1

Temat: Problem z motocyklem

Witam mam problem z husqvarna jakiś czas temu tłok walnął mi w zawory i pogiąły się tłok nic ani śladu powymieniałem te zawory i mam teraz taki problem ze jak jerzdze spokojnie to wszystko jest dobrze wezmę kilka razy przepiłuje wypluje mi uszczelek zawsze w tym samym miejscu już 4 uszczelki dodam ze głowica i cylinder planowany,szpilki też ok może jest ktoś mi w stanie pomóc?

2

Odp: Problem z motocyklem

Dodam, że z tego co wiem to Huska 610 z 2009 czy 2011 roku.

Pozdrawiam,
Piotrek

3

Odp: Problem z motocyklem

Fiutak weź się wpierw przywitaj.
Później napisz co to za motocykl bo nikt tu jasnowidzem nie jest.
Uszczelka pod głowicą czy cylindrem?
Cylinder nikasil czy tuleja?
Napisz gdzie jest dokładnie to miejsce przedmuchu?
Stosujesz oryginalne uszczelki czy podróby?
Składasz samemu czy mechanik?
Używasz klucza dynamometrycznego?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Problem z motocyklem

husqvarna 610 sm 2009 rok wersja na wtrysku uszczelka pod głowica chyba jest nicasil z tego co się orientuje  składa mechanik i było dokręcane kluczem dynamometrycznym i on też już wychodzi z sił co to może być :/

5

Odp: Problem z motocyklem

Ciężko pomagać komuś kto nie robi tego samego tylko mechanik.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Problem z motocyklem

tak ale przez co to może być może ktoś miał kiedyś taki problem?

7

Odp: Problem z motocyklem

Ciężko pomóc jak Ty nie robisz motocykla, mechanikom nie ufam.
tak jak napisałem
- kiepskie uszczelki, podróby niestety w większości marek nie dają rady
- może jednak nie splanował co trzeba tylko zgarnął kasę
- może masz pęknięcie, nie wiemy bo nie napisałeś gdzie masz przedmuch
- może twój mechanik klucza dynamometrycznego nie ma lub nie ma serwisówki i kręci na czuja
- nie wiem czy w husqvarnie smaruje się śruby olejem?
- może masz ujebane gwinty o czym mechanik się nie przyznał
- może masz tuleję - nie wiesz bo to nie ty robisz

Co w sumie wymieniłeś w silniku?
Pogiął tłok i nie uszkodził nikasilu?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

8

Odp: Problem z motocyklem

tłok się nie pogiął tylko zawory a mechanik składał moto przy mnie ;) i uszczelki oryginalne husqvarny,nie sadze żeby 4 razy była zła uszczelka do planowania zawoziłem sam może coś z tym pęknięciem aczkolwiek i tak nie widziałem żadnego tam chyba że takiego czegoś nie widać

9

Odp: Problem z motocyklem

Głowicę bym oddał na sprawdzenie szczelności. Może jest jakieś mikro pęknięcie czy coś.

Pozdrawiam,
Piotrek

10

Odp: Problem z motocyklem

Nie wiem  jak tam z moto ale znajomy w aucie mial mikropekniecie głowicy i nie umieli pierw znalez co się dzieje myśleli ze termostat ,chłodnica czy cos bo się gotował a na końcu dopiero okazało się ze to mikropekniecie  w głowicy no ale to w aucie ale mysle ze tez tak samo moze byc .

11

Odp: Problem z motocyklem

czyli wymiana głowicy powinna pomóc ? bo innej opcji raczej nie ma chyba ze cos z cylkiem lecz wątpie

12

Odp: Problem z motocyklem

Ale napisz jakie masz objawy.
Czy płyn dostaje się do cylindra, czy spaliny do płynu chłodzącego.
Napisałeś 4 uszczelki w tym samym miejscu. Daj fotkę tych uszczelek i może tej głowicy i cylindra.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

13

Odp: Problem z motocyklem

Mierzył ktoś w ogóle stopień sprężania? Jeśli jest za duży to planowanie jeszcze# pogorszyło sprawę.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

14

Odp: Problem z motocyklem

Ja miałem podobnie - wywalało płyn spod uszczelki:

- uwalone gwinty
- głowica kapciowato splanowana, potem splanowana w porządnym zakładzie
- uszczelka z Atheny

i kupa leciało dalej.

Potem, zamówiłem uszczelkę dorabianą w zakładzie w Warszawie i już nic nie cieknie.

Wrzuć zdjęcia tej uszczelki i miejsca wycieku.

Ale ja radziłbym oddać głowicę na sprawdzenie szczelności - powinno to kosztować około 30-50 zeta.

Jak będzie ok, to oddać cylinder i głowicę do sprawdzenia i ewentualnego planowania - również do dobrego, zaufanego zakładu.

Zamówić uszczelkę z firmy [url=http://www.autouszczelki.pl]www.autouszczelki.pl[/url] - ja do KX125 płaciłem 50 lub 60 zeta - jest ona minimalnie grubsza od oryginalnej, więc akurat powinno zniwelować różnicę planowania.

Głowa do góry - to w miarę młody sprzęt, to na pewno da się go uratować ;-)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

15

Odp: Problem z motocyklem

Zakład co podał Levis jest bardzo dobry. Nam dorabiali do skuterów wodnych. Zawsze było ok.

Pozdrawiam,
Piotrek