16

Odp: dwusuw czy czterosuw??

No trzeba przyznać że miota nim jak szatan ;p bardzo chętnie bym się rozstał ze swoim bo go nie ogarniam ew. zamiana na mniejszy, już raz połamał mi ręce, próbuje obchodzić się z nim delikatnie ale kiedy otworzy się przepustnica to przestaje się mnie słuchać :p

17

Odp: dwusuw czy czterosuw??

Kompromis?

[url]http://otomoto.pl/ktm-exc-2004-zarejestrowany-kozak-ladny-M4047556.html[/url]

Ciekawe jak to jezdzi

READY TO >> TERROR

18

Odp: dwusuw czy czterosuw??

Hacker nie przesadzaj. Starsze dwupaki ( szczególnie Twoje 380 :) ) działały w systemie 0-1, ale im nowsze, tym to się zmienia. W moim exc 125 z 2007r. mogę jechać naprawdę kulturalnie, jeśli chcę. Oczywiście, żeby tak zrobić, trzeba się postarać, bo nawet przy 1/3 otwarcia już będzie się wkręcał bardzo wysoko.

Kawasaki KX250F

19 Ostatnio edytowany przez Radzik636 (2014-07-09 14:36:23)

Odp: dwusuw czy czterosuw??

Myślę że Hacker miał na myśli to że ciężko jest tak czy siak wykorzystać taką moc czy to w starym czy w nowym modelu jeśli chodzi o takie jazdy jak pola i lasy.

20

Odp: dwusuw czy czterosuw??

Starsze tzn? Ktoś coś pisał już , że w nowszych tzn kiedy, albo do jakich pasują moduły / zapłony z 2ma mapami, ogólnie jak ma być mapa to nie musi być wtrysku ?

21

Odp: dwusuw czy czterosuw??

zapłon to zapłon - może być sterowany modułem, nawet jak nie ma wtrysku.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

22

Odp: dwusuw czy czterosuw??

Dlatego napisałem, że nowsze łagodniej oddają moc.
Moja 380 przy 1/4 manetki już rozpierdala nawierzchnie.
Nawet kiedyś czytałem jakiś artykuł o KTM/Husaberg 300.
Było napisane, że moc jest taka sama jak w dawnych 2T ale są on już bardziej ucywilizowane.
I nie urywają rąk już na starcie. I łatwiej jest je opanować.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

23

Odp: dwusuw czy czterosuw??

Postrach napisał/a:

Starsze tzn? Ktoś coś pisał już , że w nowszych tzn kiedy, albo do jakich pasują moduły / zapłony z 2ma mapami, ogólnie jak ma być mapa to nie musi być wtrysku ?

W 2T masz sterowanie tylko wyprzedzeniem i opóźnieniem zapłonu.
Gaźnik w tych modelach w stosunku do starczych ma TPS.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

24 Ostatnio edytowany przez MartinezKtm525 (2014-07-13 13:06:45)

Odp: dwusuw czy czterosuw??

Olaff napisał/a:

Kompromis?

[url]http://otomoto.pl/ktm-exc-2004-zarejestrowany-kozak-ladny-M4047556.html[/url]

Ciekawe jak to jezdzi

Jezdzi jak 200 2T Dużo mocniejsza od 125, mocniejsza z dołu niż 125, a masa chyba tylko 2-3 kg wieksza. Wiec zapiernicza to niezle... Bardzo dobry przykład podałeś kolego- jest Kompromis
Jest jeszcze jedna wazna sprawa w związku z porównaniem 2T vs. 4T 
2T jest bardzo czułe na nastawy gaznika i jego skład mieszanki... W zasadzie w zależności od temperatury powinno sie stroić gaznik. ( a wiadomo że mało komu sie chce) W skrajnych przypadkach można uszkodzic silnik zle dobrana mieszanką. Oczywiście że 4T tez wymaga strojenia, ale nie jest aż tak wymagające pod tym względem jak 2T   1:0 dla 4T ;)

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)