1

Temat: 2T w garażu czyli DT 125

Witam
Nadszedł czas na coś mocniejszego po MZ, po wielu rozczarowaniach związanych z poszukiwaniem EXC lub WR, obniżyłem sobie trochę wymagania, więc padło na DT.
Rok 2005, wersja RE, przynajmniej na chwilę obecną, byłby to całkiem fajny sprzęt, gdyby poprzedni właściciel przez ostatnie dwa lata, oprócz jeżdżenia coś przy niej zrobił. Stan średni, szału nie ma, ale nawet jeździ. Byłem na to przygotowany, cenę także odpowiednią zapłaciłem, więc nie jest źle.
Planów co do niej mam wiele, będę się starał pokazywać tutaj zmiany jakie będą w niej zachodzić. Nie mam miejsca gdzie bym sobie mógł ją rozebrać do gołej ramy, tak jak chciałbym, dlatego będę musiał ogarniać wszystko po kolei
*ogarnięcie mechaniki, żeby jeździło się dobrze, miło i przyjemnie ;]
*SuperMoto i trochę wizualnie, ale fanem świecących się sprzętów raczej nie jestem, jak dla mnie SM/Enduro ma jeździć, a wyglądać niekoniecznie.
*Odchudzenie & dodanie kilku koni (może wskoczyć na drugie miejsce listy)
To tak ogólnie, będę się chwalił na bieżąco co zostało zrobione ;]

Na chwilę obecną mam tylko to, więcej w weekend jak przy niej posiedzę i zabiorę na spacer.
https://lh3.googleusercontent.com/-1Et9G6Vpj0o/U3kT2ort2oI/AAAAAAAAAMc/Wr07aAP5WEw/w1358-h765-no/DSCF2216.JPG

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

2

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Fajny motong. Ile dałeś ? Rocznik nie aż tak stary. Jakie wrażenia po przesiadce z MZ ? Mierzyłeś kompresję ? Te DT są rejestrowane na 2 osoby ?

3

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Dt są rejestrowane na 2 osoby :)

dt 125 SM -> sv 650 -> FE 450 (2017)

4

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Zrobiłem nią całe 10km, jak na razie szału na mnie nie zrobiła, muszę sprawdzić w jakim stanie silnik, wyregulować, zobaczyć, czy nie zostały jakieś blokady, jak to wszystko ogarnę to wtedy będę mógł się wypowiedzieć.
Nie mam pojęcia jaką ma kompresje, przypuszczam, że można by nowy tłok wrzucić, ale to potwierdzę dopiero jak w ręce wpadnie mi manometr. Nawet jak nie będzie dobrze, to w najbliższym czasie nic nie planuję robić, najpierw muszę zobaczyć jaką kasą będę dysponował i co zamierzam zrobić w temacie dodatkowych koni, wtedy połączę to z remontem.
Tak, są rejestrowane na dwie osoby.
Co do przesiadki z MZ, to różnice czuć, a jak bardzo to napiszę jak przy niej trochę posiedzę ;]

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

5 Ostatnio edytowany przez wojtekmz (2014-05-23 22:01:34)

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Dzisiaj trochę nalatałem i w porównaniu do MZ jest różnica, ale szału nie ma, chyba detetkę przeceniłem, więc będzie się trzeba zabrać za silnik jak tylko kasa wpadnie.

https://lh4.googleusercontent.com/-Mj2Azad5zrk/U3-k6eBWbHI/AAAAAAAAAOs/_2MGXq6uNXo/w1121-h841-no/DSC00374.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-E-2D_yISHk4/U3-k9tnHuuI/AAAAAAAAAO8/o0yd873PIWk/w1121-h841-no/DSC00377.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-smLBsEFEAVA/U3-k9J5ucLI/AAAAAAAAAO4/x3VnqqySCRU/w1121-h841-no/DSC00378.jpg

Wymieniona linka sprzęgła, w końcu da się jedną ręką wcisnąć ;] licznik ożywiony nową linką, YPVS wyregulowany, chyba nawet dobrze ;] nowe oleje czekają na zalanie nimi moto.
Prawdopodobnie następne w kolejce do wymiany są uszczelniacze przedniego zawieszenia, ale jeszcze pod osłony nie zaglądałem.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

6

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

DT kozacki sprzęt, ale miałem SM, a do znajomego wsiadałem na R to kiepsko chociaż porobione co trzeba i zadbane.

DT 125 '04 > DRZ 400 E '03 > 625 SMC '06 > R1 RN09 '02 > RM 250

7

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Fajny sprzęt , widzę końcówka wydechu Arrowa  czy dyfuzor też ? Miałem okazje pojeździć ostatnio taką i spokojnie daje radę  jest lżejsza od mojej cagivy to od razu odczułem :)

Cagiva Supercity 125 ;)
Only SuperBłoto

8

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

no fajna fajna sam taką posiadam. jaki masz v max na zablokowanej? ja dzisiaj wycisnęłem 120 km/h ale myśle że 130 pójdzie. Sprawdzałeś  kompresje?

Yamaha dt 125x > KTM exc 250f > Husqvarna te 510>Husqvarna smr 449>KTM Duke 690>?

9

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Cały układ arrowa. Na pewno nie ma żadnych blokad na wydechu.

10 Ostatnio edytowany przez wojtekmz (2014-05-24 19:53:05)

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Nie wiem, mi się wydaje, że tylko końcówka Arrowa, a dyfuzor seria zablokowany, w każdym bądź razie mocą nie powala. Do tych 28 bądź prawie tylu koni, to chyba dużo brakuje. Kompresji nie sprawdziłem, bo na warsztacie nie znalazłem manometru, ale jak gdzie dorwę to zmierzę. Dzisiaj leciałem max 100km/h, bo tylko w terenie jeździłem, muszę zabrać ją na test v-max następnym razem.

PS. tak btw. to serio o tym dyfuzorze mówisz? czym się różni od seryjnego, żebym mógł go obejrzeć i potwierdzić info ;]

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

11

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Pewnie będzie miał gdzieś wybite logo Arrowa i jakiś numer, poszukaj

READY TO >> TERROR

12

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Śladów domowego spawania nie znalazłem, więc do środka wepcham jakąś linkę i się zobaczy czy arrow czy zablokowana seria.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

13

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Porównaj zdj giana/arrowa a serii. Przecież z daleka widać, że do dyfek arrowa lub giana.

14

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Już wiem, że tak jest ;] Dzięki za trop, bo bym sam do tego nie wiem kiedy doszedł. Także dysze główną, będzie trzeba zamówić jeszcze większą, niż wsadzają przy odblokowywaniu na seryjnym dyfuzorze.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

15

Odp: 2T w garażu czyli DT 125

Się lata, a robić nie ma komu ;D

https://lh3.googleusercontent.com/-ZZeKB0FSvLY/U4o2GmMtOCI/AAAAAAAAAV4/C0MBRI1GfjI/w1357-h765-no/DSCF2267.JPG

Obecnie czekam na paczkę z manometrem, zobaczymy co pokaże, wyczuwam, że nowy tłok wpadnie. Tak więc korzystając z okazji, że i tak będzie stać tydzień, może dwa, trochę przy niej pogrzebie ;]

Dzisiaj przy nawrocie spadł łańcuch, nawinął się na zębatkę zdawczą i karter ucierpiał, ale pozbierałem puzzle i może będzie kiedyś w szkole okazja do zespawania tego.

SM zaj*biste, ale błoto też wciąga ;]

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"