16

Odp: Wr 250 '05

tzn jak jadę ze stałymi obrotami i odkręcę to jest ok natomiast jak odpuszcze gaz i gwałtownie go dodam to dostaje ostrego zamuła po czym zaczyna ciągnąć (problem dosyć wqrwiający bo nie da rady z gazu na koło postawić :))

czyli ta akcesoryjna ma być wkręcona do końca ?

17 Ostatnio edytowany przez daro1980 (2014-05-29 22:47:57)

Odp: Wr 250 '05

wkrec na maxa i zobacz czy jest poprawa jesli tak to,wysle ci ta dysze nr 40 przelozysz i bedzie git ,

tylko wtdy bedzie trzeba chyba wyje... to gowno akcesoryjne bo to sie ciagle wykreca

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

18

Odp: Wr 250 '05

spoko, jutro sprawdze, ale z tego co czytam to fabrycznie nie jest to skręcone na maksa ..

19

Odp: Wr 250 '05

no nie jest ale jak dysza 42 jest za duza to przy max skreceniu powinno byc lepiej niz wykrecone, jesli skrecenie max pomoze to wstawisz 40 i wywalisz srube akcesoryjna i masz problem z glowy, ja zminilem dysze bo ciagle mi sie ta sruba wykrecala a na 42 niestety bylem tylko raz w terenie i zero problemow

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

20

Odp: Wr 250 '05

wkręciła się o jakieś dwa obroty, jutro sprawdzę czy się poprawiło i dam znać

21

Odp: Wr 250 '05

Niestety pomimo skręcenia mieszanki na maksa, poprawienia działania pompki w gaźniku oraz wycięcia szarego kabelka moto nadal mocno się dławi przy strzale z manety ... może to kwestia tej dyszy ?

22

Odp: Wr 250 '05

no moze ... moge ci wyslac ta 40 zaden problem , zmienisz i bedzie pelny obraz

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

23 Ostatnio edytowany przez bahama (2014-06-05 23:18:53)

Odp: Wr 250 '05

Siema. Dysze doszły. Ta 42ke rozumiem  że gdzieś pod deklem komory pływakowej ją znajdę tak ?
I jeszcze jedno pytanko odnośnie tej od składu mieszanki tej akcesoryjnej, zastąpić ją oryginałem ?

24

Odp: Wr 250 '05

dobra dysze ogarnięte, 42-ka podmieniona na seryjną 40-tkę, akcesoryjna śruba od składu mieszanki podmieniona na oryginał, który wykręciłem o 1 i 3/4 obrotu; objaw zamulenia po odkręceniu manety jak był tak jest, także podmiana praktycznie nic nie wniosła; jedyna rzecz którą zaobserwowałem to to iż motocykl kompletnie przestał strzelać z wydechu przy hamowaniu silnikiem...

jakieś pomysły ? sugestie ?

25

Odp: Wr 250 '05

cieple ssanie próbowałeś ciągnąć podczas odkręcania manety ????


pozostaje jeszcze pompka przyspieszacza , na moje dostaje za dużo paliwa na początku ale moze zeby miec pewnosc podjedz na jakas stacje diagnostyczna niech analizatorem sprawdzi sklad mieszanki , na tych ustawieniach niebylo objawu mulenia wiec cos na 100 w gazniku

swiece wymianiales ????? jaki kolor

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

26 Ostatnio edytowany przez bahama (2014-06-06 10:41:16)

Odp: Wr 250 '05

jutro porządnie go sprawdzę, tzn wykręcę i spr kolor świecy ew. ją wymienię no i sprawdzę z tym ciepłym ssaniem.. jeszcze jedna rzecz to przy twoich ustawieniach jak go kupiliśmy odpalając na zimno na ssaniu było ok, natomiast dzisiaj po wymianie dyszy i śruby składu mieszanki ciągnę ssanie, kop, moto odpala i słyszę że pracuje normalnie jak na wolnych obrotach, no może minimalnie zeszła po wyłączeniu ssania ..

jeśli chodzi o pompkę to muła ma przed i po operacji na pompce z użyciem druta..

ps. nie ma co pierdolić, jutro sprawdzę na spokojnie co się da i zobaczymy, bankowo będzie to jakaś pierdoła związana ze zasilaniem(paliwo) albo składem mieszanki ..

miłego ! :)

27 Ostatnio edytowany przez daro1980 (2014-06-06 10:56:36)

Odp: Wr 250 '05

co do wolnych obrotow teraz - to wykrec jeszcze srube o 1 obr i bedziesz mial podobnie jak przy kupnie

czytam jeszcze serwisowke i pisze zeby sprobowac opuscic iglice o jeden zabek

Poor response when throttle is
opened quickly
Check overall settings.
Use main jet with a lower calibration no.
Raise jet needle clip position.
(1 groove up)
If these have no effect, use a main jet with
a higher calibration no. and lower the jet
needle clip position.
Check air filter for fouling.
Check that the accelerator pump operates
smoothly.



jedz na stacje niech sprawdzi mieszanke bedziesz wiedzial w ktora strone regulowac

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R

28

Odp: Wr 250 '05

Witam.

Pilnie potrzebny rozmiar łożysk tylnego koła !! (koło seria)