1

Temat: LC4 Przełożenia - napęd

Siema

Kupiłem LC4 Supermoto 2001 na przełożeniach 15/38. Wyczytałem w serwisówce, że oryginalne w tym modelu były 17/42.

Jakie najlepiej wam się sprawdzają? Życzyłbym sobie trochę chętniejszego wchodzenia na gumę na II biegu przy zachowaniu możliwości jazdy 120km/h bez męczarni.

Jak Wy jeździcie? Co sądzicie o 15/42?

LC4SM

2

Odp: LC4 Przełożenia - napęd

Miałem 17/42 i było średnio, ale teraz 16/42 jest zajebiscie :)
z dwójki bez problemu na gumala, z trójki pewnie też ale nie ogarniam jeszcze na tyle =)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

3

Odp: LC4 Przełożenia - napęd

co wy macie z tymi l4  mnie na oryginalnych zebatkach z 2 z gazu szedł na gume oO

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

4

Odp: LC4 Przełożenia - napęd

cross napisał/a:

co wy macie z tymi l4  mnie na oryginalnych zebatkach z 2 z gazu szedł na gume oO

wy?
Mój bez problemu na 17/42 dawał rade, teraz to juz wogole.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

5

Odp: LC4 Przełożenia - napęd

jak wy na takich przełożeniach latacie tyle km/h przecież to silnik z ramy wyskakuje :D ja mam 15/45 i jak leciałem 100 km/h to myślałem ze odlecę :P myślicie, że jak dam 15/40 to będzie dobre przełożenie w 660 smc z kaihinem i akrapem ?

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N

6

Odp: LC4 Przełożenia - napęd

Podepnę się tutaj.

Po zmianie zębatki muszę nieco wydłużyć łańcuch. Chwilowo nie mam warunków, żeby go zakuć (a śmigać się chce), ale mogę dokoptować dwa ogniwa z zapinkami.

Przerabiał ktoś taki patent? Plecy całe? ;)

7

Odp: LC4 Przełożenia - napęd

Ja robiłem coś takiego i działało. Jak chcesz większą pewność to zawieź łańcuch do jakiegoś serwisu niech ci zakują a założysz w całości z demontażem wahacza.

8

Odp: LC4 Przełożenia - napęd

Przykleję się do tematu kupiłem 525 sm 03r i mam zestaw 14/42 i powiem że to w moim odczuciu jest kalectwo.. Może nie jestem przyzwyczajony ale 6 bieg jest w tym zestawieniu raczej zbędny... podpowiedzcie czy 14/44 będzie dużo łagodniej do użytkowania w mieście? Czy dołożyć więcej?

KTM 525 SM