Odp: Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć
Z KTM jest prawie tak samo źle!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Z KTM jest prawie tak samo źle!
trawer a mógłbyś coś więcej o crf 450 2011 napisać ?
Jadę oglądać taki sprzęt 100mth aktualnie, przy 60 była wymiana tłoka i korby więc teraz wypada zrobić to samo znów.
Do tego minimum ssące, łańcuszek, napinacz ?
"serwisu" w to nie liczę, czego się spodziewać jeszcze w grubszych tematów ?
dzięki
o.
trawer a mógłbyś coś więcej o crf 450 2011 napisać ?
Jadę oglądać taki sprzęt 100mth aktualnie, przy 60 była wymiana tłoka i korby więc teraz wypada zrobić to samo znów.
Do tego minimum ssące, łańcuszek, napinacz ?
"serwisu" w to nie liczę, czego się spodziewać jeszcze w grubszych tematów ?dzięki
o.
masz PW
Nie ma to jak kupić sobie supermoto do latania po 3000km rocznie i wymieniać tłok 2/3 razy w sezonie (bo tak każe serwisówka np CRF).
Ale kto bogatemu zabroni.
Z fajnych motocykli które np nie mają wymiany tłoka w planach to RMX 450Z - 47 koni teoretycznie 123kg, enduro. Ja mam, na razie jeszcze nie jeździłem na tyle długo żeby powiedzieć coś o żywotności, ale po DRZ różnica spora.
W crf przy lataniu po drogach to raczej tłok raz na dwa lata z takim przebiegiem. Ale lepiej brać wersję X bo R to moim zdaniem słaby pomysł. (brak wyrównawczego, oświetlenia,licznika, rozruchajki i wentylatora na chłodnicy)
Jak przy 60h była wymiana korby to jeszcze na 95% minimum jeden tłok przelata. Ogólnie niektórzy latają po 200h na jednej korbie.
to i ja może podłączę sie do tematy co by nie spamować z nowym.
też poszukuję jakieś 450 kwota do wydania w okolicach 10tys
-póki co nr 1 rozważam KTM EXC450 rocznik 2003-2005
-2 wariant to husqvarna 450te (w tej kasie można kupić o wiele świeższy rocznik niż KTM) tylko zastanawiam się czy wtrysk to dobre rozwiązanie
sprzet ma mi służyć zarówno do SM jak i Enduro.
zdaję sobie sprawę że coś do wszystkiego jest do niczego ale dużo nie jeżdzę więc nie stać mnie na utrzymanie 2 oddzielnych sprzętów.
co moglibyście zasugerować z tej półki moto jeszcze?
Ja osobiście upalam CRF 450R z 2009 roku. Na razie zrobiłem nią 20 mth i sprzęt na prawdę mi się podoba. Miałem okazję jeździć na exc 450 chyba 2004 rok i za nic nie zamieniłbym go za swoją crf, po prostu ktm mi nie leżał.
Moja crf ma przelatane 105 mth. Przy 100 mth oddałem ją na przegląd do Majstra i uznał, że mogę jeszcze bez problemu przelatać drugie tyle, ale potem zmiana korby i tłoka.
to i ja może podłączę sie do tematy co by nie spamować z nowym.
też poszukuję jakieś 450 kwota do wydania w okolicach 10tys
-póki co nr 1 rozważam KTM EXC450 rocznik 2003-2005
-2 wariant to husqvarna 450te (w tej kasie można kupić o wiele świeższy rocznik niż KTM) tylko zastanawiam się czy wtrysk to dobre rozwiązaniesprzet ma mi służyć zarówno do SM jak i Enduro.
zdaję sobie sprawę że coś do wszystkiego jest do niczego ale dużo nie jeżdzę więc nie stać mnie na utrzymanie 2 oddzielnych sprzętów.
co moglibyście zasugerować z tej półki moto jeszcze?
Też to rozważałem, za KTM przemawia remont głowicy za 1000zł a w Husqvarnie za 2000zł.
Wtrysk to dobre rozwiązanie.
A co powiecie w tej kwestii na Huske smr 510 ? :) podobno żywotny silnik wbrew pozorom
Miałem 450 SMR na wtrysku, mi nie leżała ale może dlatego że jestem za duży. Poza tym wymiana oleju raz, dwa razy w tygodniu przy codziennych dojazdach do pracy + parę razy tor. Była bezawaryjna przez pół roku posiadania, jednak kolejny właściciel lubił jeździć z pustym zbiornikiem i zatarł pompę paliwa ( na to trzeba uważać, bo paliwo jest czynnikiem chłodzącym w/w pompę). Jeśli nie jeździsz za dużo, nie potrzebujesz tego moto jako woła roboczego lub codziennego transportu przez (prawie) cały rok i nie jesteś za duży (ja mam 193 cm i 94 kg) to będziesz zadowolony. Oczywiście sprawdź go dobrze przed zakupem.
masz PW
Jeśli to coś wnosi do tematu o CRF to bardzo chętnie przeczytamy Twoje uwagi trawer.
Czy jesteśmy w stanie ustalić praktyczne interwał serwisowe w/w motocykli, czyli co ile w praktyce robicie podstawowe rzeczy typu: tłok, korbowód, wymiana zaworów, rozrząd, łożyska silnika? o crf coś może napisać chyba trawer, uncatchble. Jeszcze chętnie przeczytam coś o WR450 (najlepiej 2007+) i exc 530.
na co planujesz swojego exc 500 zmienić?
Nie sprzedaje bo nie ma na co zmienic.
Bierz EXC na droge, sa swietne i do wszystkiego, mozesz na tor jechac, off road tez. Wszystkie 450 - 510 cc modele sa super, wiec zaleznie od budzetu jak najnowszy i najmniej godzin nalatane jak tylko dasz rade. Bedzie pan zadowolony ;)
biorąc pod uwagę EXC450 i TE450 w kwocie około 10tys można kupić
kata EXC z 2003-2004r (słyszałem ze z tych roczników są najlepsze ale czy to prawda??)
lub
huske TE 450 z 2007-2008r
zakładając czarny scenariusz, jaki byłby koszt kapitalnego remontu dla KTMa a dla Husqvarny ?
w którym regulacje i inne tematy eksploatacyjne trzeba robić częściej ?
jak już wspomniałem sprzęt ma służyć zarówno w SM (będzie sporo latany na gumie) i enduro ale amatorsko jakiś las i delikatne błoto/woda
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Supermoto 450-500ccm czyli co kupić i się nie wku....ć
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 69 zapytań