Temat: Modtyfikacje do Yamahy dt 125
Zna się ktoś na modyfikacjach tego modelu?? jestem świeży w temacie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Modtyfikacje do Yamahy dt 125
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zna się ktoś na modyfikacjach tego modelu?? jestem świeży w temacie
Pierwsze primo ultimo w tjuningowaniu 2t to szportowy wydech, więc zacznij od tego
Co do tuningu, to jak każde 2t, modyfikacja kanałów i okien, większy gaźnik i sportowy wydech, oczywiście dobrane odpowiednio pod to co się w cylindrze porobiło.
Konkretnie do tego motoru, nic ciekawego nie znalazłem ani w polskich ani zagranicznych internetach, może słabo szukałem, no ale w każdym bądź razie nic nie ma.
U siebie w DT robię 170, do tego żeby zaspokoić zapotrzebowanie na paliwo Mikuni TMX 35 i oczywiście wydech pod to, ale za to wszystko zabieram się na zimę, teraz skupuję potrzebne graty ;]
Co do tuningu, to jak każde 2t, modyfikacja kanałów i okien, większy gaźnik i sportowy wydech, oczywiście dobrane odpowiednio pod to co się w cylindrze porobiło.
Konkretnie do tego motoru, nic ciekawego nie znalazłem ani w polskich ani zagranicznych internetach, może słabo szukałem, no ale w każdym bądź razie nic nie ma.
U siebie w DT robię 170, do tego żeby zaspokoić zapotrzebowanie na paliwo Mikuni TMX 35 i oczywiście wydech pod to, ale za to wszystko zabieram się na zimę, teraz skupuję potrzebne graty ;]
Kupujesz cylinder ?
Bo ateny kosztuje 2500.
Cylinder kupiłem zatarty, po znajomości mam tulejowanie, tłok wossnera od dt200 (pasuje do tego) mam w dobrej kasie, w 1000zł planuje się zmieścić. No i drugie tyle na gaźnik i wydech.
wydech spawak ?
Cylinder kupiłem zatarty, po znajomości mam tulejowanie, tłok wossnera od dt200 (pasuje do tego) mam w dobrej kasie, w 1000zł planuje się zmieścić. No i drugie tyle na gaźnik i wydech.
Warto pokusić się jeszcze o porting tego cyla. Na pewno nie zaszkodzi ;)
Będzie porting z pewnością, jakiegoś potwora z tego robić nie będę, bo chce żeby to paliło w miarę normalne ilości paliwa, jednak nic nie ruszyć względem seryjnej mapy Atheny 170 to byłby grzech ;] Z gaźnikiem 35 i spawakiem, planuje jakieś 35km? nie wiem ile ma seryjna, bo wszędzie co innego podają, więc nie wiem ile po tych modach można się spodziewać. Jednakże do końca sezonu będę się cieszył mocą prawie seryjnego sprzętu, ze sportowym wydechem, a nowy sezon zacznie się na 170 ;]
Pierwszymi modami jakie robilem w swojej DT to kostka odblokowujaca odciecie, ustawienie YVPS i dyfuzor pusty w srodku + koncowka
Nie ma sensu rzeźbić w athenie, co więcej nie ma sensu rzeźbić w org cylku. W dt owk wydechowego jest takie wysokie, że jakby podciągnął wydechowe do góry to dyfka trzeba by było stroić na jakieś 15k obr. Na tłok od dt 200 trzeba rzeźbić w karterach, żeby tłok nie haczył.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Modtyfikacje do Yamahy dt 125
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 76 zapytań