1

Temat: Suzuki DR-Z 400

Cześć,

za temat kupna drezyny zabierałem się dość długo, ale teraz nadszedł dzień zakupu. Wiem, że chcę kupić dr-z z dwóch powodów:
1. kumpel ma, jeździłem, od początku ją chciałem
2. mieści się na a2

Tylko problem mam z wyborem konkretnego motocykla. Na allegro pojawiło się kilka ofert i chciałem spytać was o zdanie oraz rady. Na oku mam to moto: [url]http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400-sm-supermoto-lodz-okazja-M4065815.html[/url]

Czy ktoś zna ten motor? Może jest od kogoś z forum? Ewentualnie ktoś byłby tak miły z okolic podjechać, zobaczyć stan itd. (oczywiście nie za darmo :))

Z góry dzięki za wszystkie rady.
Pozdro

2

Odp: Suzuki DR-Z 400

Patrząc na zdjęcia już można wnioskować, że sprzęt w 80% można brać w ciemno.
Oryginalny, z polskiego salonu. Widać, że jeżdżony w adidasach do pracy. Bo po dwóch jazdach w butach motocyklowych nie byłoby farby na ramie i deklach.
Do wymiany podstawowe elementy eksploatacyjne - normalne.
Jak masz kasę to wsiadaj i jedź.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Suzuki DR-Z 400

Właśnie dzwoniłem do właściciela i powiedział, że na 99% nie da się zarejestrować na A2. Szkoda, bo motocykl wygląda na prawdę fajnie. Chyba, że dało by się zmienić ten przelicznik kw/kg w dowodzie?

4

Odp: Suzuki DR-Z 400

A jaki ma wpisany?

Dałoby się na 2 sposoby:
1. Odchudzić i na wagę.
2. Zablokować.

5

Odp: Suzuki DR-Z 400

pierwszy raz się spotykam z tym , że drezyne nie da się zarejestrować na A2.
W dowodzie z reguły ma wbite 35 koników (a można do 48) , a nawet po 'tuningu' (czyt. gaźnik i tłumik) osiąga max. 48km jeśli bez big-bora.
Więc nawet i wtedy łapie się na A2

Dziwna sprawa

Simson s51 -> Suzuki GN250 -> Suzuki DRZ 400

6 Ostatnio edytowany przez CzajaX (2014-09-06 16:42:45)

Odp: Suzuki DR-Z 400

Właściciel powiedział, że on się na tym nie zna, a przyjeżdżała już jakaś młodzież i mówili, że się nie da. Jak mu powiedziałem, że chodzi o przelicznik kw/kg to powiedział, że tam chyba 0.21 jest i przez to się nie da.

Edit: zastanawiem się czy sobie jej nie sprawić, a potem po prostu zdławić i wyrobić nowy dowód. Myślę, że to koszt w granicach 400-500zł?

7

Odp: Suzuki DR-Z 400

Moja ma wpisane 0,19 i się mieście. Też jest na sprzedaż jak coś :)

Można zdławić albo zmienić masę- dostać na to papier z warsztatu, potem na przegląd i do urzędu komunikacji.

Pozdrawiam,
Piotrek

8

Odp: Suzuki DR-Z 400

Zmiana mocy to cieżka sprawa, koszt 700zl wymaga hamowni, , diagnosty.    Najłatwiej by było dociazyc! Czyli  kupic moto, i w każda wolna przestrzeń upchac piasek, jakieś ciężk przedmioty.  Jak zwiększysz masę to stosunek moc/masa spadnie.    A do tego   wystarczy chyba tylko Kwiek z wagi jakiejś dokładnej.

9

Odp: Suzuki DR-Z 400

Fincher to samo ze zdławieniem.... Do tokarza, dorabia Ci blaszkę do króćca, zakładasz, hamownia za 100, z kwitkiem na przegląd i nowy dowód wyrobić.