Temat: [S] Husqvarna TE / SMR 450 2003r. zdrowa sztuka
Zapomniałem
Chciałbym dostać za nią 12.000PLN
Siemanko
Wystawiam na sprzedaż moją Huskę, ten sezon sobie odpuszczam ze względu na kolano.
Rocznik: 2003
Pojemność: 450
ZAREJESTROWANY I UBEZPIECZONY
Model: TE - przerobiona na SM łącznie z tuningiem zawieszenia i hamulcami z SMR
Przebieg po remoncie silnika: ok. 40mth
Przebieg po tuningu zawieszenia: ok. 25mth
Motocykl u mnie od 10.03.2013
W sezonie 2013 pojeździłem trochę po ulicy, zrobiłem cały tylny zawias, łożyska amortyzatora i wahacza, regeneracja tylnego amortyzatora + wymiana rolek łańcucha.
Koło Sierpnia oddałem furę Tomkowi na remont. Planowałem to zrobić później, ale okazało się że jakaś blaszka w skrzyni nie była dokręcona odpowiednim momentem i zmieliła trzeci bieg, Tomek wymienił na używany tryb z Husqvarny 450 2005r. przez co trzeci bieg jest dłuższy co jest przydatne na torze.
Po rozebraniu silnika okazało się że motocykl był b. mało jeżdżony, siedział fabryczny tłok a cylinder po pomiarach nie wykazywał praktycznie żadnego zużycia, tłok wymieniony został na nominał. Zawory również nie wykazywały zużycia, wymiana dwóch płytek i tyle.
Podsumowując robotę u Tomka:
- Nowy tłok nominał (Wossner)
- Nowa korba (oryginał Husqvarna)
- Łańcuszek rozrządu
- Łożyska wału
- Nowy króciec ssący
+ wszystkie zużyte śruby, wszystkie uszczelki nowe, oleje itd. itd.
Zużyte graty do wglądu i zdjęcia z remontu
Motocykl odebrałem pod koniec wakacji, przejeździłem ze dwa zbiorniki i pogoda się zesrała. Pojeździłem trochę w terenie i na sezon 2014 przygotowałem motocykl do ścigania czyli:
- Kute półki z mniejszym offsetem Ice-Parts
- Tuning i serwis zawieszenia przód + tył u Marka z Power4
- Zestaw hamulcowy z Husqvarny SMR - złoty brembo, przewód w oplocie + adapter + pompa
- Nowa pływająca tarcza hamulcowa Goldfren, nowe klocki Goldfren GP7 - najtwardsza mieszanka
- Zbiorniczek przelewowy Ufo
- Zadrutowane korki/śruby
- Silikonowe przewody chłodzenia
- Slidery na ośki z kółek od deski
- Handbary ZETA
- Kierownica fatbar ZETA Motard
- Moto stoi na slickach Maxxis Soft przód, Metzeler Drift K2 tył
- Nowy napęd przód Renthal 16z, tył Grosskopf 45z, DID VX2
- Koła Supermoto przód 3,5x17 piasta Talon od KTM, obręcz fabryka z Huski chyba Morad (tak kupiłem) Tył 5x17 Piasta Husqvarna, obręcz Goldspeed
- Konwersja plastików na komplet od nowszej Huski (kanapa step seat + zbiornik + komplet plastików + poszycie blackbird + nowe poszycie czarne dorzucam )
- Nowe manetki
- Końcówka wydechu Doma Racing
- Nowa świeca i fajka
Pewnie jeszcze dużo innych rzeczy o których nie pamiętam w tej chwili.
Filtr prany regularnie (dwie sztuki mam wymienne), olej zawsze zmieniany z filtrem + czyszczenie sitek itd. co ok. 6/8mth
Do motocykla jest komplet kół offroadowych + kompletny hamulec offroadowy, 2 kartony starych gratów, ze 3/4 komplety plastików, zbiornik stary, kanapa, nowy komplet plastików 2003r. Full oświetlenie z kierunkami, klakson, stara półka, stara kierownica, przełączniki, fabryczna puszka wydechu itd. Mogę dorzucić jeszcze nową tylną tarczę hamulcową, filtry oleju, olej itd.
Foty są z dupy bo nie mam narazie jak zrobić statycznych. W tygodniu zrobię.
Tel. 605146090
[url=http://s1370.photobucket.com/user/cezarykaczorowski/media/IMG_3457_zps5486ce08.jpg.html][/url]
[url=http://s1370.photobucket.com/user/cezarykaczorowski/media/IMG_3462_zps66698eab.jpg.html][/url]
[url=http://s1370.photobucket.com/user/cezarykaczorowski/media/DSC09394_zps1ad36ba6.jpg.html][/url]
[url=http://s1370.photobucket.com/user/cezarykaczorowski/media/DSC09488_zps70b58868.jpg.html][/url]
[url=http://s1370.photobucket.com/user/cezarykaczorowski/media/DSC09485_zpse08826e7.jpg.html][/url]