1

Temat: następca bandziora

witam
zaczynam się rozglądać z kolejna maszyna, ale nie bardzo wiem czego szukać.
czego oczekuje od następnej maszyny:
taniego i względnie prostego serwisu, niezawodności -  motocykl do jazdy codziennej, na miasto i lekki teren.
moje typy: xt 660, fmx i dr-z,

nie dawno wyparzyłem na forum, ze w mojej okolicy jest taki ktm:
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-lc4-625sc-super-comp-okazja-2002-2003-zamienie-CID5-ID6xyUw.html#23662a9a93[/url]
jak ta oferta ma się do moich założeń i czy jako początkujący na SM dam sobie rade.

wiem, ze motam się jak dziecko we mgle, ale liczę na Wasza pomoc

dzięki Michał

2

Odp: następca bandziora

takich tematów jak Twój jest przynajmniej 10 na forum   ja polecam 640 lub 625 albo jak chcesz troszke wiecej mocy i troszke wiecej serwisu to 660

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

3

czytałem te tematy, ale nie znalazłem nic dla siebie.
możesz napisać coś więcej w temacie 625? jestem zielony w temacie SM, wiec każda podpowiedz jest dla mnie cenna.

4

W 660 nie ma większeg serwisu niż w innych lc4.

5

coś ktoś coś??

6

Ale co chcesz więcej wiedzieć w temacie 625, niż wszystko co jest napisane w innych tematach na forum ?
625 dobry sprzęt i tyle.
Sprecyzuj pytanie to pewnie uzyskasz interesującą Cię odp ...

KTM 625 SMC

7

bierz od Wujka SMRa, dam Ci rabat, za 18 000 pójdzie od ręki.

400 exc :(

8 Ostatnio edytowany przez grand (2014-07-29 15:39:05)

RADIZZLE napisał/a:

Ale co chcesz więcej wiedzieć w temacie 625, niż wszystko co jest napisane w innych tematach na forum ?
625 dobry sprzęt i tyle.
Sprecyzuj pytanie to pewnie uzyskasz interesującą Cię odp ...

ok
zacznijmy od tego,
trzy motocykle o których pisałem, ich wady i zalety w odniesieni np. do katow. czytałem już kilka artykułów ale zależny mi na opinii użytkowników

co do samych katow, czy 625 będzie dobry na początek, możne jest jakaś alternatywa?