1 Ostatnio edytowany przez kik_man (2014-05-14 00:49:02)

Temat: gaźnik w duku2

pewien znajomy myslal ze ma podcisnieniowe mikuni w duku i wymienil je na fcra41.jak je zobaczylem okazalo sie ze ma mikuni ale nie takie seryjne bo z pompka i plaska przepustnica, gaźnik oznaczony jest jako tmr42, a w seryjnym duku powinien byc bst podcisnieniowe (poprawcie mnie jezeli sie myle) ogolem jest zadowolony z wymiany bo moto na fcr jest owiele fajniejsze ale po sprawdzeniu dysz glówna ma rozmiar 147,5, pilot jest 15 (ta dłuższa z otworkami na bok)moze nie problem ale pytanie te dysze w mikuni maja swoja specyficzna rozmiarowke czy sa tak male??
czy ew da sie cos wiecej wycisnać z tego gaźnika ? dodam ze duke od zakupu, a przyjechal z wloch ma otwartego airboxa i  "only for race" wydech
wogole ktos cos wiecej wie/slysza/moze powiedziec na temat tego gaźnika?
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test

2

Odp: gaźnik w duku2

Są dwa rodzaje oznaczenia dysz.
1. oznaczenie związane ściśle ze średnicą np. dysza 35 to średnica 0,35mm
2. oznaczenie związane jest z ustalonym objętościowym wydatkiem cieczy jaka przepłynie przez dysze w przeciągu 1min. np. oznaczenie 390

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

3

Odp: gaźnik w duku2

czyli w tym przypadku obie dysze sa oznaczane wg wydajnosci, a nie srednicy i jezeli bylo w ten sposob zlozone przy takiej konfiguracji moto to raczej nic wiecej z tego nei wycisnie.

4

Odp: gaźnik w duku2

Ja miałem taki gaźnik, bardzo fajne są, można kupić czesci w moto-klinika, jakos tak, w Szczecinie, ja natomiast i tak zmieniłem na fcr'a 41.
Pisałem już kiedyś co nieco na jego temat, łatwo można nim regulować kilka rzeczy związane z pompką paliwa.

Będzie 690 niebawem