1

Temat: LC4 640 na A2

Witam, czy da radę zarejestrować 640'stke na A2 ?

nie zblokowany ma 140kg przy 50KM

wyszło mi żeby spełniał wymagania masy/mocy musi mieć 38 przy 140

więc tu moje pytanie, jakie modyfikacje zastosować aby WK się nie czepiał i dało się zarejestrować??

Aktualnie : FZ01

Były :  XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07

2

Odp: LC4 640 na A2

Dobra, jestem na tym samym etapie, może nawet trochę wyżej, ale postaram się opisać wszystko co wiem odnośnie tematu.

Do przerejestrowania potrzebny jest wykres z hamowni. Więc najpierw trzeba załatwić wykres z "dobrymi" liczbami, jeżeli go mamy to jest już połowa a może nawet już cały sukces- wszystko zależy od diagnosty i układu.

Zwiedziłem x SKP i każdy diagnosta pierdoli co innego, tak naprawdę sami nie wiedzą czego chcą- jeden chce wykresu, rzeczoznawcy, świadectwa homologacji- ????- najśmielsza interpretacja przepisów :), inni samego wykresu i zaświadczenia od mechanika inni co innego itd.

Sama cena badania też pozostawia wiele do życzenia, za każdym razem padała zupełnie inna.


Koniec końców od pewnego znajomego diagnosty otrzymałem kilka info: koszt- zmiana konstrukcyjna pojazdu czy jakoś tak kosztuje 82 zł, a na samym badaniu może wystarczyć wykres ale nie musi- zależy od humoru lub znajomości ;)

Dzwoniłem też do wydziału komunikacji, bo każdy diagnosta też piepszył co innego, więc w WK wystarczy papier od diagnosty i tyle.

Oczywiście trzeba przerejestrować moto, więc jeśli jest już zarej. na Ciebie to znowu trzeba opłacić za rej, chyba, że tak jak ja- nie przerejestrowałeś jeszcze moto, więc ten koszt jest już oczywisty.



Ja robię budżetowy manewr, więc na dzień dzisiejszy:

1) wykres z neta przerobiony w Photoshopie ;) - 0zł
2) wydruk tego gówna- 1zł
3) mam już mechanika, który wypisze mi papier- ok 100-150 lecz czekam, na poz. nr 4,jeśli nie wypali wtedy wrócę się do tego punktu
4) znajomy diagnosta- 82zł + jakiś bonus
5) WK i rejestracja, której nie liczę, bo i tak trzeba ;)

KXF 250 '14

3

Odp: LC4 640 na A2

ale na tym muszą być pieczątki...... więc z neta przerobić nie da rady

Aktualnie : FZ01

Były :  XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07

4

Odp: LC4 640 na A2

Spokojnie, pieczątka już jest, kwestia znajomości ;)

KXF 250 '14

5

Odp: LC4 640 na A2

Ja jestem już po zarejestrowaniu kata lc4 na A2. Moto na jeden dzień zawiozłem do firmy SMGMotocykle Garbów, robią dwa pomiary na hamowni, przed blokowaniem i po blokowaniu, opis blokady, papier od diagnosty i coś jeszcze tam. Generalnie wystawiają wszystkie papiery z którymi od razu można iść do urzędu i rejestrować moto. Do tego oferują pomoc w pomocy prawnej w razie problemów z zarejestrowaniem na mniejszą moc. Koszt takiej usługi to 800zł, może i dużo ale wszystko praktycznie od ręki ;) Ogólnie polecam

KTM LC4 SM/Enduro