Odp: Co dalej po dr-ztce?
Sory za off ale Hacker chętniej bym zobaczył CRF z silnikiem XRR ewentualnie DRZ
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Co dalej po dr-ztce?
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Sory za off ale Hacker chętniej bym zobaczył CRF z silnikiem XRR ewentualnie DRZ
Sory za off ale Hacker chętniej bym zobaczył CRF z silnikiem XRR ewentualnie DRZ
Mam tylko ramę od KTM-a:) Ewentualnie Husaberga.
tak z ciekawości, jak zbić wagę z drz SM nie ujmując praktyczności (rozrusznik)? podnóżki pasażera, tylna rama, lekki wydech, bak z E? ale to jakieś drobiazgi, gdzie te 20kg jakie jest różnicy pomiędzy drz a jakimś wyczynem typu wr/crf 450 :)
Ostatnio miałem chwilę wahania i upatrzyłem sobie exc520 ale CHYBA też zaczynam uważać że DRZ to świetny motor pod warunkiem ze ma fcr :) A jedyne czego czasem brakuje mi w Y to rozrusznik,bo po glebie to bywa że trzeba się nakopać :)
Chyba zrezygnuję ze sprzedaży a z czasem zrobię z niego 440 i nic więcej mi nie trzeba.
Zresztą ktoś tu na forum ma drz 440 okleina makita i widać go na filmach ze zlotu od 2011r. Kto to taki?
A podlicz te wszystkie drobiazgi dokładnie na wadze to zobaczysz ile ci się uzbiera. Tak się tylko mówi, a to tu kilka gram, a tam kilka gram, dodaj to wszystko to ci się zrobią kilogramy.
DRZ zawsze była krowiasta, nie da się jej super odchudzić, tak została skonstruowana, że ciężka musi być i tyle.
Jak kupisz aluminiowy bak to z DRZ robi się prawie wyczynowy motocykl - chodzi o pozycję za kierownicą.
Jeżeli chodzi o odchudzenie to największy efekt daje zmiana wydechu.
Jest to na starcie minus jakieś 3-5kg
Znalazłem coś takiego :
Part weight (g)
stock drz headlight with alignment bracket 657g
plastic headlight surround 363g
headlight fork mounting brackets 229g
headlight assembly 1478g
stock mirrors 465g
stock steel handlebars 796g
stock muffler 3400g
stock front indicator 131g
front indicator bracket 53g
front side reflectors 174g
stock radiator air vanes 93g
chain noise abatement panel 95g
helmet lock 174g
horn bracket 53g
number plate to tail steel bracket 98g
numberplate tail piece with indicators 1024g
Speedo 364g
speedo bracket 78g
Aftermarket bits
peppershield - headlight protector 50g
bark buster 415g
Pro taper 7/8" KX Hi 958g
Mountain Bike Mirror 50g
Muzzy exhaust 2400g
led indicator 32g
acerbis tail with license plate and reflector 345g
spare tube, tyre levers, pump in fender bag 1330g
XR mirror 235g
[[url]http://www.offroadvw.net/index.php?name=DRZ400E[/url]]
tagi : ile waży DRZ części gram ważą waga
Powiem tak kupa kasy by zrobić z DRZ rasowego konia ale czy warto ?
Moim zdaniem w pewnym stopniu tak ale nie za wszelką cenę ładując nie wiadomo ile kasy zmieniając połowę motocykla bo i tak to nie będzie to samo co wyczynowy motocykl.
I tak właśnie zrobiłem odpuściłem i zostawiłem DRZ choć z biegiem czasu jest też podrasowana i odchudzona a co najważniejsze służy mi wiernie jak pies choć do wyczynowego motocykla jej dużo brakuje i nigdy nim nie będzie. Dla tego do wyżywania się kupiłem YZ450
Tam gdzie super nadaje się YZ to DRZ wymięka .Zaś YZ do codziennej jazdy się kiepsko nadaje zwłaszcza po asfalcie i do pyrkania po mieście
Raz że szkoda motogodzin to dynamika silnika aż się źle zachowuje przy normalnej spokojnej jeździe po prostu nie jest to motocykl do codziennej jazdy .
Reasumując trzeba sobie zadać pytanie czego oczekuje się od motocykla i do czego ma służyć ;)
Stąd tylko "FCR + kolanko + puszka" i nic więcej nie potrzeba -reszta to hobby
Jeśli brakuje ci tylko momentu do stawiania na gumę no to zmiana zębatek do tego ewentualnie łańcuch jak ten który masz nie będzie pasował, nawet bym się nie bawił w FCRa i inne mody jeśli chodzi ci tylko o gumowanie
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Co dalej po dr-ztce?
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 68 zapytań