Odp: Wada fabryczna Hondy CRF 450R
Więc stwierdzenie że może ktoś źle wciskał łożysko jest chyba złym trafieniem :
nie zgodze sie ale kazdy moze miec inne zdanie na ten temat
daj foto tego gniazda jestem ciekaw jak to wyglada
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » Wada fabryczna Hondy CRF 450R
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Więc stwierdzenie że może ktoś źle wciskał łożysko jest chyba złym trafieniem :
nie zgodze sie ale kazdy moze miec inne zdanie na ten temat
daj foto tego gniazda jestem ciekaw jak to wyglada
Wada fabryczna ujawniła się w 11letnim wyczynie :D
Moim zdaniem to musi byc wada fabryczna, bo gdyby było inaczej to przecież ile było by narzekań na crossy z lat 90'? Albo tych z lat 80'? Co gorsza ja tez jestem z lat 80' i zaczęły wychodzić wady fabryczne, a to dopiero co ledwo 30lat minęło... Co bedzie dalej? Wady fabryczne to jednak wady fabryczne np. słaba wątroba, gniazdo łożyska czy pękające kolektory. Honda to najbardziej trwały sprzęt wyczynowy na świecie, wady fabryczne wychodzą po 11 latach ;-) Mysle ze konstruktorzy w najbardziej pięknych snach nie przewidzieli ze taka crfa bedzie nadal jezdzic po 11latach i pewnie zylionie mth.
Assasin Gonzo, jakbym był w błędzie to nie jeżdziłbym CRF-ami od 2005 roku , Pytasz ile razy wymieniamy uszczelniacze pompy wody to powiem Ci ile razy, trzy razy na 7 lat w modelu z 2005 roku. W wyczynowym motocyklu który ma ponad 11 lat ma prawo wszystko padać, tym bardziej że poprzedni właściciele mogli róznie podchodzić do tematu serwisu i napraw. Trafiłeś na jakiegoś złoma i wypisujesz w różnych tematach jaka to Honda jest be be , więc kup sobie KTM, TM i będziesz cieszył się pełnią szczęścia :)
Każdy motocykl się zużywa, tylko że wyczyn o wiele szybciej. Jest to spowodowane chęcią odchudzenia motoru, przy okazji skracjają żywotność podzespołów. Odwrotnie niż w nowych dieslach tam to ma gwarancję przeżyć :)
Nie ma co porównywać motorów typu xr do crf. Już prędzej cr do crf, dużej różnicy w żywotności podzespołów nie będzie jeśli porównać stopiń komplikacji 2T i 4T.
W crf co roku coś tam poprawiali, są inne PN prawie na każdych częściach.
Ja mam 2006 i jakoś się na szczęście za bardzo nie sypie, ale nie ma co porównywać np do xr650r brata.
Dopóki nie cieknie, i chłodzenie jest ok to nie ruszam. W serwisowce nie ma chyba nic na temat wymiany pompy zależnego od przebiegu.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » Wada fabryczna Hondy CRF 450R
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 76 zapytań