1

Temat: KTM EXC 250 SM i 200 exc SM

Siema ;) Mam kilka pytan konkretnie czy warto przerabiac 250 exc 2t i 200 exc 2t na supermoto,raczej nie bedziemy vmax ciskac na autostradzie tylko po miescie sie poruszac,wiec jestem ciekaw jak to jest z kolkami w jakiej cenie mozna je znalezc  czytalem,ze podobno nawet od yamahy DT podpasuja.

250 exc jest z 2010r ,a 200 exc jest z 2001r. jakie kola tutaj mozna dac  ? orientuje sie ktos moze? i jeszcze,czy ogolnie warto sie bawic w taka przerobke...

ktm exc 200 99r-ktm exc  400 02r-ktm exc 250 2t 2010r-yamaha yzf 180 2010r-yamaha r6 2007r-ktm  smcr 690 2012r

2 Ostatnio edytowany przez zioleczko450 (2014-08-02 23:46:30)

Odp: KTM EXC 250 SM i 200 exc SM

motor z 2001 roku jest jeszcze na chudą ośkę z tyłu, o ile pamiętam ale to nie ma generlanie większego znaczenia. Koła od yamahy DT to nieporozumienie jeśli myślisz o jeździe już bardziej profi - i przyjmijmy, żeby sobie w owej DT zostały. Z kołami w wymienionych przez Ciebie motorach jest generalnie tak samo jak w 4 suwach, Wszystkie KTM mają ujednolicone - identyczne zawieszenie, więc z montażem i kołami nie ma problemu, bo tam nic się nie zmienia.  Sama wizja SM w 2t nie jest wcale zła, wręcz bardzo ciekawa. Jakiś czas temu puchar polski SM wygrywał gość na SM właśnie w 2suwie. (nie jestem już na czasie, więc możliwe że i nadal wygrywa) Fakt, że 95% supermociaków stanowią 4 suwy, ale w 2t wcale nie jest źle. Prześledź sobie temat na forum  "KTM 380 EGS by hacker33" To też masz 2t w full sztosie, coprawda to już projekt mocno indywidualny....

PS. Koła pasują jeszcze plug & play z husaberga - mam u siebie takie właśnie. ;) Tylko tuleje pod łożyska wymieniasz i wszystko.