Odp: CRF 450r 2003r odpalanie
A jakie minusy ma wtrysk ? jeśli można się dowiedzieć?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450r 2003r odpalanie
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A jakie minusy ma wtrysk ? jeśli można się dowiedzieć?
Koledzy ci co macie CRF 450r , jakiego wzrostu jesteście ? bo ja mam 176 i kurcze wdaje mi się że troszkę mi brakuje aby się dobrze czuć na 450. To mój 1 cross i kurcze mocy jest tyle że masakra :) w lesie przydaje się ta mac nie ukrywam ale na torze to przyznaje jest ciężko :(. Wydaje mi się że to kwestia wzrostu ?
Ja mam 171 i w terenie nie czuję się w cale.
Do ziemi mam tak daleko, że nawet nóg nie wystawiam:)
Ja mam 171 i w terenie nie czuję się w cale.
Do ziemi mam tak daleko, że nawet nóg nie wystawiam:)
Hehe :) a myślałem że sam jestem :)
Nie przeszkadza ci ta moc ?
ja mam 193 i wolałbym mieć tak z 8 cm mniej na tor :-)
co do wtrysku - no cóż, jak działa to jest ok. Ale teoretycznie jest dużo więcej rzeczy, które mogą CI się popsuć a tym samym nie uruchomisz motocykla.
w mojej aprilce nawet jakbym założył koła terenowe, to bałbym się robić jakieś hard enduro przez duże błoto/wodę...
Znajomy kupił, a ja mam przyjemność ją testować ;)
Też jak będę czegoś szukał to na wtrysku najlepiej- choć to tez ma swoje minusy :)
Nie więcej tych minusów niż gaźnik, na 100%.
mallly200sx napisał/a:Znajomy kupił, a ja mam przyjemność ją testować ;)
Też jak będę czegoś szukał to na wtrysku najlepiej- choć to tez ma swoje minusy :)Nie więcej tych minusów niż gaźnik, na 100%.
CRF'a 450, jest najmniejszą crossówką, większość zawodników supercrossu liczy ok 176 cm, jeden z wyższych to Chad Reed, 180. Na tor tak 175 spoko. Ja mam 186 i już na torze to według mnie za dużo. Mam wrażenie, że śmiesznie wyglądam na małej crossówce ;d.
Moc mi nie przeszkadza, tylko wysokość.
Na tor tak 175 spoko. Ja mam 186 i już na torze to według mnie za dużo
Za wielką wodą nigdy nie byłem, ale Łukasz Lonka ma chyba 2m80cm i narzuca tempo w polsce jak zły
Co do wtrysku, to jak każdy inny element. Zjebie się to trza wymienić. Tak na prawdę, to to jest gaźnik, tylko elektryczny. Zero magii
Oczywiście metys, wiesz złej baletnicy rąbek u spódnicy... Można jeździć szybko mając 2 metry, ale uważam, że coś w tym jest że jednak najlepsi z najlepszych to do 1,80.
Ale 250 mają niżej środek ciężkości ? i dla tego się lepiej skacze po torze ? Jak ja jeździłem z kumplem on na 250 ja na swojej 450 i powiem wam że miałem wrażenie jakbym miał ze 20 kg więcej na plecach a po chwili przejechałem się 250 i już takiego wrażenia nie miałem hmm?
ale uważam, że coś w tym jest że jednak najlepsi z najlepszych to do 1,80.
Bo oni mniej ważą i mniejszy opór powietrza stawiają:) 10kg różnicy i większy opór powietrza na poziomie mistrzowskim mają duże znaczenie. Np. w motogp wszyscy ważą mało mimo, że mają pod dupą mocy pięć razy więcej jak w crossie to te kilka kg robi różnicę.
A co do wtrysku to milion razy lepsza rzecz od gaźnika i dużo mniej awaryjna. No może w pierwsze modele nie były zbyt udane. We wtrysku nic nie robisz a gaźnik trzeba regulować, czyścić, nie wspominając o tym, że FCR ma wyjątkowo krótką trwałość.
Wystarczy sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcielibyście mieć auto na gaźniku - no właśnie:)
jakbym miał 205 rallye na podwójnym webberze 45 - to wolę gaźnik... :D
Wtrysk lepszy.
Większość plecie, że gaźnik lepszy ale nic przy tym gaźniku nie potrafią zrobić, wyregulować.
a jak wygląda sprawa wtrysku przy jakichkolwiek modyfikacjach? komp sam sie adaptuje? czy trzeba stroić?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450r 2003r odpalanie
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 69 zapytań