1

Temat: Uszczelki pod cylindrem 2t

Witam mam mały problem rozebrałem swojego gas gas'a ponieważ ciekło/pociło sie z pod cylindra zamówiłem komplet uszczelek Atheny na gore silnika i nie wiem jaka mam założyć pod cylinder, sa trzy cienka, grubsza i najgrubsza, nie chciałem oddawać do mechanika, ale teraz sam nie wiem co założyć :/. Jakas pomoc z waszej strony mile widziana.

MV Agusta F4 S 1+1 evo03 <- sprzedam/zamienię
Beta M4 3.5 <- sprzedam/zamienię
Honda CRF250R 2013 <- też xd

2

Odp: Uszczelki pod cylindrem 2t

serwisowka , chodzi o stopien spręzania  i cisnienie  w komorze bardziej o to drugie bo to sie znacząco zmieni  trzeba zmieżyć  ile tłok wystaje za cylinder i wtedy dobrać uszczelke  ja zawsze robiłem tak że zakładałem srodkowa jezeli  było dobre cisnienie  to zostawialem jezeli za małe to ta cienszą jezeli za duże to grubsza , teraz mierze wg   ustalen producenta :)

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

3

Odp: Uszczelki pod cylindrem 2t

Bardziej chodzi o to aby była prawidłowa odległość tłoka od głowicy. Żeby jedno nie spotkało się z drugim.
Jak dobrać uszczelkę będzie napisane w manualu. Będzie to odległość tłoka w GMP od górnej powierzchni cylindra.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Uszczelki pod cylindrem 2t

cisnienie tez sie znacząco zwiekszy  ma to znaczenie przy  np nowej korbie  zrobi po odpaleniu wszystko ok a potem gdy zrobi sie luz na stopie tlok uderza o głowice i potem kisiel z tłoka :)  manual manual i jeszcze raz manual :)

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600