Odp: Honda CRF 450 R SM 2002 r, road legal, 15 mth - 12500 zł.
To jest lista zrobiona przez Majstra128. On chyba wie co robi :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Honda CRF 450 R SM 2002 r, road legal, 15 mth - 12500 zł.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To jest lista zrobiona przez Majstra128. On chyba wie co robi :)
CRF ma kosz sprzęgła z plasteliny, jak się wycinają na nim zęby trzeba go wywalić i kupić nowy. Jak wyszlifujesz zęby to lada moment kosz sprzęgła zetnie śruby mocujące do niego zębatkę i narobi fajnego bigosu w silniku :) Sprawdzone.
Tu sie zgadzam mam tez na sell crf 2003 bo przesiadlem sie na nowsza 07 i co mnie zdxiwulo ta nowsza ma wyraznie slabszy dol od te 07. 03 ma ostrzejszy walek i agresywniejszy zaplon ;)
CRF ma kosz sprzęgła z plasteliny, jak się wycinają na nim zęby trzeba go wywalić i kupić nowy. Jak wyszlifujesz zęby to lada moment kosz sprzęgła zetnie śruby mocujące do niego zębatkę i narobi fajnego bigosu w silniku :) Sprawdzone.
Z plasteliny to widzę, że są Twoje pomysły.
Kosz zetnie śruby hehe. Nie wiem czym się zjarałeś, ale kopie równo :)
Nie wiem gdzie tam w koszu widziałeś jakiekolwiek śruby.
Zapomniałeś dodać, że przy okazji urwie się korba, skrzywią zawory i tłok wyleci przez głowicę :)
hehehe, fajny sprzęt, naprawdę. powodzenia w sprzedaży
Up, 14 k + ewentualna miła pogawędka na miejscu odnośnie końcówej ceny
Kolego Majster - zębatka kosza sprzęgłowego nitowana jest do niego. Nity się zetną. Ewentualnie śruby jeżeli kosz jest akcesoryjny (hinson, talon).
Po pierwsze w żadnym silniku zębatka nie jest przynitowana do kosza.
Po drugie owe nity są tam po to, by trzymać blachę dociskającą elementy tłumika drgań skrętnych i nie przenoszą praktycznie żadnych naprężeń.
Po trzecie choćby przestrzeń między tarczami a koszem miała nawet 1 cm to i tak nie wpływa to na zmianę naprężeń w nitach.
Po czwarte przestań pisać takie głupoty. Jeśli nity miałyby działać na ścinanie i przenosić moment obrotowy z silnika, to nie zdążyłbyś dać całego gazu, bo wcześniej by się ścięły.
Wyjąłem ten kosz z KX 250, który jeździł na nim bardzo długo. Nie ma tu żadnych nitów, bo ktoś chefnął go w kilku miejscach i to bardzo niedbale. Weź mi wytłumacz dlaczego te spawy (dużo gorsze od nitów) się nie urwały jeśli szczelina między tarczami a koszem była bliska 1 cm.
Czekam na wyjaśnienie.
[url]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSvwube-lDj6sSw84qKWiuOsEMk_n24cYfitrS_aA8NwIp_h7TG[/url]
Zreflektowałem się :)
Up cenowy. Dla forumowicza 12,500.
Taka kozak sztuka a chętnego brak...
Up + link OLX
[url]http://olx.pl/oferta/honda-crf-450-r-supermoto-zarejestrowana-16-mth-CID5-ID6iw5N.html#f614614d62[/url]
Up
up
do góry.
wystaw ją na brytyjskim ebayu z wliczonym transportem i na pewno się ktoś chętny znajdzie w tej kasie.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Honda CRF 450 R SM 2002 r, road legal, 15 mth - 12500 zł.
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 85 zapytań