Temat: drz 400 sm k5
siemano,
mam na sprzedaz drz forumowe. zamienilem ta drz na rmz i po dwoch tygodniach rozgladam sie juz za czyms innym. fura jezdzi, zapierdala, hamuje, łaski nie robi. Nowe opony qualifiery z tego co widzialem, nowy naped dida, wszystko bangla jak trzeba. Poprzednim wlascicielem przez praktycznie caly zywot tego motocykla byl uzytkownik Oskaa. Sprzet jest w porzadku, ale mnie interesuja bardziej predkosci z zakresu 150-250 niz 50-150, wiec czas sie pozegnac :)
Oto krotki opis poprzedniego wlasciciela:
Moto w moim posiadaniu 5-ty sezon, rocznik 2005, model SM, klasyczny żółty, coś koło 25 tysięcy (sprawdzę). Naklejki jeszcze oryginalne. Kupiłem z przebiegiem 3 tysiące praktycznie nową sztukę. Wizualnie jest seria (mocowanie blachy jest inne i kierunki, oryginały mam), wiadomo ma zarysowania, obicia, zdarty lakier od butów przy podnóżkach itd, ale nic nie jest ułamane czy pogięte.
Generalnie śmigałem tylko po mieście, ze 3 pojeżdżawki z chłopakami z forum przez te lata, żadnego treningu niestety.
Co jest wymienione: gaźnik FCR 39MX, 3x3 mod (powiększony dolot), większy kolektor + pusty tłumik. Seryjne graty dorzucam oczywiście. Tarcza hamulcowa z przodu zwichrowała się na nitach, więc w tamtym sezonie wsadziłem zamiennik z allegro od owiewki24, chińska ale sprawdzona, nie widzę różnicy między nią a oryginałem, Figiel też na takiej lata możesz sie poradzić. Fajera aluminiowa, serie dorzucam. Są handbary zeta, mam też akcesoryjny błotnik tył, jeszcze nie założony, póki co jest seryjny z małą lampą. Kierunki led mówiłem, dorzucam seryjne.
W moto zrobiłem wszystko, co zawarte tutaj (oprócz MCCT [podobne cieknie i same problemy] i osłon chłodnic[nie widziałem sensu]) -> [url]http://drz400.pl/servis/pokaz/co_nalezy[/url] … eczna.html
Opony 90%, napęd też jakoś w październiku wymieniłem. Cały czas latałem na oleju motul 5100 (10W40) i taki też wlany na wiosne, klocki to SBS 694HS (i takie teraz założone, pewnie z 60% mają, musze sprawdzić, brałem od Szwini), chłodziwo motul motocool expert.
W tamtym sezonie dostał nowe sprzęgło, nowe linki, świeca, nowe płyny hamulcowe. Rozrząd 2 lata temu, tłok seria. Nieseryjne manetki (stare się wytarły). Mechanikę robiłem w MK Moto w Piasecznie (teraz już Stara Iwiczna), do potwierdzenia jak coś.
Generalnie trochę poobijany i przykurzony ale mógłbym sprzedać koledze bez uczucia, że robię go w huja.
Cena 12k
Powered by: Yosh St-R cams, STM slipper, Devil Sprinter, Braking M/C, MM 4-pot, Twenty Suspension, No-Moto MX Graphics
und gejowski lawendowy lakier :P