Temat: Kupię Cross'a do 5000-6000zł, Początkujący! POMOC :)
Witam. Jestem nowy więc się może przedstawię. Mam na imię Krystian. Mam 18 lat, wzrostu około 185-190cm i ważę około 85kg. Mieszkam w Warszawie i właśnie piszę tutaj w sprawie pomocy od was do znalezienia najlepszego, chodzi mi tutaj o nie jakąś chińską podróbkę cross'a do 5000-6000zł w którym mógłbym jeździć i swobodnie po Asfalcie jak i terenach leśnych z powodu tego że nie daleko Warszawy posiadamy z rodziną działkę a obok niej bardzo dobry Tor do jazdy Cross'ami. Ogólnie jestem świeży w tych tematach. Motocykle czy Motocrossy interesowały mnie od dawna, ale zawsze jakieś zastrzeżenia że niby za młody, że gdy będę pełnoletni i tak dalej i tak dalej, chyba wiecie o czym mówię. Piszę to dlatego że jestem mocno zielony w tych tematach. Trochę tam pamiętam czym różniły się silniki 2T od 4T i takie podstawowe informacje, ale to tylko z tego powodu że kiedyś o tym czytałem, NIGDY NIE JEŹDZIŁEM! Szukam Cross'a który będzie mógł tak osiągnąć prędkość około 90/110 km|h. Jedni piszą na forach jak czytałem że czasami taki który jeździ około 100/100 jest za mocy dla początkującego kierowcy Cross'ów ale to że tyle może jechać nie oznacza że tyle muszę na nim na początku jeździć. Nie wiem czy w cenie 5000-6000zł dało by się znaleźć taki ale było by bardzo dobrze i byłbym wdzięczny gdybyście podpowiedzieli mi w wyborze. Wracając oczywiście nie chcę także jakiegoś Chińczyka co jest raczej oczywiste bo np. znalazłem wyglądające jak się popatrzyło OK cross'a Diabolini (Link Poniżej) i chłopak z tego serwisu powiedział mi że będzie mi się bardzo dobrze na nim jeździło i to jest 100% ocena. Po rozmowie poczytałem opinii właśnie o nim i ludzie tylko narzekają że Chińczyk, że często coś się psuje itd. co mnie od razu odrzuciło od kupna tego modelu. Znalazłem jeszcze jeden używany z 2010r. sprowadzany z Włoch który wygląda bardzo fajnie stan BDB ogólnie spoko tylko czy to nie jest żaden "słabiak" który po chwili się rozwali ?