7hYow.html#b968325266[/url]
Ja się zastanawiam nad czym innym. Takie SMC i SC na alu subframe mają wbite w dowód i kartę pojazdu tylko jedno miejsce. Co w przypadku kontroli niebieskich?
...mają wbite w dowód i kartę pojazdu tylko jedno miejsce...
Skąd ta pewność?
Bo u mnie tak jest.
A jak u mnie jest inaczej to znaczy, że ulepiłem sobie moto z plasteliny? Jak dla mnie to kwestia kompetencji urzędników, nic więcej.
Mam 660 z 2004r i ma 1 miejsce wbite. Od 2005 już chyba był inny stelaż.
Nie mam pewności, ale chyba od 2006 był "inny stelaż", a dokładna zmiana to czarny kolor ramy, bo jak dla mnie konstrukcja stelaża została ta sama (choć mogę się mylić).
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Husqvarna SM 610 vs. KTM LC4 640 vs. 690 SM Dziobal - ??
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 75 zapytań