Odp: 690SM/SMC - kilka pytań
Teraz tylko czekac az ktos bedzie chetny na cbrke, swoja droga... Nie zna ktos kogos kto by chcial?
[url]http://olx.pl/oferta/honda-cbr-600rr-2006-orange-tribal-piekna-CID5-ID6AR2f.html#18c5a11fff[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » 690SM/SMC - kilka pytań
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Teraz tylko czekac az ktos bedzie chetny na cbrke, swoja droga... Nie zna ktos kogos kto by chcial?
[url]http://olx.pl/oferta/honda-cbr-600rr-2006-orange-tribal-piekna-CID5-ID6AR2f.html#18c5a11fff[/url]
Poszukaj tu na forum, bo są jacyś handlarze chyba z Ostrowa Wlkp co mają w ofercie 690 SMC. Handlarz może się zamieni, bo plastika łatwiej sprzedać.
Z tego co pamiętam to to od Barteq z motoosw, tyle, że szkoda, bo nie ma jakiegoś głośniejszego komina.
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-690-smc-supermoto-CID5-ID6EQbd.html#0fc218c416[/url]
Ten mi wpadł w oko, ale nie mówię, ten z motoosw też fajna opcja, tylko ten komin.
miałem dziobala i teraz drugiego Smc ujeżdżam co chyba o czymś świadczy ;)
W serio dzibal może nie wygląda zbyt cudowanie, lecz po zmianie wydechu na jeden już zupełnie inaczej się prezentuje, a co do jazdy to nawet wygodniejszy
Jest jeszcze 690 Duke który mi się bardzo podoba.
Wiem, że jest, aczkolwiek wydech pod silnikiem mi nie pasuje, bo chciałbym się czasami wybrać na jakiś żwirek.
No to jesteś skazany na SMC, lub dziobala z akcesoryjnym wydechem.
Kamool, dawaj VIN hondy - sprawdzimy co tam się z nią działo w USA ;-)
VIV już sprawdzany, moto po szlifie na prawą stronę, jest jeszcze pozostałość po nim na baku, lekko przykryte naklejką alpinestara, prawa owiewka, czacha - mam wszystkie zdjęcia. W Polsce w maju zaliczyło drugiego szlifa, przetarta prawa owiewka, czacha, prawy pług i zadupek na długości 5cm - poprzedni właściciel (Polak) miał ją 6 lat.
Właśnie chciałem zadać pytanie dlaczego SM nazywane jest dziobalem, ale google wyjaśniło kwestie dość dobitnie :D
Interesuje mnie jeszcze sprawa CRF450, bo widzę na forum jedną zadbaną.
Jak to jest z tymi remontami na szosie, olej często, filtr często, a jak z resztą? Ile tam wytrzyma napęd, klocki, sprzęgło i najważniejsze mniejwięcej co ile tłok?
Nie wiem jak CRF, ale ostatnio na fb koleś opublikował zdjęcie licznika w dziobalu ze stanem 44 444 km. Myślę że dla CRF to jakieś niedościgłe marzenie.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » 690SM/SMC - kilka pytań
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 75 zapytań