Odp: Czy warto kupic husqwarne Sm570
Karmicie trolla Panowie.
hahaha dobre +1
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Czy warto kupic husqwarne Sm570
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Karmicie trolla Panowie.
hahaha dobre +1
Do jakiej nauki jeżdżę motocyklami od 5 lat głównie w terenie i nie tylko 50-tkami a po ulicy pruszam sie od 3 lat więc wiec jakies doswiadczenie mam, a co do 125 w 2 suwie to oboawiam się spalania i częstych remontów
Jeśli przeraża Cie spalanie i remonty w 125 2t to faktycznie 570 jest sprzętem dla Ciebie :) Good Luck :)
młody nie pierdol się z 570, bierz walizę $ , i kupuj duka r 1290.
ja kupiłem na totalnie pierwszy moto 570-tke wczesniej nie miałem nawet skutera ani nic, tyle co zrobiłem prawko i brałem "smaga" od kolegow. Roznica jest taka ze mam 25lat i od paru lat pracuje wiec stac mnie na utrzymanie motocykla i jestem swiadomy kosztow, ale jak sobie pomyśle co sie działo w mojej głowie jak miałem 16 lat (0 rozsądku i 100głupich pomysłów na minute). to wybor takiego motocykla w tym wieku byłby równoznaczny z samobójstwem.
Panowie uspokójcie się.
Ktoś prosi o poradę to odpowiedzcie. Nie trzeba od razu z kogoś szydzić.
Sądzę, że chłopak gdzieś znalazł dobrą ofertę 570 i stąd jego pytanie.
Do jakiej nauki jeżdżę motocyklami od 5 lat głównie w terenie i nie tylko 50-tkami a po ulicy pruszam sie od 3 lat więc wiec jakies doswiadczenie mam, a co do 125 w 2 suwie to oboawiam się spalania i częstych remontów
Tu nie chodzi o obycie w ruchu drogowy tylko o to, że wycelowałeś w jednego z największych singli i nie muła tylko zapierdalatora.
W blokowanie motocykla nie wierzę.
Jak jeździłeś już jakimiś 450 itp. to spoko. Oczywiście swoimi a nie pożyczonych na rundkę od kolegi.
W innym przypadku jest duża szansa, że polecisz na tym sprzęcie w krzaki lub Ciebie wyrzuci na zakręci.
Wystarczy mieć trochę rozsądku. A nie nowe moto i od razu maneta w opór