Odp: Dość duże przebiegi i SM?
mz 660 lub ewentualnie xr650r.
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Dość duże przebiegi i SM?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mz 660 lub ewentualnie xr650r.
Teraz mam fazera, chce zmienić bo jazda z dzikimi prędkościami mnie nie kręci. A coś więcej o tej mz możesz powiedzieć bo w ogóle nie znam tego moto. Ps: Proszę o sprawdzenie "anty bota" czy "anty spamu" bo na telefonie muszę odpowiadać na panie 10 razy.
Fincher jezdziles w ogóle jakimś moto z w/w ? Fmx nie, bo ociężała , xtx to samo 'silnik za slaby'. XRka to nie taki długodystansowy osioł jak fmx/xtx, bo serwisuje sie ją częściej, a mz z tego co wiem jest znowu porównywalna do hondy i yamahy
Sm pod tyłkiem miałem: DRZ, Huske 610, Fmx. Huska wypadała najlepiej ale trochę obawiam się o wytrzymałosc.
Sm pod tyłkiem miałem: DRZ, Huske 610, Fmx. Huska wypadała najlepiej ale trochę obawiam się o wytrzymałosc.
Jesteś jak każdy nowy.
Mocy w ch*j i nic nie robić. Tak się nie da!
Albo bierzesz motocykl wyczynowy czyli mocny i lekki i liczysz się z remontami i wymianą oleju raz na tydzień.
Albo kupujesz sobie jakąś poczciwą krówkę i nie robisz nic ale też nie liczysz na przyśpieszenie jak rakieta.
Pomiędzy jest niby KTM 690 ale na to potrzebujesz z 20-25tys. zł.
Rozegladaj sie za ta husqvarną 610 SMS, to takie klasowo bardzo zbliżone do SMC tylko ze dużo tańsze, ew. KTM 690 SM tzw."dziobal" ale to nie do końca SM bo wydechy dołem idą . A jak o te sprzęty sie boisz i o ich serwis to odpuść sobie supermoto;)
Według mnie to xr650 może się nadać. Chociaż jak chcesz mieć tanio to raczej szukaj w rzędówkach. Większość mało wymagających sm to odpowiedniki takiego gs500 czyli szału nie będzie i szybko się ich pozbędziesz - ale do rymu mi wyszło:)
Ja mam ten sam problem :-) Sprzedałem LC4 i szukam następcy. Byłem z niego zadowolony, ale... mam też WR w brudasie i już nie mogłem słuchać tego silnika i znieść tej wagi :-) Prędkość przelotowa 130 była dla mnie za mała (jeszcze z 20 by się przydało). Serwisy też trochę bolały - miałem chyba wszystkie możliwe usterki wad fabrycznych - od sprzęgiełka rozrusznika, rolek popychaczy po sprężynkę zaworka bypass.
Zostaje chyba 690 SMC albo przesiadka na GS800F :-) Czy ma ktoś na forum coś konkretnego do polecenia z SMC w cenie do 20 000? Akrap musi być :-)
^ Skoro w LC4 miałeś przelotową 130, to chyba niezbyt dobrze Ci ta maszyna chodziła? Albo przełożenie miałeś zmieniane?
^ Skoro w LC4 miałeś przelotową 130, to chyba niezbyt dobrze Ci ta maszyna chodziła? Albo przełożenie miałeś zmieniane?
130 przelotowej było w WR, z tego co wyczytałem.
przelotowej a nie maksymalnej.
Kup jakiś turystyk.
Przelotowa był wcześniej jeszcze mniejsza, zmieniłem zębatki i wzrosła zabierając fun przy przyśpieszaniu :-( Brakowało w LC4 mi (na takim ustawieniu zębatek co było) 6 biegu po prostu :-) Prędkość przelotowa to dla mnie taka, przy której silnik się nie męczy i nie pracuje na najwyższych obrotach - do pokonywania kilometrów.
miałem chyba wszystkie możliwe usterki wad fabrycznych - od sprzęgiełka rozrusznika, rolek popychaczy po sprężynkę zaworka bypass.
To chyba takie rzeczy naturalne przy LC4, rolki w innych KTM'ach też się zużywają i trzeba je wymieniać, jaki miałeś problem ze sprężyną bypass'a ?
Poza tym po co w SM większa prędkość o jakiej piszesz czyli 130km/h, to nie sprzęty do nakurwiania po prostej :)
[url]http://otomoto.pl/honda-xr-650r-M4105992.html[/url]
150 tak do latania czasem z kolegami na plastikach nad morze :-) Sprężynka przez 10kkm wymieniana 2 razy bo nie trzymała wymiaru lub pękła - jakbym nie był na to wyczulony to dupa by była.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Dość duże przebiegi i SM?
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 80 zapytań