1

Temat: Stuki w silniku na niskich obrotach

Cześć!
W mojej drz od kiedy ją kupiłem z silnika (raczej z głowicy) dochodzą stuki/klekot jak przyśpieszam na niskich obrotach albo ruszam. To dość dobrze słyszalne odgłosy. Znikają całkowicie po przekroczeniu danej partii obrotów. Luzy zaworowe były sprawdzane na zimę i podobno wymagały tylko lekkiej poprawy. To normalne w drz czy jednak coś może jest na rzeczy ?

Huska SM125s > DR-Z 400 sm ...

2

Odp: Stuki w silniku na niskich obrotach

Przytknij sobie tłumik ręką co bys silnik tylko słyszał, zlokalizuj czy oby napewno te dźwięki dochadza z góry silnika, a nie np. jakaś niedokrecona cześć. Jak góra to lepiej rozbieraj zanim cos sie urwie/zatrze/itp i zrobi bałagan. A to twój pierwszy singiel wogole?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

3

Odp: Stuki w silniku na niskich obrotach

Pierwszy 4t. Najgorsze jest to, że ciężko jest dokładnie zlokalizować stukot, ponieważ pojawia się przy obciążeniu. Na wolnych obrotach słychać tylko szum z głowicy ale to podobno normalka.

Huska SM125s > DR-Z 400 sm ...

4

Odp: Stuki w silniku na niskich obrotach

Nie dojdziesz do tego co klepie.
Rozbiórka i weryfikacja jest jedynym wiarygodnym sposobem.
Możesz też poczekać jak korba zechce zobaczyć światło dzienne :)

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL