1 Ostatnio edytowany przez Shadow (2014-07-11 12:01:48)

Temat: [S]KTM 660 smc 2005

Trochę dziwnie się z tym czuję bo dopiero co kupiłem. Mam nadzieje, że Michał nie będzie zniesmaczony, że targałem go parę setek kilometrów po moto, które teraz chcę sprzedać ale coraz bardziej waham się co do tego czy dokonałem dobrego wyboru...
Moto miało być docelowo do śmigania enduro na oponach semi po polnych, szutrowych drogach i trochę po asfalcie ale... bardzo szybko okazało się, że moje umiejętności nijak mają się do takiej jazdy takim potworem. Wyboru dokonałem na podstawie jazd na 640 lc4 ale nijak ma się to do 660 na keihinie fcr 41. Jazda nim teraz nie daje mi przyjemności tylko często strach o to czy wyda. Gdybym do tego moto założył kostkę to może jeszcze jakoś bym to ogarnął ale w obecnej sytuacji umiem nim jeździć tylko po asfalcie a i tutaj motocykl pokazuje mi, że nie będzie ugłaskanym wozidełkiem bo zupełnie zmienia się przyczepność. Nie do tego chciałem używać takiego motocykla bo obecnie mieszkam u rodziców na wsi. Moto po ulicach cieka jak szalone, zakręty bajka i w ogóle, czuje się jak bym mógł zrobić na nim wszystko ale czasem właśnie przez tą nadmierną pewność siebie jaką daje to moto jestem na granicy. Obecnie chcę wrócić do motocykla na którym przyjemnie będę połykał kilometry więc na celownik trafia Honda VFR 800 Vtec(możliwa zamiana).
Wrzuciłem napęd 15/40(wcześniej było 15/45) myśląc, że trochę go złagodzę ale ku mojemu zdziwieniu, prędkości przelotowe wzrosły a dynamika wcale nie zmalała.
Moto kupiłem jakiś miesiąc temu razem z kolegą, który posiada 625 SMC od długiego czasu. Silnik po przeglądzie w serwisie KTM ma zrobione jakieś 700 km. Zmieniłem w nim już świecę na nową, kupiłem filtr powietrza ale jeszcze nie został zmieniony. Olej razem z filtrami zgodnie z całą procedurą odpowietrzania ramy został już zmieniony w ten weekend. Silnik moto jest suchy nic nie cieknie. Moto pali od pierwszego kopa bez żadnych ssań nawet jak stoi dłużej jeśli jest ciepło. Jeśli jest bardzo zimno np. wcześnie rano to używam normalnego ssania i również pali od pierwszego. Motocykl jest kompletny, tzn, że wszystko co powinien posiadać posiada, działa i jest oryginalne.
Akrap napieprza bardzo głośno, Myślałem, że jak jeździłem na przelotach na SV1000 to już nić głośniejszego nie spotkam ale do akrapa aż zacząłem się rozglądać za DBkillerami i nie jest to dla mnie przyjemne przy podróżowaniu.
Do wymiany jest oponka z tyłu, stan jak na zdjęciach, aczkolwiek ja zamierzałem ją dojeździć ten sezon, lecz jeśli ktoś zamierza ostre latanie po asfalcie to szybko będzie w stanie agonalnym. Przednia jakieś 80%, tak jak na zdjęciach.
Do ogarnięcia jest też przegląd bo się skończył, aczkolwiek nie spieszyłem się z tym, ze względu na to, że mało jeździłem po asfalcie a jak już to zwiedzanie okolicznych wiosek.
Moto naprawdę dla facetów z dużymi jajami, którzy od moto oczekują dobrego prowadzenia oraz dynamicznej reakcji na gaz. Niestety nie dla mnie taka jazda, za bardzo się boję o glebę.
Moto do obejrzenia w okolicy Radomska(łódzkie)
Cena 13 500 zł do negocjacji.
Pytania na priv lub ew. 607769856.
Moto do obejrzenia w Radomsku(łódzkie)
Link do aukcji na portalach aukcyjnych:
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-660-smc-2005-CID5-ID6bExX.html#0057c73bc0[/url]
Link do galerii z aktualnymi zdjęciami:
[url]https://plus.google.com/u/0/photos/100205479851884945438/albums/6022916333271274993[/url]

https://lh5.googleusercontent.com/-RYZlaJ8d7f8/U5Wyzj7n8CI/AAAAAAAAFjc/4AsT-OrK31Q/w452-h602-no/IMG_20140607_150204.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-GJhNAzuZiwk/U5Wy0ZugmTI/AAAAAAAAFjk/1HWsHtFBhqU/w452-h602-no/IMG_20140607_150212.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-wT7C2orBVpk/U5Wy69XT7RI/AAAAAAAAFkA/QABXN55ZcWg/w452-h602-no/IMG_20140607_150235.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-Mmzz8U5_1FY/U5Wy9MEUliI/AAAAAAAAFkI/cxwE0_lfa9I/w452-h602-no/IMG_20140607_150240.jpg

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N

2

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Cholera, szkoda, że nie sprzedajesz trochę później, moto marzenie. Ja czekam na odszkodowanie od ubezpieczalni, sprzedaję swojego Horneta i będę szukał właśnie 660, których na rynku jest mało. Może do tego czasu nie sprzedasz, to chętnie wezmę :)

3

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Co to masz za patent ze śrubą wlewu oleju po lewej stronie silnika.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

ktoś tam podpiął ten węży tak, że można go rozkręcić w połowie i podpiąć(wg. mnie) do jakiegoś podajnika oleju. ja nie mam takiego podajnika więc zwyczajnie odkręcam wężyk przy silniku i wlewam zwyczajnie olej.

