1

Temat: Duke 690 od 2012 odblokowanie 2 i 3 biegu

Witajcie,
pytanie dotyczy odblokowania drugiego i trzeciego biegu. Dla modeli do 2011 modyfikacja polegała na wypięciu z wtyczki dwóch kabli. W nowym Duke wszystko jest zintegrowane. Przy wypięciu dwóch kabli z wtyczki, komputer wali błędy i biegi się nie wyświetlają. Czy komuś z was udało się odblokować w nowym modelu? Pytam się, bo mam wrażenie, ze w nowych modelach można to zrobić jedynie przez zamontowanie ostrego wałka i wgranie mapy racingowej. Jestem ciekawy doświadczeń osób z nowym modelm.

2

Odp: Duke 690 od 2012 odblokowanie 2 i 3 biegu

Miałem dziobala z 2009 jak i Smc r z 2012 i po wypoeciu nic nie wywołało bladow
Za to w obecnym ostatnio szukałem tej wtyczki przez co rozkrecilem pół moto i nie znalazłem :P

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

3 Ostatnio edytowany przez bigboss (2014-05-17 11:37:32)

Odp: Duke 690 od 2012 odblokowanie 2 i 3 biegu

Wtyczka jest w tym samym miejscu. Idziesz po kablach wychodzących zza osłony zębatki w górę. Dojdziesz do wtyczki z czterema żyłami, druga jej część u góry ma już trzy żyły. Mam nadzieję, że fota się dołączyła.

I jeszcze pytanie, czy ktoś z was oprócz mnie zakładał ostry wałek, nowy system dolotowy powietrza (airbox + filtr K&N) i pełny układ Akrapa? Jeśli tak, jestem ciekawy wrażeń. Jak dla mnie po tej modyfikacji staje się trudniejszy do opanowania i zarazem więcej jest zabawy.

4

Odp: Duke 690 od 2012 odblokowanie 2 i 3 biegu

bigboss zawsze mozesz sobie ustawic jakas lajtowa mape przepustnicy, lagodniejsza z dolu zeby tak nie szarpal przy otwieraniu gazu

Wgrywam mapki do KTM'ów
tel: 797 237 537