Temat: BMW g450 supermoto - co i jak?
Witam, chciałbym sie krótko, zwięzle i na temat dowiedzieć co jak i gdzie kupić do BMW g450 zeby przerobić je na sm i zeby miało to ręce i nogi.
Pozdrawiam
Michał
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Inne marki » BMW g450 supermoto - co i jak?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam, chciałbym sie krótko, zwięzle i na temat dowiedzieć co jak i gdzie kupić do BMW g450 zeby przerobić je na sm i zeby miało to ręce i nogi.
Pozdrawiam
Michał
Witaj
Kup BMW, potem kup koła pod ośke przód 25 mm, tył pod 20 mm, wymień ew. tarcze, niech ktoś ci zrobi adapter i kup nowy zacisk z pompą.
Oczywiście jeśli chodzi o g450x, bo o x450 jo zech ino nie słyszoł.
Rąk i nóg ten motocykl ni mo :(
A jestes w stanie powiedzieć z jakich dokładnie modeli bedą pasowały? Bo pisanie i proszenie kazdego z allegro o mierzenie osiek, podawanie wymiaru tarczy itd zajmie miesiace. I czy Ty jako użytkownik BMW przerabiałes ten temat?
dowiedz się ile kosztują same piasty
może opłaca się złożyć koła bazując na oryginalnych piastach
kiedyś ktoś pokazywał i ceny oem części do bmw były dość niskie
dwie piasty OEM 1600zl.
Piasty, szprychy, felgi - wszystko osobno to bedzie majątek. Cos z ktma podejdzie? Ewentualnie z 450 innej marki?
Jak nie masz potrzeby kół enduro to najtaniej złożyć na oryginalnych piastach. Dokupujesz obręcze i szprychy i masz wszystko pasujące idealnie a cena poniżej 1500zł bazując na nówkach. Za 500zł sprzedasz komuś swoje obręcze i szprychy i cała impreza wyniesie cię tysiaka.
Ile możesz wydać na koła?
Chyba z Husqi może jakieś ci podejdą(chyba one też mają przód 25 mm). Ale nie licz na p&P, z tyłu dystanse mminimum, a z przodu to samo.
Na p&p oczywiscie ze nie liczę. To byłoby za piękne ;) Kwestia jest tego typu ze motocykl bedzie użytkowany 50/50 enduro i sm. Szczerze mówiąc nie chciałbym na wszystko wydać więcej niz 2500 zł. Jeżeli chodzi o koła to jestem w stanie sobie załatwić cos taniej (mam kilku znajomych handlarzy) ale muszę dzwonić do nich z konkretnym info.
Przód 25mm ma yamaha
Tył 20mm ma KTM
KTM ma też przód 26mm więc łatwo dostosować na 25mm
Jeżeli chcesz dać 2500zł za koła z oponami tarczami napędem itd. to będzie bardzo ciężko.
A nie zmieniały sie te średnice przez lata? Wiadomo ze nie bede kupował kół z lat 90 ale tak na wszelki wypadek warto wiedziec. Czemu cieżko? Myśle ze za koła z oponami zapłacę ok 1500 zł, do tego zostanie mi adapter do zacisku i wytoczenie dystansow, co moge zrobic w bdb cenie. Wymiana napędu jest konieczna?
Ps
A zrobienie adapterów na przód z 25 mm na 20 pod komplet z ktma?
To moment, jaki przód ma Husqvarna te 450 2008 taka jaką ma Wojtku?
Ja mam wytoczone adaptery z tulejami od razu, ale coś opornie mi sie koła kręcą. Bo mam 2 koła z DRZ. Dałem 1500 zł+100 zł tuleje i dystanse.
Co do napędu zalezy jakie masz przełożenia... standardowe 15/45 jakie miałem w moto to był koszmar. Teraz mam do enduro 13/51 i jest mega. Ale do SM 13/42 co najwyżej - przedniej zębatki zmieniał co chwile raczej nie będziesz.
Co do adapteru, to musiałby ci ktoś dorobić na wzór. Ja sie za to na razie nie zabieram, polatam na tarczy 260. Pompa oryginał i zacisk dają rade. A na tor sie nie wybieram na zawody.
Czyli celować cos z tarcza 260 na przód a reszta to juz mały problem? Moze tez ustrzele koła do DRZta to zgłoszę sie po wymiary tulejek i dystansow. :p
predzej zimą ci to moge wysłać, bo jak ja to zwymiaruje, to ci zrobią pepesze albo Franie...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Inne marki » BMW g450 supermoto - co i jak?
Wygenerowano w 0.037 sekund, wykonano 80 zapytań