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N

5

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

kurde no... jak nie ma gotówki to stoją super motocykle tygodniami , a jak będę wkońcu szukał sprzętu to zapewnie nic się na trafi xD
tak wgl to był już ktoś oglądać sprzęt?

Simson s51 -> Suzuki GN250 -> Suzuki DRZ 400

6

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

dzisiaj przyjeżdża ktoś oglądać bo dopiero wczoraj wróciłem z delegacji, jutro ktoś chce na VFR 800 Vtec podjechać z tematem zamiany. Zobaczymy.

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N

7

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Czy ta vfr ma 3,3 do setki? Ogólnie to szaleństwo vtec w motocyklu, śmierć w oczach :D

READY TO >> TERROR

8

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Tego Vteca sie akurat boje ale nie z powodu mocy tylko awaryjności i coraz bardziej skłaniam się do tańszej, prostszej i mocniejszej konstrukcji z większym momentem czyli Bandit 1200, który nieźle kosi :)

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N

9

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Jeszcze pytanie - w 660 podnóżki dla pasażera nie były montowane seryjnie, bo motocykl ma tył ramy bardziej delikatny. Ty masz takie podnóżki, czy to nie wpływa źle na ramę, jeżeli jeździmy z plecakiem?

10

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Z tego co się orientuję, po którymś roku były montowane seryjnie. Mogę to sprawdzić jeśli chcesz. Nawet chyba widziałem gdzieś dyskusję na forum na ten temat.

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N

11 Ostatnio edytowany przez Użytkownik (2014-07-16 09:42:57)

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

No właśnie sporo ostatnio czytałem o różnicach między 625/640/660 i jestem prawie przekonany, że w 625 od 2005 roku zmieniono ramę na dwuosobową, ale w 660 nigdy ta zmiana nie została wprowadzona. Sprawdzałem nawet sporo zdjęć 660 w necie i nie mogłem znaleźć podnóżków pasażera. Ale być może masz rację i Twój rocznik ma to w serii, pewności nie mam.

EDIT: Zwracam honor, wygląda na to, że 660tki od 2005 miały jednak seryjnie montowane podnóżki dla pasażera (ale znowu, pewności nie mam, jednak na bicepics.com sporo ludzi ma w tym roczniku pozakładane) :D

12 Ostatnio edytowany przez arni (2014-07-16 10:17:59)

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Ja w 625 z 2006 miałem podnóżki, nie mam pojęcia czy seryjnie, ale na prawie 240kg w 2 osobowy dawał rade.

tutaj widać jak montowane: [url]http://p1.bikepics.com/2012%5C07%5C26%5Cbikepics-2433720-full.jpg[/url]
Tylko na tym siedzisku w 2 osoby przy hamowaniu miałem jaja na kierownicy, nie polecam.

DT 125 '04 > DRZ 400 E '03 > 625 SMC '06 > R1 RN09 '02 > RM 250

13

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Użytkownik napisał/a:

No właśnie sporo ostatnio czytałem o różnicach między 625/640/660 i jestem prawie przekonany, że w 625 od 2005 roku zmieniono ramę na dwuosobową, ale w 660 nigdy ta zmiana nie została wprowadzona. Sprawdzałem nawet sporo zdjęć 660 w necie i nie mogłem znaleźć podnóżków pasażera. Ale być może masz rację i Twój rocznik ma to w serii, pewności nie mam.

EDIT: Zwracam honor, wygląda na to, że 660tki od 2005 miały jednak seryjnie montowane podnóżki dla pasażera (ale znowu, pewności nie mam, jednak na bicepics.com sporo ludzi ma w tym roczniku pozakładane) :D


na odwrót właśnie - to 660 miała zmienioną ramę na 2 os zaś 625 pozostała lekką ;P

14 Ostatnio edytowany przez Shadow (2014-07-16 11:03:06)

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

arni napisał/a:

Ja w 625 z 2006 miałem podnóżki, nie mam pojęcia czy seryjnie, ale na prawie 240kg w 2 osobowy dawał rade.

tutaj widać jak montowane: [url]http://p1.bikepics.com/2012%5C07%5C26%5Cbikepics-2433720-full.jpg[/url]
Tylko na tym siedzisku w 2 osoby przy hamowaniu miałem jaja na kierownicy, nie polecam.

Pewnie sporo zależy od wagi pasażera :) ja nigdy nikogo nie wiozłem z tyłu więc się nie wypowiem. Z tego co pamiętam w dowodzie mam wbite 2 osoby i większą wagę, którą można obciążyć motocykl. Mogę sprawdzić jak wrócę z pracy.

Dużo zależy od ustawień zawieszenia, bo nie da się ukryć, że gdy na motocykl, który waży coś ponad 130 kg wsiądzie dodatkowy pasażer z tyłu, który przesunie środek ciężkości sporo do tyłu to trzeba trochę pokręcić zawieszeniem.

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N

15

Odp: [S]KTM 660 smc 2005

Sprawdź w dowodzie jak wrócisz ;)

DT 125 '04 > DRZ 400 E '03 > 625 SMC '06 > R1 RN09 '02 > RM 250