motor z 2001 roku jest jeszcze na chudą ośkę z tyłu, o ile pamiętam ale to nie ma generlanie większego znaczenia. Koła od yamahy DT to nieporozumienie jeśli myślisz o jeździe już bardziej profi - i przyjmijmy, żeby sobie w owej DT zostały. Z kołami w wymienionych przez Ciebie motorach jest generalnie tak samo jak w 4 suwach, Wszystkie KTM mają ujednolicone - identyczne zawieszenie, więc z montażem i kołami nie ma problemu, bo tam nic się nie zmienia. Sama wizja SM w 2t nie jest wcale zła, wręcz bardzo ciekawa. Jakiś czas temu puchar polski SM wygrywał gość na SM właśnie w 2suwie. (nie jestem już na czasie, więc możliwe że i nadal wygrywa) Fakt, że 95% supermociaków stanowią 4 suwy, ale w 2t wcale nie jest źle. Prześledź sobie temat na forum "KTM 380 EGS by hacker33" To też masz 2t w full sztosie, coprawda to już projekt mocno indywidualny....
PS. Koła pasują jeszcze plug & play z husaberga - mam u siebie takie właśnie. ;) Tylko tuleje pod łożyska wymieniasz i wszystko.