Kinio napisał/a:Złamany zawór narobił takiego syfu w silniku ze głowica nadaje sie na złom
Może da się ją jeszcze uratować, coś w stylu [url]https://www.youtube.com/watch?v=8aGdzVgvrlw[/url]
Kinio napisał/a:Jak zaloze stalowe zawory to musze zmieniac sprezyny (sprzezyny od tytanow)?
Ciężko znaleźć w necie jakie są to sprężyny, na zagranicznych forach ludzie po prostu zakładają ori tytan, bo ich na to stać;) Poza tym SŁYSZAŁEM, że stalówki nie bardzo lubią się z gniazdami zaworowymi przystosowanymi do tytanów.
Kinio napisał/a:(...)najchetniej kupilbym caly silnik. Moze ktos ma jakis od 450 lub 510 ?
Po co chcesz używany silnik w nie wiadomo jakim stanie? Żeby ci znowu coś walnęło? Zasadniczo po zakupie tej TE powinieneś od razu walnąć silnik na stół i zrobić przegląd/dać komuś do pomierzenia zawory, ocenić stan korby/tłoka itp. Niestety, taka natura wyczyna, że nawet jeśli nic nie stuka to nie znaczy, że wszystko jest OK.
EXC 525 in progress