1

Temat: Gaźnik - jak przerobić?

Witam szanowne grono forumowe.

Posiadam w swojej husce w tej chwili gaźnik Dell'Orto PHM 40MS i chcę go zamienić na Keihina FCR41 i teraz mam pytanie techniczne:

Jak sama nazwa wskazuje dell'orto ma 40mm a keihin 41 mm. czy kruciec będzie pasował? czy muszę coś przerabiać? Czy skoro u mnie jest sr. wewnetrzna 40mm a keihin ma 41 to ma to jakiś wpływ? ogólnie proszę o rady te osoby które już taką przeróbkę robiły albo ta , które się znają :)

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

2

Odp: Gaźnik - jak przerobić?

tegma napisał/a:

Witam szanowne grono forumowe.

Posiadam w swojej husce w tej chwili gaźnik Dell'Orto PHM 40MS i chcę go zamienić na Keihina FCR41 i teraz mam pytanie techniczne:

Jak sama nazwa wskazuje dell'orto ma 40mm a keihin 41 mm. czy kruciec będzie pasował? czy muszę coś przerabiać? Czy skoro u mnie jest sr. wewnetrzna 40mm a keihin ma 41 to ma to jakiś wpływ? ogólnie proszę o rady te osoby które już taką przeróbkę robiły albo ta , które się znają :)

Robiłem taki myk w LC4. Króciec o ile nie jest wzmacniany metalem będzie dał się rozepchać, przynajmniej tak było w Kacie. Zakładam, że przyda Ci się kilka dysz bo szansa, że uda się ogarnąć na jednym zestawie jest znikoma. Ja miałem zestaw DynoJeta i kombinowałem ze średnicą dyszy i położeniem igły. Ostatecznie udało się ogarnąć. Od strony airbox'u była trochę inna średnica gaźniora więc musiałem dorobić taki gumowy pierdolnik przejściówkę, ale dużo kombinacji nie było.

3

Odp: Gaźnik - jak przerobić?

Swinia w związku z twoją wypowiedzią [url]http://allegro.pl/show_item.php?item=1015558642[/url]  :)

Oczywiście cena jest bardzo negocjowalna ale tylko dla forumowiczów :)

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

4

Odp: Gaźnik - jak przerobić?

na keihinie bedzie jakas poprawa osiagow?

5

Odp: Gaźnik - jak przerobić?

Będzie się szybciej wkręcał na obroty.