Odp: KTM 690 SM 2007 - czy warto
Pewnie gdzieś było już, ale z czego jest błotnik i reflektor na powyższym dziobalu? Czy pasuje plug&play?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » KTM 690 SM 2007 - czy warto
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Pewnie gdzieś było już, ale z czego jest błotnik i reflektor na powyższym dziobalu? Czy pasuje plug&play?
A ten malutki krotki blotniczek tuz nad kolem ? :)
EDIT:
Dobra moje niedopatrzenie jest w oryginale ale przez inny przod jakos tak lepiej to wyglada :)
To były sprzęt usera BarteQ, piszcie do Niego ;)
Od czego to jest lampa i blotnik? Coś ktoś wie? Czy one sa plug&play?
No i jak tam ma sie sprawa twojego poszukiwane moto? Masz na oku jakas 690?
Witam!
Moze ja tez sie podlacze do tematu bo rowniez rozgladam sie za KTM 690 preferuje PRESTIGE, jest kilka sztuk na sprzedaz, znacie ktorys z tych motocykli i mozecie polecic?
Jest sens wogole kupowac taki motocykl z przebiegiem 20-25 tkm czy jak to w singlach bywa zaczna sie problemy z braniem oleju, kopceniem itp.?
[url]http://otomoto.pl/ktm-lc-ktm-lc-690-2007-nie-lc640-M3983391.html[/url]
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-lc-lc-4-690-prestige-07-supermoto-rybnik-CID5-ID65wdl.html#7f644fbc08[/url]
[url]http://allegro.pl/ktm-690-sm-sm690-lc4-690smc-2009r-nie-husqvarna-i4359663322.html[/url]
[url]http://otomoto.pl/ktm-lc-lc4-690ccm-sm-supermoto-M4062613.html[/url]
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-690-sm-CID5-ID64zqf.html#7f644fbc08[/url]
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-690sm-2008r-supermoto-CID5-ID6378x.html#7f644fbc08[/url]
[url]http://otomoto.pl/ktm-inny-690-sm-prestige-krakow-M4063828.html[/url]
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-690-sm-prestige-supermoto-okazja-CID5-ID5Xn5H.html[/url]
Z gory dzieki za pomoc!
Witam!
Moze ja tez sie podlacze do tematu bo rowniez rozgladam sie za KTM 690 preferuje PRESTIGE, jest kilka sztuk na sprzedaz, znacie ktorys z tych motocykli i mozecie polecic?
Jest sens wogole kupowac taki motocykl z przebiegiem 20-25 tkm czy jak to w singlach bywa zaczna sie problemy z braniem oleju, kopceniem itp.?
No ja nie wiem jakie single przy przebiegu 20 k mają takie problem, no chyba, że na oleju słonecznikowym jeżdżą, a podstawowy serwis sprowadzał się do tankowania chrzczonej wachy.
nie wiem jak jest z KTM, dlatego pytam:)nie znam sie. mialem kilka duzych SINGLI i kazdy bral jakies ilosci oleju..
A komentarze kulinarne na temat oleju slonecznikowego i przycinki tego typu to raczej mnie nie interesuja, Panu juz podziekuje za fachowe porady;)
Miałem 625 z przebiegiem 23k i nie brał oleju więc myślę, że 690 również nie będzie miał z tym problemu.
Wiem, że KTM w tym modelu wydłużył interwały serwisowe, czy wie ktoś może jak często wykonuje się je w dziobalu?
Ma ktoś porównanie 690 sm z 640 lub 625? Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek info.
Dziobal z tego co pamietam to 6k.
Odswierze troche, tez ostatnio mysle nad 690 ale nie moge za bardzo znaleźć informacji na temat remontów silnika, czy ktoś może mi powiedzieć jak to wygląda ? to że serwis co 5-6 tys to spoko ale ciekawi mnie jak wyglada sprawa z korba, tłokiem i cylindrem. Wstyd sie przyznac ale te remonty to jedyna rzecz która odrzuca mnie od SM i nastawia w kierunku jakiegoś nakeda, a bardzo tego nie chce wiec licze na wasza pomoc. Ogolnie czy ktos moglby sie wypowiedziec jak wyglada exploatacja takiego kata? nie bijcie ale jak wyglada sprawa ze spalaniem, czy jest w ogule mozliwa jakakolwiek "turystyka" na takim motocyklu? chcialbym raz po raz zrobic jakas traske typu 500 km, trochę sie o to obawaim bo wszyscy znajomi jezdza na nakedach i sportach i jestem osamotniony w tym temacie. Moje wahania sa takze umocnione tym ze miszkam w malym miasteczku o wiekszosc "tras" do jezdzenia to jednak krajowki i expresowki, boje sie że duze predkosci przelotowe zabija ten silnik. Gdybym mieszkal w miejskiej dzungli na pewno bym sie nie wahal.
p.s. sorry za brak polskich znakow ale cos mi sie pieprzy klawiatura.
nie moge za bardzo znaleźć informacji na temat remontów silnika
Bo nikt ich nie robił.
Jeśli szukasz kompromisu między surowym sm a nakedem, to 690 sm spełnia te kryteria. Miałem taki sprzęt i na dalszy wypad się nadaje, nawet z plecakiem dobrze mi się latało. Silnik to jedna z bardziej żywotnych konstrukcji wśród singli. Nie mniej jednak latanie ekspresówkami z dużymi prędkościami już do najprzyjemniejszych czynności nie należy.
Jak SM to zajebista sprawa dużego miasta albo na tor. W twoim przypadku nie nadążysz za kolegami. Robiąc 500km się zamęczysz a jeżdżąc po krajówkach będzie brakowało ci mocy i prędkości. Ja mam podobną sytuację z drogami i dlatego sm kupiłem tylko na tor.
mi każde 690 brała olej(a mam już 3), kupiłem nowego i to samo więc co jakiś czas trzeba dolać po prostu, może jeżdże po prostu zbyt agresywnie
Co do remontów to nic się nie robi w nich poza zmianą olejów i zaworami, no chyba że masz pecha
spokojnie można w trasie jechać te 140 potem to już walką z utrzymaniem głowy w pionie ;P
No to teamt napraw jest dla mnie wyjaśniony, osobiscie nie ejstem maniakiem predkosci, nie rajcuje mnie jazda na wprost. Muchy maja sie rozbijac i boczne szyby samochodu nie o przednia :D Coz trzeba bedzie zmienic kolegow xD
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » KTM 690 SM 2007 - czy warto
Wygenerowano w 0.032 sekund, wykonano 82 zapytań