1

Temat: Lekki, mocny, z homologacją

Czołem,

Doświadczenie jakieś tam mam; 3 sezony mx i 2 onroad + jakieś tam pierdziawki.
Chciałbym zakupić jakieś zwinne, mocne SM z homologacją. Moto ma dawać DUUUUUŻO frajdy z jazdy. Fajnie by było jakby dało rade pyknąć czasem mini trase(co ja gadam :D).

Myślałem o: SXV 550, EXC 450/525

Dawajcie swoje propozycje sprzętów + ich serwisowanko :)

Przeznaczenie: miasto, dużo wheelie/stoppie i czasem tor.

Pozdro

2

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

crf 450

Honda hm w planach crf 2007 replica :D

3

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

crf 450 x2

KXF 250 '14

4

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

Tylko i wyłącznie DRZ!
Żartowałem :p

Kazdy chwali swój sprzęt, to na czym dobrze mu się lata. WR/CRF/EXC, bardzo podobne motocykle jeśli chodzi o serwisowanie, a co do tego które by Ci pasowało to najlepiej samemu się przejechać i ocenić.
SXV będziesz pchał cały czas, znalezienie z dobrym rozrusznikiem (który i tak zaraz się posypie:p) graniczy z cudem :p

GasGas FSE 400 SM

http://www.bikepics.com/members/huntrr/
http://p1.bikepics.com/2014/10/31/bikepics-2705839-800.jpg

5

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

Mowa o wersji R czy X? R nie ma homologacji, więc pewnie sporo rzeźby jest?

Co z zawieszeniem?

WR to chyba przy*****a mułem jest deko :D

//Może jest ktoś z mazowieckiego(Grójec/ewentualnie Radom) z w/w sprzętami?

6

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

WR przymułem? No proszę Cię! Co prawda może lekki "kanapowiec" z niej jest, ale na pewno nie przymuł..

7 Ostatnio edytowany przez Domier (2014-05-23 10:16:51)

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

Crf450 x3

R'ke znajdziesz z homo jak sprowadzona z usa albo uk najczesciej. Wisza zreszta jakies na allegro z homo

Wr przymulem nie bedzie. Przejedziesz sie i sie zdziwisz

8 Ostatnio edytowany przez przemo009 (2014-05-23 10:20:50)

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

A co, jeździsz WR? :D Dla mnie SM przy wyjściu z zakrętu ma się podnosić do góry, nie ma prawa się zamulić. Jeździłem WR i nie było tego efektu, chyba że była zajeżdżona.

EDIT: Ok dzięki za info, skupie się na CRF - jakie roczniki?

9

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

przemo009 napisał/a:

A co, jeździsz WR? :D Dla mnie SM przy wyjściu z zakrętu ma się podnosić do góry, nie ma prawa się zamulić. Jeździłem WR i nie było tego efektu, chyba że była zajeżdżona.

Musiala byc zajechana. Mialem wr400sm, pozniej 570smr teraz crf i nie moge powiedziec zeby wr jakos drastycznie odstawala. Kolo podnosila nawet wtedy kiedy nie chcialem

10

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

w podpisce ma przecież że crf :P  ja bym celował w 525 tam niema muła, ale ja w styczniu kupowałem i nimogłem namierzyć nic konkretnego same parchy a teraz jest kilka ciekawych  na tablicy czy alledrogo

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

11

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

Jak do wiejskiego lansu to tu jest ideał dla ciebie: [url]http://forum.supermoto.pl/topic28446-rmz-450-k6-street-legal.html[/url]

https://www.bikepics.com/members/81

12

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

Bez neonów, nie bjere

13

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

przemo009 napisał/a:

Bez neonów, nie bjere

Nic się nie martw, przeca napisał: "dla chetnych sporo gratow". Na pewno coś się znajdzie

https://www.bikepics.com/members/81

14

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

Od razu widać, że gość z Grójca :D

Pozdrawiam,
Piotrek

15

Odp: Lekki, mocny, z homologacją

Hahaha,no i czym Grójec zasłużył sobie na taką opinie, toż to piękne miasto :D

Dobra, mieszkam obok... :D